Η νέα BMW M2 CS, που θα παρουσιαστεί επίσημα την ερχόμενη Τρίτη, αποκαλύφθηκε πρόωρα με εντυπωσιακή σχεδίαση και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά. Με 525 ίππους από τον 6κύλινδρο κινητήρα 3,0 lt, η M2 CS ξεπερνά την M4 Competition, ενώ αναμένεται να παραμείνει πισωκίνητη και να διαθέτει αποκλειστικά 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Η χρήση ανθρακονημάτων θα επιφέρει μείωση βάρους κατά 30 κιλά, και οι σκληρές ρυθμίσεις ανάρτησης, καθώς και η μειωμένη απόσταση από το έδαφος, ενισχύουν την επιθετική της συμπεριφορά. Η M2 CS υπόσχεται να είναι ένα εκρηκτικό και ελαφρύτερο μοντέλο, εστιάζοντας στη δυναμική οδήγηση.
Πιο αναλυτικά
Η επίσημη παρουσίαση της νέας BMW M2 CS αναμένεται την ερχόμενη Τρίτη, αλλά το Μόναχο δεν κρατήθηκε και μας δείχνει ήδη το νέο της σκληροπυρηνικό μοντέλο. Αν και οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν διαρρεύσει, αναμένεται να έχει 525 ίππους.
Η νέα M2 CS έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στην εκδήλωση Concorso d’Eleganza στη Villa d’Este. Τη ματιά κλέβει το ducktail και οι χρυσές ζάντες, χαρακτηριστικό των CS εκδόσεων. Γεμίζουν πειστικά τους θόλους του γερμανικού κουπέ και πίσω τους διακρίνουμε τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει πιο επιθετική σχεδίαση και όλα δείχνουν ότι τούτη η Μ2 έχει ως πρώτη προτεραιότητα την οριακή οδήγηση.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει σε μερικές μέρες, αλλά η BMW δεν κρατιέται
Κάτω από το καπό, η M2 CS θα διατηρήσει τον 6κύλινδρο εν σειρά με τα δύο τούρμπο και χωρητικότητα 3,0 lt. Ο οποίος όμως στην περίπτωση αυτή θα αποδίδει 525 ίππους, ξεπερνώντας ακόμα και την απόδοση της M4 Competition με τα 510 άλογα.
Περιμένουμε με αγωνία να ανακοινωθούν οι προδιαγραφές της μετάδοση. Οι φήμες κάνουν λόγο ότι η M2 CS θα παραμείνει αυστηρά πισωκίνητα. Σε αντίθεση με τις μεγαλύτερες CS, που έρχονται εξοπλισμένες με τετρακίνηση xDrive.
Ακούγεται επίσης ότι το νέο μοντέλο θα διατίθεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου σασμάν. Το οποίο όμως διατίθεται στην απλή M2.
Θυμίζουμε ότι το βασικό μοντέλο χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και ενώ στο λανσάρισμα απέδιδε 460 ίππους, στο πρόσφατο facelift κέρδισε 20 άλογα. Και αύξησε τη συνολική του απόδοση στους 480 ίππους.
Εκτός απο την ανεβασμένη ιπποδύναμη, η M2 CS αναμένεται να είναι και ελαφρύτερη. Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων σε διάφορα σημεία, όπως στο καπό και στα πλαϊνά πάνελ, καθώς και στα μπάκετ καθίσματα, θα οδηγήσει σε μείωση βάρους της τάξης των 30 κιλών. Σε συνδυασμό με την ελαφρύτερη εξάτμιση.
Επιπλέον η CS θα έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 8 mm στον δρόμο και θα διαθέτει πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Υπομονή μερικές μέρες και θα τα μάθουμε όλα, με κάθε λεπτομέρεια.