Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Εσθονός οδηγός Ott Tänak αναδείχθηκε νικητής, ξεπερνώντας τους Sébastien Ogier και Adrien Fourmaux, και επιβεβαίωσε την εξαιρετική του απόδοση με 345 απαιτητικά χιλιόμετρα οδήγησης.
Η Toyota, που είχε κυριαρχήσει στους πρώτους έξι αγώνες της σεζόν, αντιμετώπισε προκλήσεις, ενώ οι αντίπαλοι Ford και Hyundai βίωσαν δυσκολίες με εγκαταλείψεις και τεχνικά προβλήματα.
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Elfyn Evans διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στη βαθμολογία του πρωταθλήματος με 150 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον Ogier με 141 και τον Tänak με 138.
Πιο αναλυτικά
Στους πρώτους έξι αγώνες της σεζόν η Toyota ήταν απόλυτη κυρίαρχος με ισάριθμες νίκες. Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά! Ο Ott Tänak πετούσε στις ειδικές και μένοντας μακριά από κακοτοπίες ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Εμπρός από τους Ogier και Fourmaux.
Η τελευταία μέρα του προγράμματος περιλάμβανε 100 περίπου αγωνιστικά χιλιόμετρα, ξεκινώντας από το Σμόκοβο. Εξαιτίας της πυκνής βλάστησης στα περισσότερα σημεία της ειδικής η σκόνη έμενε στον ψηλά αναγκάζοντας τους αγωνοδίκες να δίνουν στα πληρώματα τέσσερα λεπτά προκειμένου να εκκινήσουν.
Για άλλη μια φορά, ο Εσθονός κινήθηκε ταχύτερα από τους Ogier και Neuville που ακολούθησαν. Αρκετά προσεκτικός ήταν ο Fourmaux που όπως φάνηκε ήθελε να φτάσει με ασφάλεια στον τερματισμό διασφαλίζοντας την τρίτη θέση.
Μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και τον θρίαμβο του Tänak, ο Εσθονός έχει 138 βαθμούς, ο Ogier 141 και ο Evans 150
Δύσκολη μέρα για την Ford που μετά την χθεσινή εγκατάλειψη του Σερδερίδη λόγω θερμοπληξίας, είδε σήμερα τον Munster να μην εκκινεί λόγω τεχνικού προβλήματος.
Η δράση μεταφέρθηκε στον Ταρζάν για το τέλος του πρωινού λουπ. Ο Rovanperä μετά τη χθεσινή εγκατάλειψη επέστρεψε με σκοπό να πάρει τους έξτρα βαθμούς της Κυριακής. Είχε όμως κλατάρισμα στο 11ο χιλιόμετρο χάνοντας σχεδόν δύο λεπτά.
Ο Tänak ήταν και πάλι κυρίαρχος, με την διαφορά από τον Ogier να έχει ανέβει στα 49,9”. Κερδισμένος από το πρώτο πέρασμα του Ταρζάν ήταν το δίχως άλλο ο Evans, ο οποίος κινήθηκε 22,7” από τον Fourmaux, μειώνοντας τη διαφορά από τον Γάλλο στα 27,9” αναθερμαίνοντας το ενδιαφέρον για την τρίτη θέση.
Ο Neuville, που μετά τα κλαταρίσματα την πρώτη μέρα της πραγματικής δράσης έχασε κάθε ελπίδα για πλασάρισμα έσπασε μετά από χτύπημα το ένα του αμορτισέρ χάνοντας αρκετό χρόνο.
To τελευταίο λουπ του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με το δεύτερο πέρασμα από το Σμόκοβο. Ο Ogier ήταν ταχύτερος και ο Fourmaux ανέβασε τον ρυθμό του με σκοπό να διατηρήσει την τρίτη θέση. Πολύ καλή εμφάνιση και από τον Joshua McErlean (M-Sport Ford Puma Rally1) κατακτώντας την πέμπτη θέση της ειδικής.
Κatsuta και Rovanperä φαίνεται επέλεξαν να κινηθούν αργά για να φυλάξουν λάστιχα για την Wolf Power Stage. Νέο πρόβλημα για τον Neuville, αυτή τη φορά με τον κινητήρα.
Η αυλαία έπεσε με τον Wolf Power Stage και το δεύτερο πέρασμα του Ταρζάν. O Tänak μετά από σχεδόν 345 πολύ απαιτητικά χιλιόμετρα εξαιρετικής οδήγησης, απέφυγε σκόνη, κλαταρίσματα και κακοτοπίες πανηγυρίζοντας μια πολύ σπουδαία νίκη. O Ogier τερμάτισε δεύτερος με τον Fourmaux να έρχεται τρίτος ολοκληρώνοντας το πολύ καλό αποτέλεσμα για την Hyundai.
«Ήταν καλό σαββατοκύριακο, είμαι ευχαριστημένος με ό,τι καταφέραμε. Την Παρασκευή ήταν η κηδεία του φίλου μου, το podium είναι γι’ αυτόν. Ευχαριστώ την ομάδα, ήταν ένα καλό event» δήλωσε εμφανώς συγκινημένος ο Γάλλος.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο σταθερός καθ’όλη τη διάρκεια Elfyn Evans με τον Thierry Neuville να τερματίζει πέμπτος μετά από πολλές δυσκολίες. Στην κατηγορία WRC2, ο Oliver Solberg, γιος του σπουδαίου Peter Solberg πανηγύρισε τη νίκη.
Μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Evans προηγείται με 150 βαθμούς, ο Ogier ακολουθεί με 141 και ο Tänak με 138. Με την δράση να μεταφέρεται πλέον στην Εσθονία.