Μια σπάνια BMW E30 έχει μετατραπεί σε φορτηγάκι και πωλείται στο eBay, προκαλώντας το ενδιαφέρον των λάτρεις της αυτοκίνησης. Ο μετασχηματισμός περιλαμβάνει μια ημιτελή προσπάθεια που απαιτεί φροντίδα και ολοκλήρωση, καθώς ο προηγούμενος κάτοχος αναγκάστηκε να σταματήσει λόγω τραυματισμού.
Το αυτοκίνητο διαθέτει στοιχεία από την M3, όπως φαρδύτερα φτερά και ζάντες 17 ιντσών, ενώ ο κινητήρας του έχει υποστεί αναβάθμιση με τουρμπίνα, πιθανώς φτάνοντας τους 250 ίππους. Η τιμή πώλησης ανέρχεται σε περίπου 8.300 ευρώ και περιλαμβάνει ανταλλακτικά.
Πιο αναλυτικά
Έχουμε λατρέψει την BMW E30, κυρίως για τη Μ3 εκδοχή της. Αλλά τώρα έχουμε έναν λόγο ακόμα: Τη μεταποίησή της σε φορτηγάκι. Το οποίο μάλιστα πωλείται αυτή τη στιγμή στο eBay. Αλλά καθώς είναι δεξιοτίμονο, έχει φιλολογικό ενδιαφέρον για όσους οδηγούν με το τιμόνι αριστερά.
Έτσι κι αλλιώς, πρόκειται για ημιτελή προσπάθεια, οπότε θα χρειαστεί κάμποση ακόμα περιποίηση για να τελειώσει. Όλα ξεκίνησαν από τη βάγκον εκδοχή της BMW E30, μια 325i Touring.
Δύσκολα θα βρεις πιο cool «φορτηγάκι». Αλλά θέλει να ασχοληθείς ενεργά, για να ολοκληρώσεις το project
Ο μετασχηματισμός κόβοντας το πίσω τμήμα της οροφής και αποσυναρμολογώντας το εσωτερικό. Εκεί που θα έμπαιναν οι πίσω επιβάτες και οι αποσκευές, τώρα υπάρχει μια ευρύχωρη καρότσα. Όχι πολύ μικρότερη από αυτή που έχουν σύγχρονα διπλοκάμπινα.
Αν ήταν μια απλή BMW E30, θα έχανε αρκετά σε εμφάνιση. Οπότε ο κάτοχός της επέλεξε να την «προικίσει» με διάφορα καλούδια της M3. Τα φαρδύτερα μπροστινά φτερά, τους προφυλακτήρες της, το μπροστινό σπόιλερ, μια πίσω αεροτομή και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με εμφάνιση που θυμίζει το σετ της BBS.
Το αγέραστο κλασικό σχήμα της Ε30 δεν χάνει τη γοητεία του, όσα χρόνια και να περάσουν. Ειδικά όταν συνδυάζεται με διπλές απολήξεις εξάτμισης. Το πίσω παρμπρίζ προέρχεται από παλιό VW Caddy και ο χώρος φόρτωσης δείχνει ετοιμοπόλεμος.
Ο αγοραστής βέβαια θα χρειαστεί να τελειώσει τη μεταστροφή, αφού ένας σοβαρός τραυματισμός ανάγκασε τον πωλητή να αφήσει στη μέση τη δουλειά του. Έτσι, θα χρειαστεί ολική βαφή του αμαξώματος.
Ενώ και το εσωτερικό θέλει λίγη φροντίδα. Κάτω από το καπό φωλιάζει ο 6κύλινδρος των 2,5 lt της 325i. Εργοστασιακά απέδιδε 170 ίππους, αλλά τώρα έχουν αυξηθεί σημαντικά, χάρη στην τουρμπίνα της Garrett. Δεν υπάρχει κάποια επίσημη δυναμομέτρηση, αλλά δεν θα μας έκανε εντύπωση αν η ισχύς έχει ξεπεράσει τους 250 ίππους.
Και πόσο κοστίζουν όλα αυτά; Αυτή τη στιγμή πωλείται στο Hassocks του Ηνωμένου Βασιλείου στην τιμή των £6.995 λιρών (περίπου €8.300). Η αγγελία αναφέρει ότι το αυτοκίνητο συνοδεύεται από μια σειρά ανταλλακτικών, αυτό που ευφάνταστα ονομάζεται «προίκα» στα καθ’ ημάς.