Η Toyota σχεδιάζει να αναβιώσει το αυθεντικό DNA της Supra, προχωρώντας στην ανάπτυξη της επόμενης γενιάς του μοντέλου χωρίς τη συνεργασία της BMW.
Η τρέχουσα Supra, προϊόν συνεργασίας με τη BMW, έχει δεχθεί κριτική από παραδοσιακούς φίλους της Toyota λόγω της χρήσης εξαρτημάτων από τη BMW Z4.
Η ιαπωνική εταιρεία, μέσω του τμήματος Gazoo Racing, ετοιμάζει μια νέα έκδοση με δικό της σασί και υβριδικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα περίπου 400 ίππων, στοχεύοντας σε υψηλές επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές.
Η Toyota, έχοντας ήδη δημιουργήσει μια οδηγοκεντρική γκάμα με τα μοντέλα GR, φαίνεται αποφασισμένη να επενδύσει περαιτέρω σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Πιο αναλυτικά
Στο διαδίκτυο κυκλοφορεί η είδηση ότι η ιαπωνική εταιρεία είναι έτοιμη να προχωρήσει μόνη της, χωρίς τη συνδρομή της BMW, στην επόμενη γενιά της Supra

Θα είναι ο διάδοχος της τρέχουσας Supra αποκλειστική υπόθεση της Toyota;
Η τρέχουσα γενιά της Supra έχει αντιμετωπίσει αρκετές ενστάσεις από παραδοσιακούς φίλους της Toyota καθώς, ως γνωστόν, αποτελεί προϊόν συνέργειας μεταξύ της ιαπωνικής εταιρείας και της BMW
Παρότι συνολικά πρόκειται για ένα εξαιρετικό και καλά ζυγισμένο πισωκίνητο αυτοκίνητο, με ικανή δύναμη και πολλές δυνατότητες σε τυχόν βελτιώσεις, η πρακτική της «μεταμόσχευσης» κινητήρων, κιβωτίων και σασί από την αντίστοιχης γενιάς BMW Z4 δεν έχει έγινε καθολικά αποδεκτή.


Η είδηση που είχαμε μεταφέρει καιρό πριν και πλέον κυκλοφορεί ευρέως λέει ότι η Toyota είναι έτοιμη να προχωρήσει στην αποκλειστικά δική της εκδοχή της Supra.
Άλλωστε φάνηκε ήδη από την κωδικοποίηση της τρέχουσας γενιάς, που η Toyota την ονομάζει «Α90», σε συνέχεια δηλαδή της «Α80» του 1993, ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν θέλει να χάσει τη σκυτάλη με τους πιστούς φίλους της πάλαι ποτέ αμιγώς ιαπωνικής Supra
Eπιβεβαιώνεται, λοιπόν, ότι το τμήμα Gazoo Racing ετοιμάζει το διάδοχο, με δικό του σασί και υβριδικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα περί τους 400 ίππους στοχεύοντας σε υψηλές αποδόσεις με χαμηλές εκπομπές
Πλέον, έχοντας κατά τα πρόσφατα χρόνια χτίσει μια οδηγοκεντρική γκάμα όπως εκφράζεται από τα GR86, GR Yaris, GR Corolla και Supra, παράλληλα με τα λεγόμενα global cars της εμπορικής παλέτας της, η ιαπωνική εταιρεία φαίνεται έτοιμη να προχωρήσει ένα ακόμα βήμα παραπέρα στα αυτοκίνητα που απαιτούν υψηλές επενδύσεις, έστω κι αν αποτελούν ένα μικρό τμήμα της εμπορικής πίτας.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον.
Photo: ICTV
Συνοπτικά
- Η Toyota σχεδιάζει να αναπτύξει τη νέα γενιά της Supra με αποκλειστικά δικό της σχεδιασμό, απομακρυνόμενη από τη συνεργασία με τη BMW.
- Η τρέχουσα Supra έχει δεχθεί κριτική λόγω χρήσης εξαρτημάτων από τη BMW Z4, γεγονός που δεν ικανοποιεί τους παραδοσιακούς οπαδούς της Toyota.
- Η νέα έκδοση της Supra θα διαθέτει δικό της σασί και υβριδικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα περίπου 400 ίππων, με στόχο υψηλές επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές.
- Η Toyota, μέσω του τμήματος Gazoo Racing, επενδύει περαιτέρω σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, συνεχίζοντας την οδηγοκεντρική γκάμα της.