Η Toyota ανακοίνωσε την τιμή του ανανεωμένου bZ4x, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου, το οποίο θα ξεκινά από €39.990, χωρίς κρατική επιδότηση. Το νέο bZ4x, που παρουσιάστηκε στο Kenshiki Forum στις Βρυξέλλες, διαθέτει τεχνολογικές αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων δύο μπαταριών χωρητικότητας 57,7 kWh και 71,3 kWh, με αυτονομία που φτάνει τα 573 χιλιόμετρα.
Το μοντέλο προσφέρει βελτιωμένη αεροδυναμική και ανανεωμένο εσωτερικό, ενώ η ανάρτηση υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση. Η Toyota παρέχει πρόγραμμα φροντίδας μπαταρίας για έως και δέκα χρόνια.
Πιο αναλυτικά
Το ανανεωμένο Toyota bZ4x που πρωτοείδαμε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο του φετινού Kenshiki Forum φιλοδοξεί να πρωτοστατήσει, μαζί με τα επερχόμενα C-HR+ και Urban Cruiser στην εμπορική επέκταση των ηλεκτρικών μοντέλων του ιαπωνικού κολοσσού.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota έρχεται με σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις που σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας το καθιστούν ακόμα πιο αποδοτικό κι ευχάριστο στην οδήγηση.
Βασισμένο στην πλατφόρμα e-TNGA που υποστηρίζει τα EV του Ομίλου Toyota και τις μπαταρίες που είναι στρωμένες στο πάτωμα το ανανεωμένο Toyota bZ4X παραμένει γενναιόδωρο με τους επιβάτες του. Πλέον όμως, εξοπλίζεται με δύο μπαταρίες, χωρητικότητας 57,7 kWh και 71,3 kWh.
Tο νέο Toyota bZ4x ξεκινά από τις €39.990, χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση
Η μικρότερη μπαταρία θα διατίθεται αποκλειστικά με το προσθιοκίνητο bZ4X (167 PS). Την ώρα που η μονάδα των 73,1 kWh θα προσφέρεται τόσο με τις προσθιοκίνητες (224 PS) όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις (343 PS). Η μέγιστη αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, υπολογίζεται στα 573 χιλιόμετρα (προσωρινή τιμή μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας έγκρισης), ανάλογα με την έκδοση και το σύστημα κίνησης. O εσωτερικός φορτιστής είναι 11 kW, ενώ οι μεγαλύτερες εκδόσεις θα μπορούν να εξοπλιστούν με ενσωματωμένο 22άρι.
Σε ταχυφορτιστή DC, η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 150 kW. Όπως είδαμε και στο C-HR, το παρών δίνει και το νέο σύστημα pre-conditioning, το οποίο και προετοιμάζει τη θερμοκρασία της μπαταρίας πριν την φόρτιση, και φροντίζει για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη αναπλήρωση ενέργειας.
Όσον αφορά την εμφάνιση, το μοντέλο έχει αναβαθμιστεί ελαφρώς αποκτώντας μια πιο σύγχρονη εικόνα. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει μια πιο εκλεπτυσμένη και κομψή εμφάνιση, με βελτιωμένη αεροδυναμική. Το εσωτερικό είναι πλήρως ανανεωμένο, περιλαμβάνοντας μια νέα κεντρική κονσόλα που διευκολύνει τη χρήση των ψηφιακών συσκευών και νέα σχεδίαση πίνακα οργάνων, με στάνταρ οθόνη πολυμέσων 14 ιντσών.
Παράλληλα, η νέα ρύθμιση της ανάρτησης υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση σε όλες τις συνθήκες, την ώρα που το αμάξωμα ακολουθεί μια συνολικά πιο αεροδυναμική σχεδίαση, μειώνοντας το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα.
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως η ιαπωνική φίρμα, προσφέρει πρόγραμμα φροντίδας μπαταρίας που καλύπτει τον συσσωρευτή για έως και δέκα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του μοντέλου ή έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης, υπό την προϋπόθεση ετήσιου ελέγχου της κατάστασης υγείας της μπαταρίας.
Όπως μπορούμε να δούμε και στην επίσημη ιστοσελίδα της φίρμας, το νέο Toyota bZ4x ξεκινά από τις €39.990, χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση.