Η Lamborghini προετοιμάζεται να αποκαλύψει το νέο της hypercar, πιθανώς ονομάζοντάς το Fenomeno, κατά τη διάρκεια της Monterey Car Week στην Καλιφόρνια.
Το μοντέλο, που θα βασίζεται στην υβριδική πλατφόρμα της Revuelto, αναμένεται να έχει επιθετική σχεδίαση και θα αποδίδει 1.100 ίππους, κάνοντάς το το πιο ισχυρό αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας.
Η ανακοίνωση της Lamborghini συνοδεύεται από αναφορά σε εμβληματικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, όπως η Reventón και η Veneno, που έχουν αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στην αυτοκινητιστική σκηνή.
Πιο αναλυτικά
Πριν από λίγες ημέρες, η Lamborghini ανακοίνωσε την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου περιορισμένης παραγωγής, το οποίο θα αποκαλυφθεί στο πλαίσιο της Monterey Car Week στην Καλιφόρνια.
Το νέο hypercar εικάζεται ότι θα ονομάζεται Lamborghini Fenomeno, με την ιταλική εταιρεία να δίνει στη δημοσιότητα μια teaser εικόνα του, όπου διακρίνεται καλυμμένο κάτω από προστατευτικό κάλυμμα που αποκρύπτει πλήρως τα σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά.
Η Fenomeno βασίζεται στην υβριδική πλατφόρμα της Revuelto, ωστόσο αναμένεται να ξεχωρίζει αισθητικά, με πιο επιθετικό εμπρός μέρος και ιδιαίτερο σχεδιασμό. Πιθανότατα, πρόκειται για ένα μοντέλο αντίστοιχης φιλοσοφίας με τη Reventón και την Centenario, τα οποία διέθεταν μοναδικό αμάξωμα αλλά κοινή μηχανολογική βάση με τις Murciélago και Aventador αντίστοιχα.
Η Lamborghini Fenomeno θα αποδίδει 1.100 ίππους, καθιστώντας την το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας
Στην ίδια ανακοίνωση, η Lamborghini έκανε αναφορά σε ορισμένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής της ιστορίας της. Η Reventón, που κυκλοφόρησε τόσο σε κουπέ όσο και σε ρόουντστερ εκδοχή, κατασκευάστηκε σε μόλις 35 αντίτυπα.
Η Veneno, βασισμένη στην Aventador, παραμένει η πιο ακριβή Lamborghini περιορισμένης παραγωγής, με μόλις 3 κουπέ και 9 ρόουντστερ να βλέπουν τη γραμμή παραγωγής.
Ανάμεσα σε άλλες σημαντικές δημιουργίες συγκαταλέγονται η Centenario, η Sian FKP 37, η επετειακή Countach LPI 800-4, καθώς και η Sesto Elemento, ένα πραγματικό αυτοκίνητο-ύμνος.
Η τελευταία εξοπλιζόταν με τον V10 κινητήρα της Gallardo, ενώ το αμάξωμά της ήταν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το συνολικό βάρος της δεν ξεπερνούσε τα 999 κιλά, με την παραγωγή της να περιορίζεται σε μόλις 20 μονάδες.