Το νέο Renault Austral, ένα ανανεωμένο SUV της γαλλικής μάρκας, προσφέρει κορυφαία τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά, εναρμονισμένα με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Renault. Βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-CD, το Austral συνδυάζει γαλλικό χαρακτήρα και μοντέρνα στοιχεία, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της Renault στην κατηγορία C, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά, όπου η Grand Automotive Hellas S.A.
ανέλαβε πρόσφατα την αντιπροσώπευση. Η δοκιμή του μοντέλου στη Βαρκελώνη περιλάμβανε την υβριδική έκδοση E-Tech των 200 ίππων, που αναδεικνύει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Πιο αναλυτικά
To νέο Renault Austral είναι φορτωμένο με τεχνολογία και φέρει την αύρα της premium C κατηγορίας. Και το δείχνει ξεκάθαρα, πλέον

Βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-CD της συμμαχίας Renault–Nissan–Mitsubishi, το Austral συνδυάζει κορυφαία τεχνολογία με έναν premium και εξόχως γαλλικό χαρακτήρα
ρία χρόνια κλείνει το Austral στην αγορά, οπότε λογικά η Renault επέλεξε τώρα να το φρεσκάρει εξωτερικά, εναρμονίζοντάς το με την τελευταία σχεδιαστική της γλώσσα. Tαυτόχρονα το βελτίωσε στα σημεία, εμπλουτίζοντάς το με hi-tech στοιχεία που το καθιστούν μία 100% premium πρόταση στην κατηγορία C.
Η ανανέωση του γαλλικού SUV συμπίπτει με μία νέα περίοδο για τη Renault (και τη Dacia) στην Ελλάδα.
Με τη Grand Automotive Hellas S.A. να έχει μόλις αναλάβει την αντιπροσώπευση της γαλλικής μάρκας, προμηνύοντας μία διαφορετική πολιτική από τον προηγούμενο όμιλο σε σχέση με τη διαχείριση της γκάμας Και όπως φαίνεται, ο νέος εισαγωγέας θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην κατηγορία C, όπου ανήκει το Renault Austral.

Βρεθήκαμε λοιπόν στη Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε το μεσαίο SUV στη full υβριδική έκδοση E-Tech των 200 ίππων, τη μία από τις δύο της γκάμας και μάλιστα την κορυφαία


Σου θυμίζει Rafale;
Βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-CD της συμμαχίας Renault–Nissan–Mitsubishi, το Austral συνδυάζει κορυφαία τεχνολογία με έναν premium και εξόχως γαλλικό χαρακτήρα.
Το πρώτο γίνεται αντιληπτό άμα τη εμφανίσει του αυτοκινήτου και κυρίως με το που μπεις στην καμπίνα. Το δεύτερο, χρειάζεται να οδηγήσεις για να το καταλάβεις.

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Κείμενο: Άκης Τεμπερίδης / Photo: Renault / Άκης Τεμπερίδης