Ίδρυμα VINCI Autoroutes: Πόσο υπεύθυνοι οδηγοί και πεζοί είμαστε

Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Για μια ακόμα φορά τα συμπεράσματα της έρευνας για την «Κοινή χρήση του οδικού δικτύου στην Ευρώπη» του Ιδρύματος VINCI Autoroutes, είναι ανησυχητικά τόσο για τη συμπεριφορά όλων μας στην Ευρώπη, αλλά και στην Ελλάδα.

Η έρευνα της Ipsos, για λογαριασμό του Ιδρύματος VINCI Autoroutes, εξετάζει πόσο προσέχουν τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου οι οδηγοί αυτοκινήτων, οι οδηγοί μηχανοκίνητων δικύκλων, οι ποδηλάτες ή οι πεζοί. Σε ποιο βαθμό σέβονται τους κανόνες κοινής χρήσης του οδικού δικτύου, κι αν επηρεάζεται η συμπεριφορά τους από τα διαφορετικά μέσα μετακίνησης που χρησιμοποιούν.

Το αποτέλεσμα είναι ότι οι απαντήσεις 12.413 Ευρωπαίων καταδεικνύουν την ανάγκη ευαισθητοποίησης όλων των χρηστών του οδικού δικτύου ως προς την ανάγκη σεβασμού των υπολοίπων και των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με μοναδικό ζητούμενο να συμβιώνουμε αρμονικά στον δρόμο.

Τι κατέδειξε η έρευνα για την Ευρώπη

Το 24% των οδηγών αυτοκινήτων και το 64% των οδηγών μηχανοκίνητων δικύκλων καταπατούν τις ζώνες ποδηλάτων.

Το 37% των ποδηλατών παραδέχονται ότι περνούν με κόκκινο ακόμη και όταν δεν υπάρχει πινακίδα παραχώρησης προτεραιότητας.

Το 78% των πεζών διασχίζει τον δρόμο εκτός διάβασης, παρόλο που υπάρχει μία σε απόσταση λιγότερη των 50 μέτρων.

Το 92% των χρηστών του οδικού δικτύου εξακολουθεί να φοβάται την επικίνδυνη συμπεριφορά των άλλων.

Το 78% των οδηγών «πολυ-χρηστών» δηλώνουν ότι είναι πιο προσεκτικοί με τους άλλους στον δρόμο.

Καμπανάκι για την Ελλάδα

Τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την Ελλάδα δείχνουν ότι έχουμε μεγάλο ζήτημα να λύσουμε σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς και ασφάλεια.

Παρά το γεγονός ότι το 70% των Ελλήνων περπατά τακτικά, η χρήση ποδηλάτου παραμένει εξαιρετικά χαμηλή (10%), γεγονός που ενδέχεται να επηρεάζει τη συνύπαρξη των διαφόρων χρηστών του οδικού δικτύου.

Το 92% των πολιτών ανησυχεί για επικίνδυνη οδήγηση, με το 97% των οδηγών δικύκλων και το 93% των ποδηλατών να εκφράζουν φόβο για την επικίνδυνη συμπεριφορά των άλλων.

Το 91% των πεζών φοβάται ότι οι οδηγοί δεν σταματούν στις διαβάσεις, ενώ το 88% έχει αντιμετωπίσει ενοχλητική συμπεριφορά από ποδηλάτες και πατίνια.

Το 67% των οδηγών αυτοκινήτων περνάει με κόκκινο φανάρι, ενώ το 72% των δικύκλων κινούνται ή παρκάρουν σε πεζοδρόμια. Το 49% των οδηγών διπλοπαρκάρει τακτικά, το 35% χρησιμοποιεί τις λωρίδες των λεωφορείων, και το 11% παρκάρει σε θέσεις για ΑμΕΑ.

Το 81% των οδηγών και 66% των πεζών κάνουν χρήση κινητού τηλεφώνου ενώ κινούνται, ενώ το 87% των οδηγών «πολυ-χρηστών» δηλώνουν ότι είναι πιο προσεκτικοί με τους άλλους στον δρόμο.

Τακτικές μετακίνησης και ανησυχία για την επικίνδυνη συμπεριφορά

Στην Ευρώπη, η τακτική χρήση των ενεργών τρόπων μετακίνησης παραμένει σταθερή σε σύγκριση με το 2023.

Το αυτοκίνητο είναι το νούμερο ένα μέσο μετακίνησης στην Ευρώπη. Για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, οι Ευρωπαίοι επιλέγουν επίσης πρόθυμα ενεργητικούς τρόπους. Το 66% (σταθερό ποσοστό σε σχέση με το 2023) μετακινούνται τακτικά με τα πόδια και 21% (-1% σε σχέση με το 2023) χρησιμοποιεί τακτικά ποδήλατο. Το 6% χρησιμοποιεί τακτικά μηχανοκίνητο δίκυκλο και το 3% πατίνι ή hoverboard.

Όσον αφορά το περπάτημα, στην πρώτη θέση έρχονται οι Ισπανοί (77%) και στην τελευταία οι Βέλγοι (53%). Οι Γάλλοι βρίσκονται στην προτελευταία θέση (57%).

Ελαφρώς περισσότεροι άνδρες παρά γυναίκες κάνουν τακτικά ποδήλατο (23% έναντι 19%) όπως κατά την περιστασιακή χρήση (39% έναντι 36%).

Δεν προξενεί έκπληξη ότι οι πιο τακτικοί χρήστες του ποδηλάτου είναι οι Ολλανδοί (58%), με απόσταση μπροστά από τους Βέλγους (26%), τους Γερμανούς, τους Πολωνούς και τους Σουηδούς (24%). Οι Γάλλοι τοποθετούνται στην 9η θέση (από 11 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα), λίγο πιο μπροστά από τους Έλληνες (10%), τους Βρετανούς και τους Ισπανούς (7%).

Στους δρόμους επικρατεί μια ιδιαίτερα τεταμένη ατμόσφαιρα

Η ποικιλία των τρόπων μετακίνησης (αυτοκίνητο, μηχανοκίνητο δίκυκλο, ποδήλατο, μηχανοκίνητη συσκευή προσωπικής μεταφοράς, περπάτημα) και η συνεχής τους εξέλιξη σε έναν περιορισμένο δημόσιο χώρο, καθιστά τη συμβίωση μεταξύ των διαφορετικών χρηστών περίπλοκη και συχνά αντικρουόμενη.

Όποιος κι αν είναι ο τρόπος μετακίνησης, η συνύπαρξη με τους άλλους χρήστες είναι πηγή άγχους και εντάσεων. Η πλειοψηφία από αυτούς (92%,) φοβούνται την επικίνδυνη συμπεριφορά των άλλων. Αυτό ισχύει για το 89% των ποδηλατών, το 91% των οδηγών αυτοκινήτων, και το 87% των οδηγών μηχανοκίνητων δίκυκλων.

Οι πεζοί επηρεάζονται επίσης σε μεγάλο βαθμό από τους κινδύνους που αναλαμβάνουν άλλοι χρήστες του οδικού δικτύου. Έτσι, το 89% των πεζών φοβάται ότι ένας οδηγός αυτοκινήτου δεν θα σταματήσει να τους αφήσει να περάσουν, ενώ βρίσκονται σε προστατευμένη διάβαση και το 63% δηλώνει ότι τους έχει «σκουντήξει» στο πεζοδρόμιο κάποιος χρήστης ποδηλάτου, πατινιού ή hoverboard.

Ο φόβος απέναντι στην επιθετικότητα των οδηγών αυτοκινήτων είναι επίσης πολύ διαδεδομένος. Το βιώνουν το 81% των οδηγών μηχανοκίνητων δικύκλων, το 83% των οδηγών αυτοκινήτων και το 80% των ποδηλατών.

Το αίσθημα ασφάλειας πάνω στο ποδήλατο, το οποίο αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη της ποδηλασίας, διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα. Στην Ευρώπη, ενώ κατά μέσο όρο το 80% των ποδηλατών αισθάνονται ασφαλείς όταν μετακινούνται με ποδήλατο, αυτή η αναλογία κυμαίνεται από το 93% για τους Ολλανδούς στο 59% για τους Γάλλους (δηλαδή 34 πόντους διαφορά). Οι τελευταίοι, μάλιστα, αισθάνονται λιγότερο ασφαλείς από όλους τους πολίτες των 11 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα.

Ξέρουμε τον ΚΟΚ ή τον αγνοούμε σκόπιμα;

Κι ενώ στην Ελλάδα περιμένουμε καιρό τώρα την αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τόσο στη χώρα μας όσο και στην Ευρώπη, αυτόν τον Κώδικα που έχουμε είτε δεν τον γνωρίζουμε είτε τον αγνοούμε σκόπιμα.

Στην Ευρώπη οι ζώνες ποδηλάτων προορίζονται αποκλειστικά για ποδήλατα ώστε να μπορούν να μετακινηθούν μπροστά από τα αυτοκίνητα σε μια διασταύρωση με φανάρια, για να βλέπουν και να τους βλέπουν καλύτερα. Ωστόσο, το 64% των οδηγών μηχανοκίνητων δικύκλων και το 24% των αυτοκινητιστών παραδέχονται ότι σταματάνε εκεί.

Οι πινακίδες παραχώρησης προτεραιότητας στους τρίχρωμους φωτεινούς σηματοδότες είναι τοποθετημένες κάτω από έναν φωτεινό σηματοδότη, κι επιτρέπουν στους ποδηλάτες να κινούνται προς την κατεύθυνση (ή τις κατευθύνσεις) που υποδεικνύουν τα βέλη, χωρίς να σταματούν στον φωτεινό σηματοδότη, αλλά παραχωρώντας προτεραιότητα στους πεζούς και τους χρήστες της λωρίδας διέλευσης. Πολύ συχνά αγνοούνται και η εφαρμογή τους από τους ποδηλάτες μπορεί να θεωρηθεί από άλλους χρήστες ως παράβαση και ανάληψη κινδύνου. Χωρίς αυτές τις πινακίδες, οι ποδηλάτες δεν επιτρέπεται να περάσουν από τον κόκκινο φωτεινό σηματοδότη. Ωστόσο, το 37% των τακτικών ποδηλατών παραδέχεται ότι περνά σε περιπτώσεις που δεν επιτρέπεται από τη σήμανση.

Τα πεζοδρόμια είναι χώροι που προορίζονται για τους πεζούς, ωστόσο οι οδηγοί μηχανοκίνητων δικύκλων και οι ποδηλάτες τείνουν σε μεγάλο βαθμό να τους χρησιμοποιούν για στάθμευση (66% των οδηγών μηχανοκίνητων δικύκλων) ή για να κυκλοφορούν σε αυτούς (72% των τακτικών ποδηλατών, και 46% των οδηγών μηχανοκίνητων δικύκλων). Αυτή η καταχρηστική κατάληψη του χώρου αποτελεί κίνδυνο για τους πεζούς, το 63% των οποίων δήλωσε πως τους έχει σκουντήξει κάποιος χρήστης ποδηλάτου, πατινιού ή hoverboard ενώ περπατούσαν σε πεζοδρόμιο.

Ως προς τους αποκλειστικούς χώρους στάθμευσης ή τις λωρίδες κυκλοφορίας, η στάθμευση εκεί συχνά θεωρείται από τους οδηγούς ως ακίνδυνη πρακτική, παρεμποδίζει την κινητικότητα και θέτει σε κίνδυνο ευάλωτους χρήστες. Ενδεικτικά, το 29% των οδηγών αυτοκινήτων ομολογεί ότι διπλοπαρκάρει τακτικά, το 19% παραδέχεται ότι χρησιμοποιεί τις λωρίδες των λεωφορείων, το 12% αναγνωρίζει ότι παρκάρει στις θέσεις ατόμων με αναπηρία  και το 13% σε θέσεις για ηλεκτρικά οχήματα.

Τι να πούμε για τους ποδηλατόδρομους και τις λωρίδες ποδηλάτων, που προορίζονται για ποδήλατα και μηχανοκίνητες συσκευές προσωπικής μεταφοράς, αλλά καταχρώνται από τους οδηγούς. Το 50% των οδηγών μηχανοκίνητων δικύκλων παραδέχεται ότι τους χρησιμοποιεί και το 15% των αυτοκινητιστών παραδέχεται ότι τους χρησιμοποιεί για να σταματήσει ή να παρκάρει.

Κι επιπρόσθετα, το 34% των αυτοκινητιστών παραδέχεται ότι ανοίγει την πόρτα χωρίς να ελέγχει αν πλησιάζει ποδήλατο!

Για την εγκληματική παράβαση του κόκκινου, μπορεί να αποδειχθεί θανάσιμη είτε για τον ίδιο τον παραβάτη είτε για τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου. Ωστόσο, η παράβαση αυτή αναγνωρίζεται ευρέως από τους οδηγούς, τους ποδηλάτες και ακόμη και τους πεζούς, πολλοί από τους οποίους παραβλέπουν τον κίνδυνο που ενέχει η διέλευση του δρόμου όταν ο φωτεινός σηματοδότης τους το απαγορεύει.

Ενδεικτικά, το 64% των οδηγών αυτοκινήτων παραδέχεται ότι περνά με πορτοκαλί ή κόκκινο, το 37% των τακτικών ποδηλατών παραδέχεται και εκείνο ότι το κάνει σε περιπτώσεις που δεν επιτρέπεται από τη σήμανση και το 56% των πεζών παραδέχεται πως διασχίζει διαβάσεις ενώ το φανάρι είναι κόκκινο και το 78% πως μερικές φορές διασχίζει τον δρόμο εκτός προστατευμένης διάβασης, παρόλο που υπάρχει μία σε απόσταση λιγότερη των 50 μέτρων .

Η δε χρήση τηλεφώνων και smartphone κατά την οδήγηση ή με τα πόδια είναι αναμφίβολα μια από τις κύριες πηγές απόσπασης της προσοχής και η αιτία πολλών ατυχημάτων. Ωστόσο, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες παραδέχονται αυτήν την πρακτική, καθώς το 77% των οδηγών αυτοκινήτων, το 58% των πεζών, το 49% των οδηγών μηχανοκίνητων δίκυκλων, και το 35% των τακτικών ποδηλατών.

Η παράλειψη χρήσης τους φλας πριν την προσπέραση ή την αλλαγή κατεύθυνσης, στην οποία υποπίπτουν περισσότεροι από 1 στους 2 οδηγούς (52%), αποκαλύπτει την κυριαρχία του εγωισμού και της αδιαφορίας προς τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου.

Η κακή εκτίμηση των τυφλών σημείων από οδηγούς βαρέων οχημάτων (φορτηγό, λεωφορείο, πούλμαν) ή από ποδηλάτες εκθέτει ιδιαίτερα τους τελευταίους. Ωστόσο, το 49%  των ποδηλατών δηλώνει πως προσπερνά από τα δεξιά λεωφορεία ή φορτηγά, παρότι εκτιμά πως προσέχει τις νεκρές γωνίες.

Η απουσία ή η ανεπάρκεια φωτισμού και αντανακλαστικού εξοπλισμού για τη νυχτερινή ποδηλασία θέτει τους ίδιους τους ποδηλάτες σε κίνδυνο και μπορεί να αιφνιδιάσει τους άλλους χρήστες του δρόμου. Παρ’ όλα αυτά, το 27% των Ευρωπαίων τακτικών ποδηλατών παραμελεί αυτό το ουσιαστικό μέτρο ασφάλειας.

Η χρήση κράνους κατά την ποδηλασία δεν είναι υποχρεωτική για τους ενήλικες σε καμία από τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, με την εξαίρεση της Ισπανίας όπου συνιστάται στις αστικές περιοχές και είναι υποχρεωτική έξω από αυτές. Κατά μέσο όρο στην Ευρώπη, το 29% των τακτικών ποδηλατών το φοράει συχνά. Αυτό το ποσοστό είναι μικρότερο από τους Άγγλους (54%), Ισπανούς (52%) και Γάλλους (51%) ποδηλάτες, αλλά σημαντικά μεγαλύτερο από τους Ολλανδούς (7%).


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΕΗ: Αποκαλύπτονται οι χρεώσεις ρεύματος για τον Μάιο

Βρετανία: Γιατί έχει μπει στο «μικροσκόπιο» της Αντιτρομοκρατικής βίντεο του συγκροτήματος Kneecap

Οι Έλληνες celebrities υποδέχθηκαν τον Μάη με ανθισμένες αναρτήσεις και λαμπερά χαμόγελα

Μαγικός Τζόλης μεσουράνησε με δύο γκολ και μία ασίστ στο Κλαμπ Μπριζ – Γάνδη 4-1

Μητσοτάκης: Αυτοψία αύριο στο Ολυμπιακό Συγκρότημα Παιανίας

Γάζα: Τουλάχιστον 29 θύματα από ισραηλινή επίθεση – Νετανιάχου: «Υπέρτατη αποστολή» η συντριβή της Χαμάς

Καιρός αύριο: Σαρωτικοί άνεμοι με ξαφνικές καταιγίδες

Μπάνκι για το Εφές – Παναθηναϊκός: Να οδηγήσουμε τη σειρά στο καθοριστικό πέμπτο ματς

Οι Μιλγουόκι Μπακς σχεδίαζαν να αποχωριστούν τον Ντέμιαν Λίλαρντ πριν τον τραυματισμό του

Ανθή Βούλγαρη: Υποδέχτηκε τον Μάη με τον γιο της – «Το πιο μαγευτικό λουλούδι το κρατάω στην αγκαλιά μου»

Κερατσίνι: «Είχα κατέβει στο υπόγειο αλλά δεν είχα κλειδιά» εξομολογείται ο αδερφός του 43χρονου Σπύρου Σέββου που εντοπίστηκε νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του

Κάμαλα Χάρις: Επιτίθεται στον Τραμπ για «αυταρχική» άσκηση εξουσίας – «Εκδικείται όσους αποκαλύπτουν την αλήθεια»

ΗΠΑ: Αποχωρεί ο Σύμβουλος Ασφαλείας του Τραμπ, αποκαλύπτουν δημοσιεύματα – Πώς έχασε την εμπιστοσύνη του Αμερικανού προέδρου

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Πληγώθηκα βαθιά από τη διαθήκη του πατέρα μου – Είμαι πεπεισμένη ότι ο Νίκος δεν είναι γιος του»

Βασίλης Καλογήρου: Ανατροπή στα αίτια θανάτου του 39χρονου – Ισχαιμικό επεισόδιο αποκαλύπτουν οι ιστολογικές εξετάσεις

00:00 / 00:00

Οι Κινέζοι δημιούργησαν εκρηκτικό twin-turbo V8, που εκτοξεύεται στις 8.000 rpm

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, γνωστή για την πρωτοκαθεδρία της στην ηλεκτροκίνηση, παρουσίασε πρόσφατα έναν νέο twin-turbo V8 κινητήρα, που εκτοξεύεται στις 8.000 rpm, στο Σαλόνι...

Πόσο εκτοξεύθηκε το κόστος συντήρησης αυτοκινήτου την τελευταία τριετία;

Το μέσο κόστος επισκευής αυτοκινήτου στην Ευρώπη έχει εκτοξευθεί στα €718, σημειώνοντας αύξηση από τα €600 το 2022. Ο κινητήρας παραμένει η πιο ακριβή αιτία...

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Η Renault παρουσίασε στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Μπέρμινχαμ τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Trafic, Goelette και Estafette, που κατασκευάζονται σε μια πρωτοποριακή ηλεκτρική...

iCaur, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρικών off-roader κατακτά την Ευρώπη

Η iCaur, μια νέα μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κινεζικής Chery Automobile, έκανε την εμφάνισή της στην ευρωπαϊκή αγορά με το SUV V23, το οποίο...

Bentley Batur Convertible, ντεμπούτο στο Ντουμπάι για το συλλεκτικό GT

Η Bentley Batur Convertible πρόκειται για το τρίτο κατά παραγγελία μοντέλο της βρετανικής φίρμας, ύστερα από τις Bacalar και Batur Coupé, το οποίο σηματοδοτεί...

Νέες τιμές για το Cupra Born με εκπληκτικές εκπτώσεις που αγγίζουν τα €6.000

Η Τεχνοκάρ Μ.Α.Ε.Ε. προχώρησε σε σημαντικές μειώσεις τιμών για το Cupra Born, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, με εκπτώσεις που φτάνουν έως και...

Παγκόσμια αποκάλυψη για το επαναστατικό Isuzu D-Max EV

Η Isuzu παρουσίασε το νέο D-Max EV, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό pick-up στην Ευρώπη, που συνδυάζει ανθεκτικότητα και ισχύ. Με μπαταρία 66,9 kWh, προσφέρει...

Google Maps Live Updates, νέα λειτουργία, πιο ζωντανή πληροφόρηση

Η νέα λειτουργία Live Updates, που άρχισε να διατίθεται ευρύτερα το 2025, έρχεται να αναβαθμίσει την καθημερινότητα των οδηγών, προσφέροντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο...

Akio Toyoda: “Τα σπορ αυτοκίνητα επιβάλλεται να παραμείνουν θερμικά”

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, επαναλαμβάνει την προτίμησή του για τα σπορ αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, τονίζοντας ότι η εμπειρία οδήγησης περιλαμβάνει και...

Η BYD μαγνητίζει τα βλέμματα στην έκθεση Auto Shanghai 2025

Στην έκθεση Auto Shanghai 2025, η BYD παρουσίασε μια εντυπωσιακή γκάμα νέων μοντέλων και τεχνολογιών, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων νέας...

Παγκόσμιο ρεκόρ της CATL στην ασφάλεια μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων

Η CATL ανακοίνωσε ότι έγινε η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που πληροί τις νέες αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας GB 38031-2025 για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, έναν χρόνο...

Isuzu D-Max εξηλεκτρίζεται: Έρχεται σε αμιγώς πράσινη έκδοση

Το νέο Isuzu D-Max EV, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι επαγγελματικών αυτοκινήτων του Birmingham, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2026. Το ηλεκτρικό pick-up διατηρεί...

Στο σφυρί κρυφή Mazda MX-5 με V8 κινητήρα 380 ίππων

Ένα ιδιαίτερο Mazda MX-5 NC με κινητήρα V8 5.3 LS1 από παλιότερη Camaro βρίσκεται σε δημοπρασία, προσφέροντας 380 άλογα και δυναμική σχέση δύναμης-βάρους 3,15...

Integra Type R DC2 παραμένει απούλητο παρά την προσφορά 90.000 ευρώ

Το Honda Integra Type R DC2, ένα εμβληματικό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο, παραμένει απούλητο παρά την προσφορά των 90.000 ευρώ σε πρόσφατη δημοπρασία. Το συγκεκριμένο μοντέλο του...

Αδιανόητο και εξευτελιστικό: Διαγράμμιση πάνω σε ξερόκλαδα και σβουνιές

Απαράδεκτες εικόνες στην Καρδίτσα: Διαγράμμιση δρόμου πάνω σε κλαδιά, φύλλα και σβουνιές.Αίσθηση και αγανάκτηση προκαλούν οι εικόνες από διαγράμμιση οδικού δικτύου στην περιοχή των...

Aston Martin DBX S, ισχυρότερη, ελαφρύτερη, απόλυτα συναρπαστική

Η Aston Martin παρουσίασε τη νέα DBX S, την ισχυρότερη έκδοση του SUV, με τον twin-turbo V8 κινητήρα να αποδίδει 727 ίππους. Παρά την...

Xiaomi YU7, εκτοξεύει εντυπωσιακά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Η Xiaomi παρουσιάζει το νέο της μοντέλο YU7, που εντυπωσιάζει με την αυτονομία του, φτάνοντας τα 835 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Το YU7 στοχεύει...

Εντυπωσιακές προσφορές για smart #1 & #3 με όφελος έως και €5.000

Η smart προωθεί την ελληνική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το πρόγραμμα «smart bonus», προσφέροντας εκπτώσεις έως και €5.000 για τα νέα ηλεκτρικά SUV smart...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

«Το παιδί που έπεσε από τον ουρανό»: Η συγκλονιστική ιστορία του 14χρονου που παγιδεύτηκε...

Το άρθρο αναφέρεται στην τραγική ιστορία του 14χρονου Αυστραλού...

Στον Πειραιά το λαβωμένο από τους Χούθι τάνκερ SOUNION – Αποκλειστικά βίντεο

Στο αγκυροβόλιο του Πειραιά έχει δέσει το τάνκερ SOUNION,...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ