Η νέα Mercedes-Benz CLA έχει προκαλέσει ενθουσιασμό στην αγορά, με τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται μόλις τρεις μήνες μετά την παρουσίασή της. Διαθέσιμη σε θερμικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, η CLA έχει ήδη σπάσει ρεκόρ, διανύοντας 3.716,9 χλμ.
σε 24 ώρες. Η εταιρεία έχει αυξήσει την παραγωγή της και προσθέσει τρίτη βάρδια, ωστόσο οι αυξημένες παραγγελίες έχουν οδηγήσει σε μεγάλους χρόνους αναμονής για τους πελάτες.
Παρά τις προκλήσεις στην προμήθεια υλικών, η Mercedes-Benz φαίνεται να έχει προγραμματίσει κατάλληλα για να καλύψει τη ζήτηση.
Πιο αναλυτικά
Οι Γερμανοί περιμένουν πολλά από τη νέα Mercedes-Benz CLA και το έχουν επικοινωνήσει καταλλήλως με το αγοραστικό κοινό. Διαθέσιμη τόσο με θερμικά, όσο και με ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, η γερμανική μπερλίνα ήδη έχει σπάσει τα ταμεία.
Μόλις τρεις μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση της 3ης γενιάς Mercedes-Benz CLA, η Στουτγάρδη ήδη αυξάνει την παραγωγή. Προσθέτοντας και 3η βάρδια στη γραμμή συναρμολόγησης. Είναι η πρώτη φορά που η CLA διατίθεται ως 100% ηλεκτρικό μοντέλο και μάλιστα ξεκινά με ένα πολύ σημαντικό ρεκόρ.
Τον περασμένο Νοέμβριο, διένυσε 3.716,9 km σε ένα 24ώρο, καταρρίπτοντας την προηγούμενη επίδοση που κρατούσε από το 2019 η Porsche Taycan με 3.425 km.
Οι Γερμανοί το παίζουν σε πολλά ταμπλό -προσφέροντας πολλαπλές λύσεις- και η αγορά τούς ανταμείβει
Μιλώντας πρόσφατα σε εκδήλωση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, ο διευθυντής παραγωγής της Mercedes-Benz, Jörg Burzer, δήλωσε ότι οι παραγγελίες για τη νέα CLA είναι «πολύ ενθαρρυντικές». Παρά το γεγονός ότι το νέο ηλεκτρικό δεν μπορεί να ταχυφορτιστεί.
Οι προκλήσεις στην προμήθεια, ιδίως τα υλικά σπάνιων γαιών από την Κίνα που απαιτούνται για το σύστημα μετάδοσης κίνησης των BEV, εμπνέουν ανησυχία σε ολόκληρο τον κλάδο. Αλλά η Στουτγάρδη υποστηρίζει ότι έχει κάνει τα κουμάντα της.
Όπως έχουν τα πράγματα, περίπου 200 μονάδες βγαίνουν αυτή τη στιγμή από τη γραμμή παραγωγής καθημερινά στο εργοστάσιο της Mercedes στο Untertürkheim. Με 250 εργάσιμες ημέρες ετησίως, αυτός ο ρυθμός θα ήταν αρκετός για την προμήθεια περίπου 50.000 αυτοκινήτων ετησίως.
Ωστόσο, ο Burzer σημείωσε ότι το εργοστάσιο έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται «εκατοντάδες χιλιάδες», ειδικά επειδή και άλλα μοντέλα θα κατασκευάζονται εκεί και θα βασίζονται στην πλατφόρμα MMA.
Ενώ η ανέλπιστα αυξημένη ζήτηση για ένα νέο μοντέλο είναι θετική, συνοδεύεται από ένα μειονέκτημα: Τους χρόνους αναμονής. Σύμφωνα με την Automobilwoche, πολλές CLA δεν θα παραδοθούν μέχρι το επόμενο έτος, παρά το γεγονός ότι οι παραγγελίες έχουν ανοίξει από τον Απρίλιο.