Η Porsche Taycan Turbo GT πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου στην πίστα Road Atlanta, βελτιώνοντας την προηγούμενη επίδοση της Taycan Turbo S κατά 6,73 δευτερόλεπτα, με χρόνο 1’ 27” 15, παρά τις υγρές συνθήκες. Το αυτοκίνητο, που διαθέτει 1.108 ίππους, είναι εξοπλισμένο με το Weissach Package, το οποίο μειώνει το βάρος του αφαιρώντας πίσω καθίσματα και άλλες ανέσεις.
Παρά την εντυπωσιακή του επίδοση, απέχει από την κορυφαία επίδοση της Chevrolet Corvette ZR1. Η Turbo GT έχει επίσης επιβεβαιώσει τη θέση της ως ένα από τα ταχύτερα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής, αν και αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από νέα μοντέλα όπως το Xiaomi SU7 Ultra.
Πιο αναλυτικά
Η Porsche Taycan Turbo GT μπορεί να προσθέσει ένα ακόμη ρεκόρ γύρου στο αυξανόμενο χαρτοφυλάκιό της. Πρόσφατα, η ηλεκτρική μπερλίνα σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου στην πίστα Road Atlanta στις ΗΠΑ.
Η Porsche Taycan Turbo GT βελτίωσε το προηγούμενο ρεκόρ κατά 6” 73, το οποίο είχε σημειώσει πάλι μια Taycan, στην έκδοση Turbo S. Το θηρίο των 1.108 ίππων γύρισε την πίστα των 4.088 m σε 1’ 27” 15 παρά την υγρασία σε μερικά σημεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για ρεκόρ στα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής. Σε απόλυτα νούμερα, απέχει κάμποσο από την κορυφή, το 1’ 22” 80 της νέας Chevrolet Corvette ZR1.
Η γερμανική μπερλίνα έκανε νέο ρεκόρ σε μία από τις πιο διάσημες πίστες παγκοσμίως
Το αυτοκίνητο που σημείωσε τον νέο χρόνο ήταν μια Purple Sky του 2025, εξοπλισμένη με το προαιρετικό -αλλά χωρίς επιπλέον χρέωση- πακέτο Weissach Package, το οποίο καταργεί τα πίσω καθίσματα και προσθέτει μια σταθερή πίσω αεροτομή.
Αφαιρεί ακόμα το αναλογικό ρολόι, τα πατάκια στην καμπίνα και την επένδυση του πορτ-μπαγκάζ. Αλλά και κάμποση ηχομόνωση, υπάρχει μόνο μία χειροκίνητη θύρα φόρτισης στην πλευρά του συνοδηγού, ενώ και το πορτ-μπαγκάζ ανοίγει με το χέρι κι όχι ηλεκτρονικά.
Αφού δεν μπορούν να μπουν επιβάτες πίσω, πάνε οι ζώνες τους και τα πίσω ηχεία. Η ενεργή πίσω αεροτομή αντικαθίσταται από μια σταθερή από ανθρακονήματα και τα παράθυρα αντικαθίστανται με ελαφρύτερο γυαλί.
Η Porsche της επίδοσης φορούσε ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo RS NF0 ρυθμισμένα στα 37 psi. Επίσης, είχε ενεργοποιηθεί η λειτουργία Track Endurance Mode.
Το προηγούμενο ρεκόρ της Taycan Turbo GT είχε καταγραφεί τον Μάρτιο με επίδοση μετά από χρόνο 1’ 42” 1 στην πίστα Interlagos στη Βραζιλία.
Ωστόσο, η επίδοση που έκανε περισσότερο πάταγο ήταν το 2024, όταν έριξε 18 δευτερόλεπτα στο Tesla Model S Plaid. Βέβαια, τελευταία η Turbo GT έχει βρει «κακό μπελά» από την ανατολή, όπως άλλωστε ολόκληρη η Porsche.
Πρόκειται για το Xiaomi SU7 Ultra, το οποίο κατέρριψε την επίδοσή της στην Πράσινη Κόλαση. Ενώ τέσσερις μήνες πριν είχε γυρίσει ταχύτερα και το Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο της Σαγκάης.