Η Mercedes-AMG προετοιμάζεται να αποκαλύψει την πρώτη της ηλεκτρική μπερλίνα, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη μάρκα, γνωστή μέχρι τώρα για τους ισχυρούς V8 κινητήρες της.
Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στη Γερμανία την επόμενη εβδομάδα, με τις πρώτες εικόνες να αποκαλύπτουν έναν εντυπωσιακό σχεδιασμό και μια πορτοκαλί απόχρωση που παραπέμπει σε ιστορικά μοντέλα.
Η νέα AMG θα βασίζεται σε μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και σχεδιασμένη να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan.
Πιο αναλυτικά
Πριν από λίγες ώρες, έγινε γνωστό ότι η Ferrari ίσως καθυστερήσει την κυκλοφορία του δεύτερου ηλεκτρικού της μοντέλου, φοβούμενη χαμηλή ζήτηση.
Παρότι η πρώτη της ηλεκτρική Ferrari παραμένει προγραμματισμένη για το 2026, η εταιρεία φέρεται να ανησυχεί πως δύο ηλεκτρικά μοντέλα είναι πολλά για μια μάρκα που έχει ταυτιστεί με τον ήχο του κινητήρα της και την αίσθηση από τα μηχανικά μέρη της.
Αν όμως αναζητάτε τον χαρακτηριστικό βρυχηθμό ενός μοτέρ Mercedes-AMG V8, θα πρέπει να κοιτάξετε αλλού…
Αντίστοιχα, και η Mercedes-AMG ήταν για χρόνια γνωστή για τον ωμό χαρακτήρα των κινητήρων V8 της φίρμας. Όμως τώρα, η σπορ υπογραφή της Mercedes-ΑMG ετοιμάζεται για την επόμενη εποχή, με την επίσημη παρουσίαση του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου να έχει προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα στη Γερμανία –και φυσικά, την αναμένουμε με ανυπομονησία.
Το Affalterbach έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τις δύο πρώτες επίσημες εικόνες του μοντέλου, οι οποίες αποκαλύπτουν λεπτομέρειες του αμαξώματος και μια ιδιαίτερη πορτοκαλί απόχρωση που θυμίζει έντονα τα ιστορικά πρωτότυπα C111, αλλά και το πρόσφατο Vision One-Eleven από τη Φρανκφούρτη του 2023.
Χτισμένη επάνω σε μια νέα, αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, η επερχόμενη AMG δεν θα είναι μια στάνταρ EQE με σπορ ρυθμίσεις. Θα είναι μια τετραθέσια μπερλίνα υψηλών επιδόσεων, σχεδιασμένη από λευκό χαρτί για να ανταγωνιστεί –και να ξεπεράσει– την Taycan. Στο προσκήνιο βρίσκεται μια νέα αρχιτεκτονική με εξελιγμένους ηλεκτροκινητήρες, ίσως και με τέσσερα μοτέρ -ένα για κάθε τροχό. Αν όμως αναζητάτε τον χαρακτηριστικό βρυχηθμό ενός AMG V8, θα πρέπει να κοιτάξετε αλλού…
Περισσότερες πληροφορίες και πλήρη παρουσίαση, σύντομα στο drive.gr!