Το νέο Daihatsu Rocky αναβιώνει τις αναμνήσεις του παρελθόντος με σύγχρονη προσέγγιση, συνδυάζοντας στοιχεία από την off-road κληρονομιά του με μοντέρνα χαρακτηριστικά.
Παρόλο που δεν διαθέτει πλέον το σκληροτράχηλο πλαίσιο και τις τετρακίνητες δυνατότητες του παρελθόντος, το ανανεωμένο Rocky προσφέρει μια νοσταλγική αίσθηση με χωμάτινα ελαστικά και προστατευτικά στοιχεία.
Το εσωτερικό του είναι σύγχρονο, με σπορτίφ τιμόνι και ψηφιακές οθόνες, ενώ η πρακτικότητα και οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι βελτιωμένοι.
Διατίθεται με δύο κινητήρες, έναν ατμοσφαιρικό 1.2 λίτρων και έναν τρικύλινδρο 1.0 λίτρου με ήπια υβριδική επιλογή, προσφέροντας δικίνητη κίνηση και CVT κιβώτιο.
Οι τιμές ξεκινούν από 11.022 ευρώ για την Ινδονησία, με την τετρακίνητη έκδοση να είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία.
Πιο αναλυτικά
H Daihatsu είναι άμεσα συνυφασμένη με τα μικρά, οικονομικά και πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα (π.χ. Cuore, Sirion και Copen), με γνωστότερο όλων το Terios. Παλαιότερα ήταν δημοφιλής με το Charade, είχε διεισδύσει και στα σεντάν με το Applause, ενώ στα 4×4 κυριαρχούσε με το Feroza ή Rocky. Μια κατασκευή παλαιάς σχόλης, ακόμα πιο σκληροτράχηλη από το Terios, εξελιγμένη για μέγιστες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αυτά παλιά.
Το Rocky πλέον δεν έχει ούτε πλαίσιο τύπου σκάλας, ούτε τετρακίνηση με μπλοκέ διαφορικά, ούτε «κοντό» κιβώτιο. Αντ’ αυτών, πρόκειται για έναν τυπικό εκπρόσωπο στα B-SUV, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, έμφαση στα ασφάλτινα χαρακτηριστικά και την ανάλογη εμφάνιση. Εδώ μπαίνει το ανανεωμένο Rocky, που θυμίζει κάτι από τις off road εποχές του αρχέγονου μοντέλου. Τα χωμάτινα ελαστικά, τα πλαστικά προστατευτικά, , η προαιρετική σχάρα στην οροφή που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι σανίδα του σερφ, τα αυτοκόλλητα και η διχρωμία άσπρου-μαύρου στο αμάξωμα ελέω προστατευτικών, γεμίζουν νοσταλγία το αμάξωμα του 4μετρου (3.995 χλστ. μήκος) Daihatsu, αναβαθμίζοντας παράλληλα την off road δυναμική του.
Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, με το σπορτίφ τριάκτινο τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και τις αρκετές ακμές, όπως και στο αμάξωμα. Έμφαση έχει δώσει η Daihatsu στην πρακτικότητα και στους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (έως 449 λτ. με τη θήκη κάτω από το δάπεδο). Την κίνηση του φρεσκαρισμένου Rocky τώρα, αναλαμβάνει ένας ατμοσφαιρικός 1.200άρης βενζινοκινητήρας 86 ίππων και 105 Nm, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT και τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα. Εναλλακτικά προσφέρεται με τρικύλινδρο 1.0λτ. 98 ίππων και 140 Nm (προαιρετικά σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό σύστημα), πάντα σε δικίνητη και CVT διάταξη για την Ινδονησία (τετρακίνητο στην Ιαπωνία).
Οι τιμές ξεκινούν από τις 212.650.000 τοπικών ρουπίων (δεν έχει γίνει λάθος με τις τελείες, 11.022 ευρώ) για το ατμοσφαιρικό, τις 292.050.000 (15.152 ευρώ) για το τούρμπο και τις 299.850.000 (15.582 ευρώ) για το mild hybrid.
Το άρθρο Νέο Daihatsu Rocky θυμίζει κάτι από παλιά εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.