Το άρθρο εστιάζει στο Mazda MX-5, ένα από τα πιο δημοφιλή ρόουντστερ, που συνδυάζει οδηγική απόλαυση και προσιτότητα.
Αναφέρεται σε ένα πρώτης γενιάς MX-5 που δημοπρατείται στις ΗΠΑ, το οποίο έχει μετατραπεί σε off-road με τροποποιήσεις όπως ανάρτηση και υπερτροφοδότηση, διατηρώντας παράλληλα την εργοστασιακή κομψότητα στο εσωτερικό του.
Το άρθρο προτρέπει τους αναγνώστες να εξετάσουν την αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου, που προσφέρει μια ελκυστική εναλλακτική σε σχέση με ακριβότερα SUV, όπως η 911 Dakar, με τιμή εκκίνησης στα 10.100 δολάρια.
Πιο αναλυτικά
Το Mazda MX-5 αποτελεί το πιο καλοπουλημένο ρόουντστερ όλων των εποχών, ακριβώς επειδή συνδυάζει απλότητα, χαμηλό κόστος και εύκολα προσβάσιμη οδηγική απόλαυση. Δεν το χαιρόσουν μόνο στο ‘Ring ή σε σπάνιες περιστάσεις, αλλά χαμογελούσες ακόμα και αν πήγαινες μέχρι το περίπτερο.
Τώρα, ένα Mazda MX-5 πρώτης γενιάς δημοπρατείται στις ΗΠΑ και αν μας διαβάζεις από εκεί, έχεις την ευκαιρία να κάνεις την κίνησή σου. Ειδικά αν βρίσκεσαι στη μέση ηλικία και αμφιταλαντεύεσαι για το ποιο είναι το σωστό ελιξίριο νεότητας, ένα ξεσκέπαστο ή ένα 4×4, γιατί να μην τα συνδυάσεις σε ένα αυτοκίνητο;
Είσαι και εσύ από αυτούς που δεν μπορούν να αποφασίσουν ανάμεσα σε Miata και Wrangler; Βγες από το δίλημμα με μία κίνηση
Ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα ακόμα Mazda MX-5 1.8 του 1994. Αλλά στην πορεία φόρεσε το κιτ Paco Motorsports Offroadster που του προσφέρει διπλάσια απόσταση από το έδαφος σε σχέση με ορισμένα SUV.
Ελαστικά BF Goodrich 31 ιντσών και coilover ανάρτηση της AFCO Racing. Ένας σκασμός δεσίματα θωρακίζουν το κάτω μέρος, ενώ το roll bar της Track Dog Racing Hard Dog θα σώσει τα προσχήματα αν τουμπάρεις εκτός δρόμου.
Αν και το εργοστασιακό μοντέλο φοράει ρεζέρβα ανάγκης στο δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ, το θηριώδες ρόουντστερ έχει μια εφεδρική δεμένη πάνω στο πίσω μέρος.
Αλλά οι τροποποιήσεις δεν σταματούν εκεί. Το επιπλέον βάρος -ειδικά του μη αναρτώμενου- από τα γομάρια ζαντολάστιχα θα έκανε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 130 ίππων να δείχνει ανεπαρκής. Έτσι, φόρεσε κιτ υπερτροφοδότησης της Flyin’ Miata και 6άρι σασμάν από Miata Mk2.5 του 2004.
Η πραγματική έκπληξη ωστόσο βρίσκεται στο εσωτερικό. Καθώς ο ιδιοκτήτης έχει διατηρήσει τα εργοστασιακά δερμάτινα καθίσματα και μοκέτες σε μπεζ χρώμα. Ενώ θα περίμενε κανείς να δει γυμνά μέταλλα, ξηλωμένες επενδύσεις και μπάκετ καθίσματα.
Αντί λοιπόν να ανησυχείς για την ανηφόρα που έχουν πάρει οι τιμές των μεταχειρισμένων 911 Dakar, δώσε ένα κλάσμα αυτών των χρημάτων και πήγαινε ακόμα πιο μακριά. Η δημοπρασία λήγει αύριο και τη στιγμή της συγγραφής του άρθρου, η ανώτερη προσφορά ανέρχεται σε $10.100, ήτοι €8.850.