Η Toyota παρουσίασε το νέο υπεραυτοκίνητο GR GT, διάδοχο του εμβληματικού Lexus LFA, με στόχο να εντυπωσιάσει τόσο στον δρόμο όσο και στο Πρωτάθλημα GT3.
Το GR GT διαθέτει έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα με απόδοση 640 ίππων, χαμηλό κέντρο βάρους και ελαφρύ πλαίσιο από αλουμίνιο, ενισχυμένο με ανθρακονήματα.
Με σχεδιασμό που συνδυάζει αγωνιστική αίσθηση και λειτουργικότητα, το αυτοκίνητο προσφέρει εξαιρετική αεροδυναμική και οδική συμπεριφορά.
Η Toyota συνεχίζει να επενδύει στην κατηγορία των υπεραυτοκινήτων, προσφέροντας ένα μοντέλο που συνδυάζει επιδόσεις και καινοτομία.
Πιο αναλυτικά
Δεν είναι κόνσεπτ, δεν είναι θεωρία. Το Toyota GR GT παρουσιάστηκε επίσημα και είναι το νέο υπεραυτοκίνητο της ιαπωνικής εταιρείας. Πώς το λένε το ”wow” στα ιαπωνικά;

Όπως λέει η εταιρεία, το Toyota GT GR είναι ένα αγωνιστικό για το δρόμο. Παράλληλα, θα αποτελέσει τη βάση για την αγωνιστική έκδοση στο Πρωτάθλημα GT3, απέναντι στα Mercedes AMG-GT
Ένα συγκλονιστικό υπεραυτοκίνητο παρουσίασε πριν λίγες ώρες η ιαπωνική εταιρεία, το Toyota GT GR. Ουσιαστικά είναι διάδοχος του εμβληματικού Lexus LFA
Αυτήν τη φορά με δύο κυλίνδρους λιγότερους, αλλά με δύο τουρμπίνες (σ.σ. το LFA ήταν δεκακύλινδρο και ατμοσφαιρικό), απόδοση 640 ίππων και βάρος στα 1.750 κιλά.

Το «πολιτικό» Toyota GR GΤ παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με την αγωνιστική εκδοχή του, αυτήν που σκοπεύει να συμμετέχει στο Πρωτάθλημα κατηγορία GT3.


Οι πυλώνες σχεδίασης
Τρία βασικά στοιχεία καθόρισαν την εξέλιξη του Toyota GR GT: πρώτον, το κέντρο βάρους έπρεπε να είναι χαμηλό, δεύτερον, το βάρος έπρεπε να διατηρηθεί συγκρατημένο και, τρίτον, το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι αρκετά άκαμπτο ώστε να μεγιστοποιήσει την αεροδυναμική απόδοση

Όντως, το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά, περίπου στο ύψος των γονάτων, και τα κιλά στη ζυγαριά είναι, αναλογικά, λίγα, χάρη στο πρώτο πλαίσιο από αλουμίνιο της Toyota.


Η ισχύς προέρχεται από έναν ολοκαίνουργιο διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8, με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο μετάδοσης (transaxle).
Aνεβαίνει κι άλλο…
Η Toyota στοχεύει στους προαναφερθέντες 640 ίππους καθώς και σε μια γερή ροπή 71Nm.
Όλη αυτή η απόδοση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.

Ένα στοιχείο που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι η Toyota περιέγραψε την απόδοση ισχύος ως ελάχιστο στόχο για το πρωτότυπο. Το μοντέλο της τελικής παραγωγής θα προσφέρει αυτά τα νούμερα ή και υψηλότερα
Σασί-ποίημα
Το Toyota GR GT σηματοδοτεί την πρώτη χρήση από την εταιρεία ενός πλαισίου εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο.
Τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα και αλουμίνιο.

Η επιδίωξη μείωσης βάρους είναι κρίσιμη σε ένα αυτοκίνητο αυτού του είδους. Όσο μειώνεται, τόσο βελτιώνονται πολλοί τομείς των επιδόσεων. Καταλήγεις με χαμηλότερο κέντρο βάρους, καλύτερη οδική συμπεριφορά και τα αεροδυναμικά στοιχεία μπορούν να εκτελούν τη λειτουργία τους πιο αποτελεσματικά



Επίσης, η επιβράδυνση δεν πρέπει να αποτελεί πρόβλημα για το GR GT, καθώς το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τεράστια ανθρακονημάτινα φρένα εμπρός και πίσω.
Οι δε τροχοί 20 ιντσών είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, με τα πίσω να διαθέτουν πέλμα πλάτους 325 χιλιοστών. Οι εμπρόσθιοι έχουν διάσταση 265/35/20

Αγωνιστικό με πινακίδες κυκλοφορίας
Η Toyota προτάσσει έντονα μία, ας πούμε, «νόμιμη για τον δρόμο» αγωνιστική αίσθηση.
Χαμηλή γραμμή οροφής -πιο χαμηλή από Porsche 911 GTS- με το το πίσω μέρος, την τετραπλή απόληξη των εξατμίσεων και το διαχύτη να δείχνουν τελείως badass και λειτουργικά, ταυτόχρονα

Μπράβο στην Toyota που συνεχίζει να επενδύει σε μία ευρεία αυτοκινητική ατζέντα, μπαίνοντας ξανά στη δαπανηρή κατηγορία των υπεραυτοκινήτων
Photo: Toyota / Gazoo Racing





