Το νέο Audi Q3, που επανασχεδιάστηκε με σύγχρονες τεχνολογίες και ανανεωμένο εσωτερικό, αποχωρίζεται τον παραδοσιακό μοχλοδιακόπτη για τα φλας, υιοθετώντας ένα νέο σύστημα που θυμίζει την προσέγγιση της Tesla στο Model 3.
Αντί να χρησιμοποιείται ο κλασικός μοχλός, οι οδηγοί θα χρησιμοποιούν ένα πάνελ αριστερά του τιμονιού για την αλλαγή κατεύθυνσης.
Αν και αυτή η αλλαγή εξοικονομεί χώρο στην κεντρική κονσόλα, η αποδοχή αυτής της καινοτομίας παραμένει αμφίβολη, καθώς πολλοί οδηγοί προτιμούν τον παραδοσιακό μοχλοδιακόπτη που είναι δοκιμασμένος και βολικός.
Πιο αναλυτικά
Το νέο Audi Q3 δεν έχει τον κλασικό μοχλοδιακόπτη για τα φλας αλλαγής πορείας. Το είχε τολμήσει αρχικά η Tesla με το Μodel 3 αλλά δεν το συμπάθησε και πολύς κόσμος. Το εγχείρημα επαναλαμβάνεται από την Audi

Λεπτομέρεια από τη νέα διάταξη της Audi που αντικαθιστά τον μοχλοδιακόπτη για τα φλας με μία νέα διάταξη. Θα πάει καλά αυτό;
Το νέο, τρίτης γενιάς, Audi Q3 είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της. Καταλαμβάνει σημαντικό μερίδιο πωλήσεων στην κατηγορία των SUV στην ευρωπαϊκή αγορά και αυτή τη φορά έχει επανασχεδιαστεί μέσα-έξω
Με παραπομπές στο μεγαλύτερο Q5 από μπροστά και στο A6 Avant από πίσω, το «νέο» Audi Q3 φέρει νέες τεχνολογίες, ανασχεδιασμένο εσωτερικό, plug-in εκδόσεις και δυνατότητα να κινηθεί έως και 120 χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Οκέι, αλλά χωρίς μοχλοδιακόπτη;
Ναι. Η Audi αποφάσισε αυτήν τη φορά να ακολουθήσει το δρόμο που είχε χαράξει η Tesla με το Model 3.
Ωστόσο, ως γνωστόν, η διάταξή της δεν έτυχε και της θερμότερης αποδοχής και έτσι η αμερικανική εταιρεία επανέφερε τον παραδοσιακό μοχλοδιακόπτη στο Model Y.
Να θυμίσουμε ότι η Audi είχε τον επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα, αλλά στο νέο Q3 αυτό έχει αντικατασταθεί.
Πλέον ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μετακινηθεί σε ένα μοχλό στη δεξιά πλευρά του τιμονιού – μία συνήθης κίνηση σε πολλά νέα αυτόματα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τώρα, στο νέο Audi Q3, στα αριστερά του τιμονιού θα συναντήσετε τη μονάδα ελέγχου για τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες.
Όσον αφορά τα φλας, η Audi σχεδίασε, αριστερά του τιμονιού, ένα πάνελ μέσω του οποίου μετακινείται επάνω και κάτω, αντίστοιχα, ο σχετικός διακόπτης, για να δηλωθεί η πρόθεση αλλαγής κατεύθυνσης, αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό μοχλό φλας που χρησιμοποιούμε από την αυγή των σύγχρονων αυτοκινήτων

Μπορείτε να έχετε μία επιπλέον εικόνα μέσα από το ολοκληρωμένο βίντεο του βρετανικού What Car
Να σημειωθεί πως η επανατοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων όντως εξοικονομεί χώρο στην κεντρική κονσόλα για δύο ποτηροθήκες, βάση φόρτισης και επιπλέον θύρες USB-C.
Ωστόσο μάλλον οι περισσότεροι οδηγοί συνεχίζουν να θέλουν έναν κλασικό, δοκιμασμένο και επί δεκαετίες βολικό μοχλοδιακόπτη για τα φλας. Τι λέτε;
Photo: Audi / Creative 4Drivers