Ο αγώνας μπάσκετ μεταξύ της Εθνικής Ελλάδας και της Ισπανίας στις 4 Σεπτεμβρίου σημείωσε εντυπωσιακή τηλεθέαση, με την ΕΡΤ1 να καταγράφει το υψηλότερο μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο Ευρωμπάσκετ, φτάνοντας το 38,5% και αγγίζοντας το 52,5% σε επίπεδο λεπτού.
Η ΕΡΤ1 αναδείχθηκε πρώτη στον πίνακα τηλεθεάσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα, με το μέσο ημερήσιο μερίδιο να φτάνει το 13,6% και το 15% στο κοινό 18-54.
Εξαιρετικά υψηλή τηλεθέαση καταγράφηκε στο ανδρικό κοινό, με 46,5% στους άνδρες 18+ και 69% στην ηλικιακή ομάδα 18-34. Συνολικά, 1.426.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τον αγώνα, ενώ 2.219.000 άτομα συντονίστηκαν έστω για ένα λεπτό.
Η αθλητική εκπομπή που ακολούθησε επίσης σημείωσε υψηλή τηλεθέαση, επικρατώντας του ανταγωνισμού.
Πιο αναλυτικά
Ο αγώνας έκανε το μεγαλύτερο –έως τώρα– μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο Ευρωμπάσκετ, φτάνοντας το 38,5% και σε επίπεδο λεπτού το 52,5%, με αποτέλεσμα η ΕΡΤ1 να είναι πρώτη στον πίνακα τηλεθεάσεων, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης.
Η υψηλότατη τηλεθέαση του αγώνα επηρέασε, όπως ήταν αναμενόμενο, και το μέσο μερίδιο της ημερήσιας τηλεθέασης της ΕΡΤ1, που άγγιξε το 13,6% (και στο κοινό 18-54 το 15%), με αποτέλεσμα να είναι ο πρώτος σταθμός στον σχετικό πίνακα μετρήσεων.
Ρεκόρ τηλεθέασης σημειώθηκε και στο αντρικό κοινό, που δεν έχασε λεπτό από τον αγώνα. Στους άντρες ηλικίας 18+ η ΕΡΤ1 ήταν πρώτη σε μέσο μερίδιο τηλεθέασης με 46,5%. Ακόμη υψηλότερο ήταν το ποσοστό στην ηλικιακή ομάδα 18-34, όπου έφτασε το 69%.
Κατά μέσο όρο, την αναμέτρηση παρακολούθησαν 1.426.000 τηλεθεατές, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό συντονίστηκαν 2.219.000 άτομα.
Ιδιαίτερα υψηλή τηλεθέαση σημείωσε και η αθλητική εκπομπή που ακολούθησε την αναμέτρηση. Η post game εκπομπή της ΕΡΤ1 επικράτησε του ανταγωνισμού με μερίδιο 27,8% στο γενικό σύνολο και 31,3% στο ανδρικό κοινό.
Συνοπτικά
- Ο αγώνας μπάσκετ Ελλάδας-Ισπανίας σημείωσε κορυφαίο μέσο μερίδιο τηλεθέασης 38,5% και 52,5% σε επίπεδο λεπτού.
- Η ΕΡΤ1 κατέγραψε πρώτο μέσο ημερήσιο μερίδιο τηλεθέασης με 13,6% και 15% στο κοινό 18-54.
- Σημαντική ήταν η τηλεθέαση στο ανδρικό κοινό, με 46,5% στους άνδρες 18+ και 69% στην ηλικιακή ομάδα 18-34.
- Η αθλητική εκπομπή που ακολούθησε επικράτησε του ανταγωνισμού με 27,8% στο γενικό σύνολο και 31,3% στο ανδρικό κοινό.