Ένα περιστατικό στην Telefónica, την εθνική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία της Ισπανίας, προκάλεσε διακοπές στο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας, επηρεάζοντας και την γραμμή έκτακτης ανάγκης 112.
Οι διακοπές, που σημειώθηκαν την Τρίτη και επηρεάστηκαν αρκετές αυτόνομες κοινότητες, έχουν πλέον αποκατασταθεί.
Ο διευθυντής λειτουργιών της Telefónica, Sergio Sánchez, δήλωσε ότι το πρόβλημα προήλθε από μια ενημέρωση δικτύου και ότι όλες οι υπηρεσίες έχουν αποκατασταθεί, εκτός από κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου απαιτείται επιτόπια παρέμβαση.
Πιο αναλυτικά
Ένα περιστατικό στην Telefónica, την εθνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Ισπανία, προκάλεσε διακοπές στο εθνικό δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας για αρκετές ώρες την Τρίτη, επηρεάζοντας και την γραμμή έκτακτης ανάγκης 112, η οποία έχει πλέον αποκατασταθεί, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ορισμένες αυτόνομες κοινότητες, όπως η Αραγονία, η Κοινότητα της Βαλένθια και η Χώρα των Βάσκων, έχουν αναγκαστεί να ενεργοποιήσουν εναλλακτικούς αριθμούς, σύμφωνα με την τηλεόραση RTVE.
Ο Sergio Sánchez, Διευθυντής Λειτουργιών, Δικτύων και Πληροφορικής στην Telefónica Spain, εξήγησε σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι το πρόβλημα έχει πλέον επιλυθεί. Κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης δικτύου που πραγματοποίησε η Telefónica σήμερα το πρωί, σημειώθηκε ένα περιστατικό σε έναν από τους δρομολογητές, προκαλώντας «επίπτωση στην υπηρεσία ορισμένων εταιρειών και δημόσιων υπηρεσιών».
Información para clientes – Sergio Sánchez, director de Operaciones, Redes y TI de Telefónica España, explica la incidencia, ya resuelta, que ha afectado esta mañana a las comunicaciones fijas de algunas empresas y servicios públicos pic.twitter.com/Y6dcptM5mu
— Movistar España (@movistar_es) May 20, 2025
«Όλες οι υπηρεσίες έχουν αποκατασταθεί εκτός από μερικές συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου έχουμε αναπτύξει προσωπικό στο πεδίο για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα», δήλωσε ο διευθυντής λειτουργιών της εταιρείας.