Όλα έδειχναν πως ο καιρός θα μπορούσε να έχει ρόλο ρυθμιστή στο GP του Μαϊάμι. Η βροχή όμως δεν ήρθε ποτέ, με τον Oscar Piastri να παίρνει μια ακόμη άνετη και πειστική νίκη, ανεβάζοντας τη διαφορά του από τον Norris στους 16 βαθμούς. Ο Βρετανός, από τη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της McLaren, με τον Russell να συμπληρώνει το βάθρο.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν με τον Verstappen να διατηρεί δύσκολα την πρώτη θέση μετά από ένα όχι και τόσο καλό φρενάρισμα στην πρώτη στροφή. Μεγάλος κερδισμένος ο Antonelli που με περίσσεια ψυχραιμία και οξυδέρκεια βρέθηκε στην δεύτερη από την τέταρτη θέση.
Από την άλλη, μεγάλος χαμένος ο Lando Norris που στην προσπάθειά του να εκμεταλλευτεί το μπλοκάρισμα του Verstappen στην πρώτη στροφή πίεσε τον Ολλανδό με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πίστας. Ο Βρετανός παραπονέθηκε πως ο Verstappen τον πέταξε εκτός, πέφτοντας στην έκτη θέση. Το συμβάν εξετάστηκε, με τους αγωνοδίκες να κρίνουν πως δεν υπήρχε λόγος για περαιτέρω διερεύνηση.
Ο Oscar Piastri έγινε ο πρώτος πιλότος της McLaren που πανηγυρίζει τρεις σερί νίκες μετά το 1998
O Verstappen από τους πρώτους γύρους προσπαθούσε να χτίσει διαφορά, την ώρα που ο Antonelli ένιωθε την καυτή ανάσα του Piastri. Με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος να προσπερνά τον νεαρό Ιταλό στον 4ο γύρο.
Στον έβδομο γύρο, ο Norris προσπέρασε με άνεση τον Russell, στην τέταρτη θέση, βάζοντας πλώρη για τον Antonelli. Την ίδια στιγμή, ο Piastri κόλλησε πίσω από τον Verstappen, με τους μηχανικούς του να τον ενημερώνουν για πιθανότητα έντονης βροχόπτωσης στους επόμενους πέντε γύρους.
LAP 7/57
A man on a mission! 😱 Norris takes Russell into Turn 4 as he charges back towards the sharp end of the order#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/He1EqJSgMp
— Formula 1 (@F1) May 4, 2025
Λίγο πιο πίσω, ο Norris πέρασε τελικά τον Antonelli και πλέον με καθαρό δρόμο θέλησε να ψαλιδίσει τη διαφορά από τους πρωτοπόρους (ήταν περί τα τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω τους). Ο Piastri έκανε την μια επίθεση μετά την άλλη, όμως ο Ολλανδός τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής αμυνόταν εξαιρετικά.
Ένα μικρό λαθάκι του Αυστραλού έδωσε στον Verstappen ανάσα δευτερολέπτου, με τον Norris να έχει μειώσει σχεδόν στο μισό τη διαφορά από την κορυφή μέσα σε δύο γύρους. Στον 13ο γύρο, ο Piastri το προσπάθησε, με τον Verstappen να αρνείται και πάλι.
Τελικά όμως, ο Piastri πραγματοποίησε το προσπέρασμα κορυφής με απαιτητικό τρόπο στον 14ο γύρο, ανοίγοντας αμέσως διαφορά 1,4 δευτερολέπτων. Ήταν φανερό πως ο Ολλανδός ανησυχούσε πλέον περισσότερο για τον Norris που ήταν κολλημένος πίσω του. Η πρώτη επίθεση έγινε στον 15ο γύρο, με τον Verstappen να διατηρεί την θέση του.
Ο Verstappen πλάσαρε το μονοθέσιό του με τέτοιον τρόπο ώστε ο Norris να βρίσκεται συνεχώς στην εξωτερική, καθιστώντας το προσπέρασμα δύσκολο. Την ώρα που οι Verstappen-Piastri μάχονταν λυσσαλέα, ο Piastri έχτιζε διαφορά επτά ολόκληρων δευτερολέπτων.
LAP 15/57
That was a close one! 🤏
Norris is quickly up to Verstappen’s gearbox, hanging out wide into Turn 1 before being squeezed out 😱#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/K9mfaN01zc
— Formula 1 (@F1) May 4, 2025
Στον 17ο γύρο, ο Norris πέρασε τον Verstappen, όμως φάνηκε να πατά εκτός πίστας και για αυτό έδωσε πίσω τη θέση του. Στον επόμενο γύρο όμως, τον προσπέρασε νόμιμα , ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση, εννιά δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri.
Με αυτά και με αυτά, ο Antonelli μείωσε τη διαφορά από τον Verstappen κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα. Στον 19ο γύρο, ο Russell ανέφερε στους μηχανικούς του πως οι πρώτες ψιχάλες ξεκίνησαν να πέφτουν.
Αυτό που επίσης μπορούμε να κρατήσουμε από το πρώτο μισό του αγώνα είναι η καλή παρουσία της Williams, με τους Albon και Sainz να βρίσκονται στις θέσεις έξι και επτά και σε σχετικά κοντινή απόσταση από τον πέμπτο Russell.
Στον 23ο γύρο, στην μοναδική μάχη μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο Hamilton κατάφερε να περάσει τον Ocon μετά από μια πολύ όμορφη μάχη, βάζοντας στη 10άδα και τη δεύτερη Ferrari (ο Leclerc ήταν όγδοος).
Στον 26ο γύρο, ο Antonelli ήταν ο πρώτος οδηγός της δεκάδας που μπήκε στα pits βάζοντας φρέσκο σετ σκληρής γόμας, αποσκοπώντας ενδεχομένως σε undercut μιας και η διαφορά από τον Verstappen ήταν στα δύο δευτερόλεπτα. Πλην όμως η στάση του στα pits όμως δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορη.
Ο Verstappen απάντησε στον επόμενο γύρο μένοντας εύκολα μπροστά από τον πιλότο της Mercedes. Στον 29ο γύρο, ο Oliver Bearman είδε τον αγώνα του να φτάνει στο τέλος εξαιτίας μηχανικού προβλήματος.
Υπό καθεστώς virtual safety car η McLaren τράβηξε και τους δύο οδηγούς της, διατηρώντας το 1-2 με άνεση. Το τάιμινγκ ήταν εξαιρετικό και για τον Russell, που όχι μόνο έκανε το δικό του pits-stop αλλά βρέθηκε μπροστά από τον Verstappen στην 3η θέση.
LAP 30/57
McLaren take the chance to pit Piastri and Norris under VSC 📦
Russell comes in for Mercedes but it’s a slow stop… yet he gets the jump on Verstappen at pit exit #F1 #MiamiGP pic.twitter.com/MAYDW6UzaA
— Formula 1 (@F1) May 4, 2025
Στον 31ο γύρο, ο Alex Albon προσπέρασε τον Antonelli στην πέμπτη θέση, επιβεβαιώνοντας πως το GP του Μαϊάμι ταιριάζει στην Williams. Στον 34ο γύρο, ο Leclerc κόλλησε πίσω από το Sainz, πραγματοποιώντας ένα από τα πιο όμορφα προσπεράσματα του αγώνα, στην 7η θέση.
Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Hamilton προσπέρασε και αυτός τον πρώην πιλότο του Maranello, ο οποίος έχασε επί της ουσίας δύο θέσεις στην ίδια στροφή. Μάλιστα ο Hamilton ζήτησε από την ομάδα να του επιτρέψει να περάσει τον Leclerc κάτι που έγινε (μετά από κάμποσα team radio και παράπονα του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή) στον 39ο γύρο.
Πλέον ήταν η σειρά του Leclerc να παραπονεθεί, ζητώντας από τους μηχανικούς να παροτρύνουν τον Hamilton να ανεβάσει ρυθμό. Η κατάσταση στην κορυφή παρέμενε αμετάβλητη, με τις δύο McLaren να κάνουν παρέλαση και τον Verstappen να προσπαθεί να πλησιάσει τον Russell, 14 γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας.
Μέχρι το φινάλε δεν άλλαξε τίποτα, πέρα από τη νέα αλλαγή θέσης ανάμεσα στους πιλότους της Ferrari, σε ένα ακόμα μέτριο τριήμερο για την Scuderia. H οποία εκτός των άλλων φαίνεται πως έχει να διαχειριστεί και τα παράπονα των οδηγών της.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα η αντίδραση του Hamilton, ελάχιστες στιγμές αφού έδωσε την θέση του στον Leclerc. Όταν ο αρχιμηχανικός του τον ενημέρωσε πως ο Sainz βρίσκεται 1,4” πίσω του, ο Hamilton αναρωτήθηκε εμφανώς δηκτικά: «μήπως θέλετε να αφήσω και αυτόν να περάσει;».
Έτσι, ο Piastri πανηγύρισε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του κι έγινε ο πρώτος πιλότος της McLaren που καταφέρνει κάτι τέτοιο από το 1998. Στη δεύτερη θέση, ακολούθησε ο Norris, ο οποίος φάνηκε πως πλήρωσε το λάθος του πρώτου γύρου. Στο τελευταίο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο George Russell που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, που επί της ουσίας του έδωσε την τρίτη θέση.
IT’S A PAPAYA DOUBLE PODIUM IN MIAMI! 🧡 #McLaren | #MiamiGP 🏝️ pic.twitter.com/pzvwJUiVQr
— McLaren (@McLarenF1) May 4, 2025
Verstappen, Albon, Antonelli, Leclerc, Hamilton, Sainz (είχε επαφή με τον Hamilton μερικές στροφές πριν τον τερματισμό) και Tsunoda ολοκλήρωσαν την βαθμολογούμενη 10άδα. Η δράση της Formula 1 μεταφέρεται στην Ευρώπη για πρώτη φορά φέτος, στην πίστα της Imola το τριήμερο 16-18 Μάιου.