Η Hyundai N ετοιμάζεται να παρουσιάσει το Ioniq 6 N, το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων της, στο Goodwood Festival of Speed.
Παρά την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, ο επικεφαλής της N, Jhon Park, επισημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα απομακρυνθεί από τους θερμικούς κινητήρες, διατηρώντας υβριδικές και θερμικές επιλογές.
Η Hyundai N επιδιώκει να εξερευνήσει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών υδρογόνου, για να καλύψει τις ανάγκες των οδηγών κατά την μετάβαση προς πιο βιώσιμες μορφές ενέργειας.
Πιο αναλυτικά
Η Hyundai N ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων, το Ioniq 6 N, που θα αποκαλυφθεί στο επερχόμενο Goodwood Festival of Speed.
Παρά την επικέντρωση στα ηλεκτρικά, ο επικεφαλής της N, Jhon Park, ξεκαθαρίζει ότι η εταιρεία δεν εγκαταλείπει τους θερμικούς κινητήρες. «Υπάρχει λανθασμένη εντύπωση πως η N είναι αποκλειστικά για ηλεκτρικά, κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα», δήλωσε.
Η Hyundai N θέλει να προσαρμοστεί στην πιο αργή και σταδιακή μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση διατηρώντας υβριδικούς κινητήρες στην γκάμα της
Η Hyundai προσαρμόζεται στην πιο αργή και σταδιακή μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, θέλοντας να διατηρήσει παράλληλα υβριδικές και θερμικές λύσεις στην γκάμα της. Ο Park τόνισε πως «στη N δεν υπάρχει τεχνολογία που να μη θέλουμε να εξερευνήσουμε. Η φαντασία και το θάρρος είναι οι αξίες μας».
Μάλιστα, η μάρκα έχει ήδη πειραματιστεί με κυψέλες υδρογόνου στο πρωτότυπο Vision N 74 του 2022, το οποίο απέδιδε 680 ίππους, διέθετε κίνηση στους πίσω τροχούς και αυτονομία 595 km. Παρότι τα τελευταία τρία χρόνια έχουν ακουστεί επανειλημμένες φήμες για πιθανό επίσημο λανσάρισμα αυτής της τεχνολογίας, προς το παρόν η Hyundai δεν έχει δώσει κάποια επιβεβαίωση.
Η Hyundai N απ’ ό,τι φαίνεται επιδεικνύει την αποφασιστικότητά της να προσφέρει πολλαπλές λύσεις υψηλής απόδοσης, καλύπτοντας τις απαιτήσεις των οδηγών σε κάθε στάδιο της ενεργειακής μετάβασης.