Η Suzuki συνεργάστηκε με το εστιατόριο Torizen για να λανσάρει μια σειρά από έτοιμα γεύματα κάρυ, εμπνευσμένα από τέσσερα δημοφιλή μοντέλα της. Τα γεύματα, που κοστίζουν από 5 ευρώ, είναι διαθέσιμα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας στην Ιαπωνία.
Η ιδέα προήλθε από την επιτυχία των συνταγών στο προσωπικό της Suzuki, ενώ η κίνηση αυτή τιμά την ινδική κουζίνα, καθώς η Ινδία είναι η μεγαλύτερη αγορά της Suzuki παγκοσμίως. Κάθε γεύμα έρχεται σε πρωτότυπη συσκευασία που απεικονίζει τα οχήματα της εταιρείας, διευκολύνοντας την αναγνώριση των γεύσεων.
Πιο αναλυτικά
Θυμάσαι τον Monsieur Mangetout; Μεταφράζεται στα ελληνικά ως «ο κύριος τα τρώω όλα». Και ο τύπος τα έτρωγε όντως ΟΛΑ! Αν σου άρεσε η προσέγγισή του αλλά θεωρείς ότι το παράκανε λίγο, τώρα έχεις την ευκαιρία να γευματίσεις τέσσερα μοντέλα της Suzuki χωρίς να φτάσεις σε ακρότητες.
Η ιαπωνική εταιρεία συνεργάστηκε με τα εστιατόρια Torizen για να λανσάρει μια συλλογή από έτοιμα γεύματα με κάρυ, το καθένα από τα οποία αντιστοιχεί σε δημοφιλή μοντέλα της Suzuki στη συσκευασία.
Αυτή η απίθανη συνεργασία ξεκίνησε στις αρχές του 2024, όταν η Torizen άρχισε να σερβίρει τις χορτοφαγικές ινδικές συνταγές της στην καφετέρια των εργαζομένων της Suzuki. Τα γεύματα ήταν πολύ δημοφιλή στο προσωπικό και, αντί να περιορίσει το κάρυ στο μεσημέρι στα κεντρικά γραφεία, η Suzuki αποφάσισε να συσκευάσει τις συνταγές για δημόσια πώληση. Διατίθενται μέσω του επίσημου ηλεκτρονικού καταστήματος στην Ιαπωνία.
Τα έτοιμα γεύματα κοστίζουν από €5 για κάθε μερίδα των 180 gr
Η συλλογή περιορισμένης παραγωγής περιλαμβάνει τέσσερα διαφορετικά προμαγειρεμένα πιάτα με κάρυ, το καθένα σχεδιασμένο για γρήγορη και εύκολη προετοιμασία. Κάθε γεύση έρχεται σε ένα μοναδικό κουτί, που επιμελήθηκε το τμήμα σχεδιασμού αυτοκινήτων των Ιαπώνων. Στο εξωτερικό περίβλημα ποζάρουν το Swift και το Jimny, μαζί με τις μοτοσικλέτες Hayabusa και V-Strom 1050 DE.
Κάθε κουτί δεν δείχνει απλώς ένα όχημα, καθώς παρατάσσει τα συστατικά γύρω του σε μια οπτική διάταξη, διευκολύνοντας τον εντοπισμό της γεύσης της επιλογής σου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Torizen, Yoshitaka Date, δήλωσε ότι η ιδέα προέκυψε όταν οι συνταγές κέρδισαν τους υπαλλήλους.
Αλλά υπάρχει και ένας πιο βαθύς συμβολισμός στην όλη κίνηση των Ιαπώνων να εναγκαλιστούν και να τιμήσουν την ινδική κουζίνα. Η Ινδία αποτελεί την καλύτερη αγορά παγκοσμίως της Suzuki, ενώ πολλά μοντέλα που πωλούνται αυτήν τη στιγμή στην Ιαπωνία -το 5θυρο Jimny για παράδειγμα- εισάγονται απευθείας από την Ινδία.