Ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, παρουσίασε το Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης των υπηρεσιών Δημόσιας Διοίκησης, το οποίο αποτελεί μέρος μιας σειράς δράσεων για τη βελτίωση της δημόσιας υπηρεσίας.
Το ερωτηματολόγιο, που σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών, θα διεξάγεται δύο φορές το χρόνο και στοχεύει στην αξιολόγηση των υπηρεσιών από τους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να συμμετέχουν εθελοντικά μέσω TaxisNet.
Τα αποτελέσματα θα δημοσιεύονται και θα χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών σε διάφορους δημόσιους οργανισμούς.
Πιο αναλυτικά
Ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος μίλησε στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για το Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης των υπηρεσιών Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες.
«Είναι ένας πυλώνας από μία σειρά δράσεων οι οποίες έχουν να κάνουν με την αξιολόγηση. Υπάρχουν τα συστήματα και το σύστημα εσωτερικής αξιολόγησης, το οποίο εφαρμόζεται για 2η χρονιά και ολοκληρώνεται αυτή τη στιγμή και έχει να κάνει με την αξιολόγηση των υφισταμένων από τους προϊσταμένους αλλά και των ιδίων των προϊσταμένων τους. Δεύτερος πυλώνας είναι αυτό που σας παρουσιάζουμε σήμερα και ο τρίτος πυλώνας έχει να κάνει με τη δυνατότητα που θα έχουν σε λίγους μήνες οι πολίτες που προσέρχονται στις τοπικές υπηρεσίες του Δημοσίου, όπως είναι τα ΚΕΠ για παράδειγμα, όπως είναι ο ΕΦΚΑ, να μπορούν να αξιολογήσουν τη συγκεκριμένη εργασία για την οποία προσήλθαν στο κατάστημα» ανέφερε.
«Εκεί λοιπόν θα έχουμε ένα άλλο σύστημα το οποίο θα αξιολογεί πραγματικούς χρήστες μιας υπηρεσίας, ώστε και από εκεί να λάβουμε συγκεκριμένα μέτρα προκειμένου να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας», πρόσθεσε ο υπουργός Εσωτερικών.
Τι είναι και πώς λειτουργεί
«Η εφαρμογή είναι πάρα πολύ απλή στη λειτουργία της. Το ερωτηματολόγιο φτιάχτηκε και σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι κάτι το οποίο χονδρικά μέσα σε ένα μήνα σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και εκτελέστηκε.
Είναι ένα ολοκληρωμένο ερωτηματολόγιο ποσοτικής έρευνας. Αυτό θα τρέχει δύο φορές τον χρόνο, μία την περίοδο Απριλίου – Μαΐου και μία την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου μια την εαρινή περίοδο και μία τη φθινοπωρινή περίοδο.
Συγκεκριμένα, το ερωτηματολόγιο είναι ήδη ανοιχτό και μπορείτε έως 24 Μαΐου να υποβάλετε και να υποβάλετε την αξιολόγησή σας και η οποία θα συμπεριληφθεί και θα παρουσιαστεί περίπου στις αρχές Ιουνίου.
Προφανώς είναι εθελοντική η συμμετοχή. Τα αποτελέσματα θα είναι διαθέσιμα σε όλους. Δικαίωμα πρόσβασης έχουν όλοι οι ενήλικοι ενήλικες πολίτες αλλά και κάτοικοι μόνιμοι της Ελλάδας, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Οι χρήστες θα εισέρχονται με κωδικούς TaxisNet. Μετράμε υπηρεσίες του κεντρικού κράτους, την ΑΑΔΕ, τον ΕΦΚΑ, το Κτηματολόγιο, την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης, τις αστικές συγκοινωνίες.
Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι η διοίκηση του Οργανισμού μπορεί να κάνει τις απαραίτητες δράσεις προκειμένου να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση των πολιτών στο συγκεκριμένο σημείο. Είναι πάρα πολύ σημαντικός ο περιοδικός χαρακτήρας της έρευνας, το οποίο θα μας δώσει τη δυνατότητα να παρακολουθούμε και τη μεταβολή των ποσοτικών δεικτών μέσα σε χρονικό διάστημα».