Η Toyota γιορτάζει 40 χρόνια συμμετοχής στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans με την αποκάλυψη ενός επετειακού livery για το GR010 HYBRID, το οποίο θα φέρει τα χρώματα του θρυλικού TS020 (GT-One).
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο με αριθμό #7, που θα οδηγήσουν οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Nyck de Vries, αναβιώνει τη μνήμη του εμβληματικού μοντέλου που κέρδισε φήμη τη δεκαετία του ’90.
Παρά την πρόσφατη κυριαρχία της Ferrari, η Toyota προγραμματίζει την αντεπίθεσή της, ελπίζοντας να επανακαταλάβει τη θέση της στην κορυφή.
Πιο αναλυτικά
Η Toyota συμπληρώνει 40 χρόνια από την πρώτη της συμμετοχή στον θρυλικό αγώνα των 24 ωρών του Le Mans και το γιορτάζει αποκαλύπτοντας ένα επετειακό livery για ένα από τα δύο GR010 HYBRID. Συγκεκριμένα, το αγωνιστικό με αριθμό #7, το οποίο θα οδηγήσουν οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Nyck de Vries, θα φορέσει τα εμβληματικά χρώματα του ιστορικού TS020, γνωστού και ως GT-One.
Το νέο χρωματικό μοτίβο, με κόκκινες και λευκές αποχρώσεις, αποτελεί άμεση αναφορά στο αγωνιστικό που έτρεξε τις χρονιές 1998 και 1999, κερδίζοντας μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των φίλων των αγώνων. Όχι μόνο για τις επιδόσεις του, αλλά και για την παρουσία του στη σειρά βιντεοπαιχνιδιών προσομοίωσης Gran Turismo, όπου απέκτησε σχεδόν μυθικό status για μια ολόκληρη γενιά.
Με τη Ferrari φαβορί, το Toyota GR010 HYBRID ετοιμάζεται για την ανατροπή
Η Toyota έκανε το ντεμπούτο της στο Le Mans το 1985 με το 85C, ένα πρωτότυπο βασισμένο σε κινητήρα παραγωγής, που κατάφερε να τερματίσει στη 12η θέση. Το 1992, έπειτα από χρόνια εξέλιξης, κατέκτησε το πρώτο της βάθρο. Στη συνέχεια, λόγω αλλαγών στους κανονισμούς, μεταπήδησε στην κατηγορία GT, αγωνιζόμενη με το Supra μέχρι και το 1996. Το 1998 παρουσίασε το εντυπωσιακό GT-One (TS020), το οποίο απέσπασε ένα και μοναδικό βάθρο το 1999, αφήνοντας όμως ανεξίτηλη εντύπωση.
Ακολούθησε μία μακρά περίοδος απουσίας από τον γαλλικό μαραθώνιο, μέχρι το 2012, όταν η Toyota επέστρεψε με ξεκάθαρο στόχο τη νίκη. Αυτή ήρθε το 2018, με ένα εμφατικό 1-2, σηματοδοτώντας την απαρχή μιας εντυπωσιακής κυριαρχίας που συνεχίστηκε μέχρι το 2022. Το 2023, όμως, η Ferrari κατάφερε να επιστρέψει στην κορυφή του βάθρου για πρώτη φορά μετά από 58 χρόνια και να επαναλάβει το κατόρθωμα και το 2024.
Για το 2025, το Maranello έρχεται ξανά ως το μεγάλο φαβορί, στοχεύοντας σε ένα ιστορικό χατ-τρικ. Από την άλλη, η Toyota ετοιμάζεται για την αντεπίθεση, ντυμένη στα χρώματα της κληρονομιάς της.