Mία κορυφαία εταιρεία, ιδίως μία με τόσο περήφανη κληρονομιά σαν τη Ferrari, χρειάζεται κότσια για να παραδεχθεί ότι έκανε κάτι λάθος με τη Roma. Και το διορθώνει με την Amalfi

H νέα Ferrari Amalfi είναι «εξέλιξη» της Roma. Τόση που την κάνει αισθητά καλύτερη
Η Ferrari με την Amalfi απέδειξε ότι ήταν πρόθυμη να ακούσει τα επικριτικά σχόλια και τους πελάτες της, να καταπιεί την πικρία και να ξοδέψει τα χρήματα που χρειάζονταν για να εξελίξει τη Roma εκεί όπου έπρεπε
Το όμορφο ιταλικό παραθαλάσσιο θέρετρο δάνεισε το όνομά του σε «μία Ferrari για την καθημερινότητα», όπως χαρακτηρίστηκε σε μέρος του ειδικού διεθνούς Τύπου που την οδήγησε στη δημοσιογραφική παρουσίαση στην Πορτογαλία.
H Ferrari Amalfi αντικαθιστά τη Roma, που λανσαρίστηκε μόλις πριν από πέντε χρόνια και είχε σχεδιαστεί για να αποπνέει το πνεύμα μιας νέας «La Dolce Vita». Ωστόσο γρήγορα απέκτησε το παρατσούκλι «Aston Martini» λόγω των σχεδιαστικών ομοιοτήτων με ένα τέτοιο

Επίσης, πολλοί πελάτες δεν είχαν συμφωνήσει με την απόφαση της Ferrari να καταργήσει τα φυσικά μπουτόν της Roma υπέρ των σημείων αφής σε οθόνη και τιμόνι. Και το εξέφρασαν αυτό με έντονο τρόπο στους επικεφαλής της Ferrari

Ιταλικό supercar για το κάθε μέρα. Λέμε τώρα…
Η Ferrari Amalfi αποπνέει μια διακριτική κομψότητα, με πιο μινιμαλιστική και εξορθολογισμένη εμφάνιση, κάτι που γίνεται πιο αισθητό στο εμπρός μέρος.
Η Ferrari αναφέρει ότι κάθε εξωτερικό πάνελ είναι καινούργιο. Διαθέτει επίσης ένα έξυπνο, υψηλής τεχνολογίας κόκπιτ
Η νέα Amalfi, με την ισχύ ενός πανίσχυρου βενζινοκινητήρα V8 3,9 λίτρων twin-turbo απόδοσης 640 ίππων, επιταχύνει από στάση έως τα 0–62 mph σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα.
Αυτό σημαίνει αύξηση κατά 20 ίππους και βελτίωση κατά 0,1 δευτερόλεπτο σε σχέση με τη Roma.
Η επιτάχυνση έως τα 200 χλμ/ώ. διαρκεί μόλις 9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται επίσημα στα 320 χλμ/ώ. Κάθε άλλο παρά αργή.
Παρά τα διαπιστευτήρια supercar και τις επιδόσεις που μπορεί να προσφέρει, σύμφωνα με τη Ferrari, η Amalfi διαθέτει την αίσθηση ενός ισχυρού αλλά εύκολα διαχειρίσιμου σπορ αυτοκινήτου. Δεν απευθύνεται σε φανατικούς petrolheads ούτε σε επίδοξους οδηγούς αγώνων


| Διάταξη | Κινητήρας εμπρός / 2+2 θέσεις |
| Κινητήρας | 3.9 lt, βενζινοκίνητος, V8, Twin Turbo, «οικογένειας» F154 |
| Κιβώτιο | Aυτόματο Διπλού Συμπλέκτη 8 σχέσεων (F1 DCT) |
| Μετάδοση | Στον πίσω άξονα |
| Ισχύς | 631 PS |
| Ροπή | 760 Nm |
| Eπιτάχυνση 0-100 | 3,3” |
| Τελική ταχύτητα | 320 km/h |
| Βάρος | 1.470 kg |
| Αρνητική άντωση | 110 kg στα 250 km/h |
Info / Photo: ferrari.com





