Το νέο Volvo FH Aero Electric εισέρχεται στην αγορά των ηλεκτρικών φορτηγών, ανταγωνιζόμενο το Mercedes eActros, με χαρακτηριστικά που το καθιστούν πιο προηγμένο.
Με έως 780 kWh μπαταρίες και αυτονομία 600 km, το Volvo προσφέρει ταχύτερη φόρτιση, ικανή να ολοκληρώσει 60% φόρτισης σε 40 λεπτά, ιδανική για τις διακοπές των οδηγών.
Αν και οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν το επόμενο έτος, το Volvo αποδεικνύει ότι οι ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν δεσμευτεί στον εξηλεκτρισμό, προκαλώντας προκλήσεις για το Tesla Semi και ενισχύοντας τον ανταγωνισμό στην αγορά.
Πιο αναλυτικά
Το Mercedes eActros βρήκε λοιπόν, κάποιον να μιλήσει; Το αστέρι των ηλεκτρικών φορτηγών στην Ευρώπη, που παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο, πράγματι θα βρει στον δρόμο του το ολοκαίνουργιο Volvo FH Aero Electric.
Το νέο Volvo έχει χαρακτηριστικά σχεδιασμένα να ξεπερνούν τον Γερμανό αντίπαλό του: Έως και οκτώ μπαταρίες για συνολικά 780 kWh (621 για το eActros 600), αυτονομία 600 km (σε σύγκριση με 500 km) και φόρτιση που είναι ήδη συμβατή με το πρότυπο MCS (MegaWatt Charging System), που του επιτρέπει να φτάσει από το 20% στο 80% σε 40 λεπτά. Χρόνος που κουμπώνει στη διάρκεια του εκ του νόμου διαλείμματος του οδηγού. Και για τους διαχειριστές, η Volvo υποδεικνύει ότι το ωφέλιμο φορτίο θα είναι πολύ κοντά σε αυτό της έκδοσης ντίζελ, χωρίς να δίνει ακριβή αριθμό για το Volvo FH Aero Electric, του οποίου η συνολική μάζα μπορεί να φτάσει τους 48 τόνους.
Το Volvo FH Aero Electric δείχνει ότι οι μεγάλοι παίκτες των φορτηγών στην Ευρώπη έχουν πάρει στα σοβαρά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους
Η Στουτγάρδη βέβαια έχει κάμποσο ακόμα χρόνο στη διάθεσή της, αφού το σουηδικό φορτηγό μόλις αποκαλύφθηκε, αλλά οι παραγγελίες δεν θα ξεκινήσουν πριν από το δεύτερο 3μηνο του επόμενου έτους…
Υπενθυμίζουμε ότι το Mercedes eActros 600 λανσαρίστηκε με δυνατότητα φόρτισης ισχύ περιορισμένης ισχύος στα 400 kW. Η φόρτιση MCS θα προσφερθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία, αλλά τα φορτηγά που ήδη κυκλοφορούν μπορούν να προγραμματίσουν την προσαρμογή τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Το νεοεισερχόμενο στην αγορά Volvo FH Aero Electric δείχνει ότι οι μεγάλοι παίκτες των φορτηγών στην Ευρώπη έχουν πάρει στα σοβαρά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους. Κάτι που θα μπορούσε να περιπλέξει σοβαρά τις φιλοδοξίες του Tesla Semi στη Γηραιά Ήπειρο. Αν φτάσει (αν…), δεν θα είναι μόνο του στην αγορά. Αντίθετα, θα έχει να αντιμετωπίσει σοβαρούς πελάτες και κυρίως με καλές σχέσεις με μεγάλους εμπορευματικούς στόλους.