Σταϊκούρας: Για τον έλεγχο των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα ισχύει ό,τι ακριβώς και στην υπόλοιπη Ευρώπη

Κανονισμοί και έλεγχοι στις εμπορευματικές μεταφορές στην Ελλάδα εναρμονίζονται με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, χωρίς ειδικές εξαιρέσεις.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε στη Βουλή ότι οι κανόνες για τον έλεγχο των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα είναι όμοιοι με αυτούς που ισχύουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες και κανονισμούς.

Απαντώντας σε ερωτήσεις του ανεξάρτητου βουλευτή Μάριου Σαλμά σχετικά με την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών, ο Σταϊκούρας τόνισε ότι το υπουργείο του δεν έχει αρμοδιότητα ελέγχου του περιεχομένου των φορτίων.

Ο Σαλμάς εξέφρασε ανησυχία για την έλλειψη ελέγχων στα τρένα και ζήτησε περισσότερη διαφάνεια σχετικά με τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων, υποστηρίζοντας ότι οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ότι η πολιτεία μπορεί να εξασφαλίσει την ασφάλεια των μεταφορών.

Πιο αναλυτικά:

“Για την ασφάλεια και τον έλεγχο των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα έχουν εφαρμογή οι κανόνες των ευρωπαϊκών Οδηγιών και συμβάσεων, οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ευρώπη, και στην Ελλάδα, διέπονται από ένα ευρύ πλέγμα ενωσιακού θεσμικού πλαισίου, από συγκεκριμένες συμβάσεις, διεθνείς και ευρωπαϊκούς κανονισμούς και οδηγίες. Δεν ισχύει, κανονιστικά, στη χώρα μας κάτι λιγότερο από αυτό που ισχύει σε άλλες, ευρωπαϊκές χώρες. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν έχει αρμοδιότητα ελέγχου επί του περιεχομένου των φορτίων που μεταφέρονται μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου, όπως και κανένα υπουργείο σε καμία ευρωπαϊκή χώρα, δεν έχει αυτήν την αρμοδιότητα”, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, απαντώντας νωρίτερα σήμερα σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Μάριου Σαλμά στην Βουλή.

Ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε όμως ότι για ειδικότερα θέματα δυνητικά παράνομων φορτίων και ελεγκτικών μηχανισμών, υφίσταται θεσμικό πλαίσιο άλλων υπουργείων, με ελεγκτικούς βραχίονες αρμοδίων υπηρεσιών και αρχών, και προβλέπεται «ό,τι ακριβώς ισχύει και στην υπόλοιπη Ευρώπη».

Ο ανεξάρτητος βουλευτής Μάριος Σαλμάς, απευθυνόμενος στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ζήτησε να ενημερωθεί τι έχει γίνει από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, ποιος ελέγχει και πόσοι έλεγχοι γίνονται στα βαγόνια των τρένων ώστε να γνωρίζει η πολιτεία τι μεταφέρουν. «Δηλαδή, αν ένας άνθρωπος μεταφέρει ναρκωτικά, πυρηνικά απόβλητα από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, ποιος το ελέγχει αυτό; Πραγματικά, θέλω να ξέρω. Πως το ελέγχετε; Στο δρόμο, για παράδειγμα, η ΟΠΚΕ κάνει ελέγχους δειγματοληπτικούς, με μεικτά κλιμάκια, στην εθνική οδό Αθηνών-Πατρών, μπορεί να σε σταματήσουν και να σου κάνουν έλεγχο το βράδυ, να σου ξεσκονίσουν το αυτοκίνητο, να δουν δειγματοληπτικά, τι μεταφέρεις. Στα τρένα θέλω να μου πείτε, πόσους ελέγχους έχετε κάνει, από τη θητεία σας, για παράδειγμα, γιατί η θητεία σας ήταν μέσα στην κρίση, μετά τα Τέμπη. Πόσοι έλεγχοι έγιναν δειγματοληπτικά, στα εμπορεύματα που μεταφέρονταν, από Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Είναι σημαντικό να το ξέρουμε, για να αισθάνονται και οι πολίτες μια ασφάλεια ότι διορθώθηκαν τα πράγματα και τουλάχιστον δεν θα υπάρχει ξανά πιθανότητα, να υπάρξει η μεταφορά παράνομων και επικίνδυνων φορτίων», είπε ο Μάριος Σαλμάς.

«Οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα και την Ευρώπη διέπονται από ένα ευρύ πλέγμα ενωσιακού θεσμικού πλαισίου, από συγκεκριμένες συμβάσεις, διεθνείς και ευρωπαϊκούς κανονισμούς, και οδηγίες. Δεν ισχύει κανονιστικά στη χώρα μας κάτι λιγότερο από αυτό που ισχύει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και σημείωσε ότι όπως στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, για τις διεθνείς σιδηροδρομικές μεταφορές εφαρμόζεται η σύμβαση COTIF, η οποία κυρώθηκε το 2008.

«Η συγκεκριμένη σύμβαση επιτρέπει στα τρένα να κινούνται διασυνοριακά με ομαλότητα και συνέπεια. Πρόκειται για διεθνές νομικό πλαίσιο που εναρμονίζει τους κανόνες μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων, μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν, διασφαλίζει και εγγυάται κοινούς κανόνες μεταφοράς, είτε μιλάμε για μετακίνηση ανάμεσα σε Ελλάδα και κάποια Βαλκανική χώρα, είτε μιλάμε για μετακίνηση ανάμεσα στην Ελλάδα και χώρες της κεντρικής Ευρώπης», είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας. Για την ασφάλεια μεταφοράς φορτίου, δε, όπως είπε, ισχύει ο εκτελεστικός Κανονισμός του 2019, σχετικά με την τεχνική προδιαγραφή διαλειτουργικότητας, για το υποσύστημα διεξαγωγής και διαχείρισης κυκλοφορίας του σιδηροδρομικού συστήματος της ΕΕ. Επιπλέον, σχετικά με τη σιδηροδρομική μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων, αυτά ρυθμίζονται με ΚΥΑ που εκδόθηκε 23.6.2023 και η οποία εναρμονίζει τη χώρα με την Οδηγία 2022 της ΕΕ.

«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν έχει αρμοδιότητα ελέγχου επί του περιεχομένου των φορτίων που μεταφέρονται μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου. Κανένα υπουργείο σε καμία ευρωπαϊκή χώρα, δεν έχει αυτήν την αρμοδιότητα. Πολύ περισσότερο δεν προβλέπεται και διαδικασία γνωστοποίησης του φορτίου προς το υπουργείο, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλη την Ευρώπη. Τα ομόλογα αρμόδια υπουργεία, στα κράτη μέλη της ΕΕ, και στη χώρα μας, είναι υπεύθυνα για τις εθνικές πολιτικές, τη ρύθμιση και την εποπτεία του τομέα των μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των σιδηροδρομικών μεταφορών. Οι υποχρεώσεις τους υποχρεώνονται στη συστημική ρύθμιση και όχι στην επιχειρησιακή παρακολούθηση και έλεγχο της εφαρμογής της, για τα οποία η αρμοδιότητα καταλείπεται σε άλλους φορείς. Όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Το ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο που ισχύει και στην Ελλάδα, όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας, ο αποστολέας είναι υπεύθυνος για την ταξινόμηση, τη συσκευασία, τη σήμανση και την τεκμηρίωση των εμπορευμάτων, ειδικά των επικίνδυνων, σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕ και στη βάση του τελωνειακού κώδικα. Οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίζουν την ασφάλεια της μεταφοράς και να επαληθεύουν την ακρίβεια της τεκμηρίωσης των εμπορευμάτων. Ο διαχειριστής δε υποδομής είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία και την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου αναφορικά με την τήρηση των προδιαγραφών μεταφοράς των εμπορευμάτων, δηλαδή η γραμμή να μπορεί να έχει τα βαγόνια και τους συρμούς, χωρίς να γνωρίζει το περιεχόμενο του κάθε βαγονιού. Αυτό αποτυπώνεται ευκρινώς στον τεχνικό πυλώνα του τέταρτου σιδηροδρομικού πακέτου και στην Οδηγία 798/2016, για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών που ενσωματώθηκε στην ελληνική έννομη τάξη το 2019, όπως σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Για ειδικότερα θέματα δυνητικά παράνομων φορτίων και ελεγκτικών μηχανισμών, ο κ. Σταϊκούρας είπε ότι υφίσταται θεσμικό πλαίσιο άλλων υπουργείων, με ελεγκτικούς βραχίονες αρμοδίων υπηρεσιών και αρχών, «ό,τι ακριβώς ισχύει και στην υπόλοιπη Ευρώπη».

Η απάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών δεν κρίθηκε επαρκής από τον κ. Σαλμά. «Ήρθατε και μου εκθέσατε τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Δεν τους θέλω. Εγώ σας έκανα ένα πολύ απλό ερώτημα. Μας είπατε ό,τι ισχύει στην Ευρώπη ισχύει και στην Ελλάδα, δεν μπορούμε να ελέγξουμε τι μεταφέρουν τα τρένα, είναι δεμένα τα χέρια μας. Και αυτός ο κόσμος έξω τί θα καταλάβει; Και ο πολίτης τί θα καταλάβει; Ότι έχει κυβέρνηση ή έχει μια αντιπροσωπεία η οποία αναφέρεται στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η ΕΕ, δεν τα κάνει όλα τέλεια. Έχετε το δικαίωμα να νομοθετήσετε μόνοι σας κάτι. Σας είπε κανένας ότι τηρείται μόνο ό,τι ισχύει στην Ευρώπη; Η Ευρώπη έχει ένα κανονιστικό πλαίσιο που έχει τη δυνατότητα να το ελέγχει κιόλας. Εμείς στην Ελλάδα δεν έχουμε τον τρόπο να ελέγχουμε τη σωστή λειτουργία του θεσμικού πλαισίου», είπε ο ανεξάρτητος βουλευτής και σχολίασε πως βάσει της απάντησης του κ. Σταϊκούρα σήμερα στη Βουλή, προκύπτει ότι το κράτος δεν μπορεί να ελέγξει, δεν έχει μηχανισμούς ελέγχους, ούτε δειγματοληπτικούς ούτε κανενός άλλου είδους, τι μεταφέρουν τα τρένα.

«Εγώ σας ρώτησα ταπεινά, αφού θα ερχόσασταν τέτοιες μέρες κρίσιμες, που μεθαύριο εκατομμύρια άνθρωποι θα είναι στο δρόμο, να ρωτήσετε και τους υπουργούς πόσοι διεγματοληπτικοί έλεγχοι έγιναν. Δεν σας κόστιζε τίποτα να πάρετε ένα τηλέφωνο τον κ. Χρυσοχοϊδη, ένα λεπτό, για να μου δώσετε μια ολοκληρωμένη απάντηση. Ή να πάρετε τον κ. Χατζηδάκη να μάθουμε τι γίνεται στα τελωνεία. Θα εκτιμούσα να ερχόσασταν να μου λέγατε ότι έγιναν 50 δειγματοληπτικοί έλεγχοι στα τρένα, βρέθηκαν 49 περιπτώσεις που ήταν όλα καλά και μια περίπτωση που ήταν λάθος ή ότι δεν έγινε κανένας έλεγχος. Το να έρχεστε και να μου λέτε μια σειρά, ένα κατεβατό ότι οι ευρωπαϊκές οδηγίες μας λένε ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε…», είπε ο κ. Σαλμάς και πρόσθεσε: «Το συμπέρασμα είναι ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σήμερα, στη Βουλή, 26 Φεβρουαρίου, μου είπε ότι δεν μπορεί να γνωρίζει αν μεταφέρονται επικίνδυνα ή παράνομα φορτία στα τρένα και, αν θέλετε να το επεκτείνω, και στα υπόλοιπα ΜΜΜ. Ισχύει; Για να συνεννοούμαστε. Διότι αν μου το επιβεβαιώσετε αυτό θα φύγω από την αίθουσα περισσότερο στενοχωρημένος πολίτης και περισσότερο δικαιωμένος που αποχώρησα και δεν στηρίζω αυτή την κυβέρνηση».

«Σας ανέφερα για τι είναι και τι δεν είναι υπεύθυνο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην Ελλάδα, όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Με ρωτήσατε ως υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και σας απάντησα. Το τι συμβαίνει σε άλλους φορείς που έχουν την ευθύνη ελέγχου, είναι δημόσια διαθέσιμα τα στοιχεία και έχουν αναλυθεί στη Βουλή, σε σχετική ερώτηση για το λαθρεμπόριο όλων των προϊόντων, από τον αρμόδιο υφυπουργό τον κ. Οικονόμου, πολύ πρόσφατα», είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Σχολιάζοντας την αναφορά του κ. Σαλμά ότι η Ελλάδα μπορεί να νομοθετήσει διαφορετικά από την Ευρώπη, ο υπουργός Υποδομών είπε ότι αυτή είναι μια θέση που ισοδυναμεί με προτροπή να παρεκκλίνει η χώρα από την Ευρώπη. «Είμαστε χώρα της ΕΕ και εγκαλούμαστε για την εφαρμογή της Οδηγίας 798/2016 η οποία περιλαμβάνει και αυτά που μου λέτε τώρα να κάνουμε παρέκκλιση», σημείωσε ο κ. Σταϊκούρας και πρόσθεσε: «ως υπουργείο έχουμε πέντε κέντρα ελέγχου κυκλοφορίας, έχουμε τέσσερα κέντρα ελέγχου σηράγγων, έχουμε τριακόσιες κάμερες ψηφιακές και όχι αναλογικές. Οι κάμερες είναι σε όλη την έκταση, είναι ψηφιακές και έχουμε καλύτερη εικόνα».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε επίσης ότι η Hellenic Train έχει απαντήσει στις 9 Μαρτίου 2023 και επανέλαβε στις 30 Ιανουαρίου 2025 τη σύνθεση και το περιεχόμενο του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας.

Είπε επίσης ότι η ΑΑΔΕ έχει δώσει στη δημοσιότητα τι έγινε στο τελωνείο Ευζώνων και πρόσθεσε ότι «παρά τις ενδείξεις, σχετική ένδειξη ελέγχου κατά δήλωση, και επομένως μη υποχρέωση του τελωνειακού υπαλλήλου να προβεί σε φυσικό έλεγχο, διενεργήθηκε σχετικός έλεγχος. Ο έλεγχος της αμαξοστοιχίας ήταν ευχερής, ανοιχτά βαγόνια πλατφόρμες, και έγινε αντιπαραβολή των βαγονιών και των εμπορευμάτων που μεταφέρονταν με τις υποβαλλόμενες sim και καταστάσεις που προσκομίστηκαν από τον σταθμάρχη και τον εκτελωνιστή. Δεν διαπιστώθηκε τίποτα επιπλέον πλέον των αναφερομένων εμπορευμάτων στις σχετικές φορτωτικές».

Τέλος, ο κ. Σταϊκούρας κατέθεσε απάντηση της Hellenic Train, αναφορικά με την ευρωπαϊκή νομοθεσία που εφαρμόζει. «Κάθε σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, διενεργείται βάσει του κανονιστικού πλαισίου που υπάρχει στην Ευρώπη και παγκοσμίως και εκ μέρους μας ως σιδηροδρομικής επιχείρησης τηρούνται οι συνδυαστικές, εκ των διατάξεων, υποχρεώσεις», καταλήγει η Hellenic Train. «Σε κάθε περίπτωση, η δικαστική διερεύνηση είναι σε εξέλιξη και αναμένουμε τα αποτελέσματά της», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Διχασμένη η Γερουσία των ΗΠΑ: Ναυάγησε η απόπειρα κατάργησης των δασμών Τραμπ

Σουδάν: Τουλάχιστον 165 άμαχοι σφαγιάστηκαν σε αιματηρές επιθέσεις παραστρατιωτικών τις τελευταίες ημέρες

Κένυα: Βουλευτής εκτελέστηκε εν ψυχρώ στην καρδιά του Ναϊρόμπι

Βίντεο-σοκ: Σε κώμα Τούρκος ταξιτζής μετά από άγρια επίθεση Βρετανού τουρίστα – Επιχείρησε να του κόψει τη μύτη

ΗΠΑ-Ουκρανία: Σφράγισαν ιστορική συμφωνία για ορυκτούς πόρους και δρομολογούν επενδυτικό ταμείο

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Παναθηναϊκός: Το ξέφρενο γλέντι μετά το θρίαμβο επί της Εφές Αναντολού και το «Who is MVP» του Σλούκα στον Ναν

Τέμπη: Σε πλήρη εξέλιξη η αποκάλυψη της δικογραφίας «μαμούθ» – Οι 43 κατηγορούμενοι, τα σκάνδαλα και οι επόμενες στρατηγικές των κομμάτων

Φωτιά στη Σητεία – Απειλήθηκαν κατοικίες, αστραπιαία επέμβαση της πυροσβεστικής

Μπαρτσελόνα – Ίντερ 3-3: Συγκλονιστικό θρίλερ στη Βαρκελώνη, η πρόκριση στον τελικό του Champions League θα κριθεί στο Μιλάνο

Σοκαριστική απόπειρα αυτοκτονίας στο Μετρό “Ακρόπολη” – Χάος και στον σταθμό “Συγγρού – Φιξ”

Ναν μετά το Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός: «Αντέχω χτυπήματα όλη νύχτα, ευτυχώς γλίτωσα νέο σπασμένο δόντι»

iCaur, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρικών off-roader κατακτά την Ευρώπη

Σωτήρης Τσαφούλιας: Εντυπωσιακή εμφάνιση με την κόρη του από τον 1ο γάμο και την Άννα Μενενάκου

Γιατί ναυάγησε η συμφωνία για την εκμετάλλευση του ορυκτού θησαυρού της Ουκρανίας – Τι αποκαλύπτουν οι δολιχοδρομίες Ουάσινγκτον – Κιέβου

00:00 / 00:00

Βουλή – Κουτσούμπας: Το κράτος διαχρονικά θυσιάζει την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο στο βωμό...

Στη Βουλή, ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατήγγειλε την κυβερνητική πολιτική που αντιμετωπίζει την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο ως κόστος, αναφερόμενος στις...

Βουλή: Έντονη σύγκρουση Γεωργιάδη – Κωνσταντοπούλου για παντελόνια, φούστες και εσώρουχα

Στη Βουλή, εκδηλώθηκε έντονη αντιπαράθεση μεταξύ του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης...

Βουλή- Θεοδωρικάκος: Στο επικείμενο υπουργικό συμβούλιο οι κρίσιμες αλλαγές για την εποπτεία της αγοράς και την προστασία του καταναλωτή

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, ανακοίνωσε στη Βουλή ότι στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο θα συζητηθούν σημαντικές μεταρρυθμίσεις για την εποπτεία της αγοράς και την...

Βουλή – Νατσιός: Η κυβέρνηση σκορπά εκατομμύρια για να αποφύγει τις ευθύνες της

Στη Βουλή, ο πρόεδρος της «Νίκης», Δημήτρης Νατσιός, κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι σπαταλά εκατομμύρια για να αποφύγει τις ευθύνες της σχετικά με το δυστύχημα...

Βουλή – Βελόπουλος: Η κυβέρνηση μαγειρεύει το «μοντέλο Τριαντόπουλου» για τον Κ. Αχ. Καραμανλή

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, επιτέθηκε στην κυβέρνηση κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή, κατηγορώντας την για τους χειρισμούς της...

Σταμάτης Πουλής: Η Ελληνική Δικαιοσύνη επιβεβαίωσε αυτό που αναγνωρίζει η συντριπτική πλειοψηφία της...

Ο Σταμάτης Πουλής, Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας, σχολίασε την καταδίκη του Παύλου Πολάκη σε 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή για συκοφαντική δυσφήμιση, δηλώνοντας...

Νέα σύγκρουση Γεωργιάδη-Πολάκη στη Βουλή: «Κάπου πρέπει να μπει ένα φρένο στην συκοφαντία»...

Νέα ένταση σημειώθηκε στη Βουλή μεταξύ του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παύλου Πολάκη κατά τη διάρκεια συζήτησης νομοσχεδίου. Ο...

Βουλή: Να τραβήξουν φωτογραφία την δικογραφία επιχείρησαν δύο βουλευτές της αντιπολίτευσης

Στη Βουλή προκλήθηκε αναστάτωση όταν δύο βουλευτές της αντιπολίτευσης προσπάθησαν να φωτογραφίσουν το υλικό μιας δικογραφίας, παραβαίνοντας τους κανόνες που επιτρέπουν μόνο τη λήψη...

Μητσοτάκης: Συνεχίζεται το μπαράζ επαφών στο περιθώριο της 2ης ημέρας του συνεδρίου του...

Συνεχίζονται για δεύτερη μέρα οι επαφές του πρωθυπουργού με Ευρωπαίους ηγέτες στο περιθώριο της συνόδου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στη Βαλένθια. Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης...

Χατζηδάκης: Η ΝΔ κατακτά ξανά την αντιπροεδρία του ΕΛΚ μετά από δύο δεκαετίες

Ο Κωστής Χατζηδάκης, αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, εξελέγη αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ), σηματοδοτώντας την επιστροφή της Νέας Δημοκρατίας στην εν λόγω θέση...

Κεφαλογιάννης στον Realfm 97,8: Συναγερμός με 1.365 πυρκαγιές τον Μάρτιο – Διπλασιάζονται τα...

Ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Κεφαλογιάννης, σε συνέντευξή του στον Realfm 97,8, τόνισε την ανάγκη πρόληψης ενόψει της φετινής αντιπυρικής περιόδου,...

Τσουκαλάς: Επειδή δεν υπάρχει εισαγγελική διάταξη, δεν υπάρχει ούτε το φύλλο συκής για...

Με επίκεντρο τις σημερινές εξελίξεις στη Βουλή όπου άρχισε η διαδικασία της ανάγνωσης της δικογραφίας για ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες των πρώην υπουργών κ. Καραμανλή...

Κωστής Χατζηδάκης: Κατέκτησε τη θέση αντιπροέδρου του ΕΛΚ

Ο Κωστής Χατζηδάκης, αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας, εξελέγη αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ) κατά τη διάρκεια της συνόδου που διεξάγεται...

Πολάκης: Επιβλήθηκε ερήμην ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή για συκοφαντική δυσφήμιση...

Ο Παύλος Πολάκης καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή για συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος του Σταμάτη Πουλή, δικάστηκε ερήμην λόγω απουσίας...

Οι πρώτες δηλώσεις Καραμανλή μετά το σάλο της δικογραφίας στη Βουλή: «Είμαι βέβαιος για την αθωότητά μου»

Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής δήλωσε με βεβαιότητα την αθωότητά του, μετά τη διαβίβαση στη Βουλή της δικογραφίας που ερευνά τυχόν ποινικές ευθύνες του ίδιου και...

Γερουλάνος στον Realfm 97,8 για τις δημοσκοπήσεις: Όσο η οργή χτυπάει “κόκκινο”, τα κόμματα εξουσίας παραμένουν σε άμυνα

Ο Παύλος Γερουλάνος, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, μίλησε στον Realfm 97,8 για την υπόθεση των Τεμπών και τις δημοσκοπήσεις. Αναφέρθηκε στη δικογραφία που σχετίζεται...

Βουλή – Κόκκαλης: Η δικογραφία αποκαλύπτει πως την απόλυτη αρμοδιότητα θέσπισης εθνικών κανόνων ασφαλείας κατείχε αποκλειστικά ο εκάστοτε υπουργός

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Βασίλης Κόκκαλης, δήλωσε ότι από τη δικογραφία προκύπτει ότι η αρμοδιότητα για τη θέσπιση εθνικών κανόνων ασφαλείας ανήκε αποκλειστικά στον...

Θάνος Πλεύρης: Δεσμευόμαστε να υιοθετήσουμε το επιτυχημένο μοντέλο Τριαντόπουλου

Ο Θάνος Πλεύρης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, σε συνέντευξή του αναφέρθηκε στην υπόθεση της τραγωδίας των Τεμπών και τη δικογραφία που αφορά τους...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη σαρώνει το TikTok – Είσαι πιο Αλίκη από την...

Η Δήμητρα Δερζέκου έχει γίνει viral στο TikTok με...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

«Το παιδί που έπεσε από τον ουρανό»: Η συγκλονιστική ιστορία του 14χρονου που παγιδεύτηκε...

Το άρθρο αναφέρεται στην τραγική ιστορία του 14χρονου Αυστραλού...

Παπαδάκης: Οι… μούσες του – 6 παρουσιάστριες που απουσίαζαν από το συγκινητικό του αντίο

Ο Γιώργος Παπαδάκης, μια εμβληματική φιγούρα της ελληνικής τηλεόρασης,...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ