Το Mazda MX-5 αποκτά επιτέλους ένα νέο κιβώτιο με “χτένι”, προσφέροντας στους κατόχους της πρώτης γενιάς του αυτοκινήτου τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν την οδηγική τους εμπειρία.
Το νέο προϊόν της εταιρείας Minottek, που κοστίζει περίπου 528 ευρώ, έχει σχεδιαστεί με προσοχή και δοκιμαστεί για βέλτιστη απόδοση, ενώ η εγκατάστασή του απαιτεί μόνο 1-2 ώρες.
Το “χτένι” υπόσχεται να ενισχύσει την αίσθηση του χειροκίνητου σασμάν, καθιστώντας την οδήγηση του θρυλικού Miata ακόμη πιο απολαυστική.
Πιο αναλυτικά
Από τη μία έχουμε το «χτένι», το έχουμε συνηθίσει στις χειροκίνητες Ferrari του παρελθόντος. Ποιος δεν έχει ονειρευτεί να καρφώνει τις σχέσεις σε ένα «χτένι»; Αν είσαι κάτοχος του Mazda MX-5 πρώτης γενιάς, τώρα μπορείς να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου. Κατά το ήμισυ.
Πώς; Τοποθετώντας το στο αγαπημένο σου Miata. Το Mazda MX-5 έχει αγαπηθεί για πολλά του προτερήματα. Ένα από αυτά είναι το υπέροχο χειροκίνητο σασμάν. Με μικρές διαδρομές, σαφές κούμπωμα κι «αντρική» αίσθηση. Αν το δερμάτινο κάλυμμα έχει φθαρεί μετά από τρεις δεκαετίες, να η ευκαιρία να αναβαθμίσεις την όλη οπτική κι οδηγική εμπειρία.
Εντάξει, λογικά δεν θα αποκτήσεις ποτέ τη χειροκίνητη Ferrari που ονειρευόσουν. Αλλά «χτένι» σε ένα εξαιρετικό χειροκίνητο σασμάν; Ναι, αυτό είναι πολύ πιο πιθανό
Το προϊόν της Minottek δεν είναι φθηνό. Το κόστος των $550 στις ΗΠΑ, ήτοι €528, αντιπροσωπεύει σχεδόν το 1/10 της τιμής του φθηνότερου Miata πρώτης γενιάς που παρελαύνει στο Car.gr. Αν δεις τι περιλαμβάνει το κιτ, ανακαλύπτεις ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ένα απλό μεταλλικό κάλυμμα στην έξοδο του λεβιέ.
Για να φτάσουν μάλιστα στη τελική διαρρύθμιση, χρειάστηκε να γίνουν πάνω από 20 ενδιάμεσα σχέδια και να δαπανηθούν περισσότερες από 200 εργατοώρες. Όπου σκαναρίστηκαν 3διάστατα τα εργοστασιακά εξαρτήματα και κατέληξαν στην τελική μορφή του «χτενιού».
«Κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί, δοκιμαστεί και κατασκευαστεί σχολαστικά για την καλύτερη αντοχή, εφαρμογή και φινίρισμα», αναφέρει με περηφάνεια η εταιρεία. Η Minottek μάλιστα υποστηρίζει ότι το όλο συγκρότημα είναι αυτόνομο και βιδώνεται απευθείας στο κιβώτιο. Εξαλείφοντας τα ενδιάμεσα εξαρτήματα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κουδουνίσματα ή κακή ευθυγράμμιση.
Κι επειδή ολόκληρη η συναρμολόγηση λειτουργεί ως μία μονάδα, η εγκατάσταση είναι γρήγορη κι εύκολη. Κατά τα λεγόμενα της Minottek, δεν θα χρειαστείς περισσότερες από 1-2 ώρες για να ολοκληρώσεις την εργασία. Με ελάχιστα απλά εργαλεία που όλοι μας έχουμε.