Η Ιωάννα Τούνη, γνωστή influencer και επιχειρηματίας, προγραμματίζει νέα επιχειρηματικά ανοίγματα, εστιάζοντας στην επέκταση της επιχείρησης ενδυμάτων της σε διεθνές επίπεδο, ιδιαίτερα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.
Παρά τον πρόσφατο χωρισμό της, επιδεικνύει αποφασιστικότητα και προσεκτικότητα στις επιχειρηματικές της κινήσεις, επιδιώκοντας να μειώσει τους κινδύνους και να εδραιώσει την παρουσία της στο εξωτερικό, ενώ έχει ήδη κλείσει το κατάστημα της στην Αθήνα για να εστιάσει σε αυτή την κατεύθυνση.
Πιο αναλυτικά
Νέα επιχειρηματικά ανοίγματα ετοιμάζεται να κάνει η γνωστή influencer και επιχειρηματίας Ιωάννα Τούνη. Την ώρα που η δημοσιότητα και το κοινό έχει στρέψει το βλέμμα του στα προσωπικά της, στο χωρισμό της, στην κοινωνική της ζωή, κι ότι άλλο μπορεί να αποτελέσει θέμα που προέρχεται από την ιδιωτική της ζωή, ως μητέρα και ως γυναίκα, εκείνη φαίνεται πως έχει δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στα επαγγελματικά της, αφού οι τελευταίες πληροφορίες τη θέλουν να επεκτείνει την επιχείρηση ενδυμάτων που διαθέτει και να ανοίγει τα φτερά της για την παγκόσμια αγορά. Αρκετούς μήνες, συζητά και παράλληλα αναζητά λύσεις επιχειρηματικές ώστε να μεγαλώσει την εταιρεία της και το όνομα αυτής και στο εξωτερικό.
Η Bubblegun της Τούνη επεκτείνονται και στο εξωτερικό
Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και συγκεκριμένα το Ντουμπάι, φιγουράρει στην πρώτη σειρά της λίστας, με το οποίο αναμένεται να συνεργαστεί, ενώ αμέσως μετά έχει αναφερθεί το όνομα της Βουλγαρίας αλλά και της Ρουμανίας. Η Ιωάννα Τούνη, είναι μια γυναίκα δραστήρια, με επιχειρηματικό νου, η οποία δεν εφησυχάζει, αναζητά συνεχώς το επόμενο βήμα, ενώ φροντίζει, παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν έχει μεγάλο ρίσκο από μόνο του, εκείνη είναι πολύ προσεκτική, κάνει όσο το δυνατόν πιο σίγουρες και σταθερές κινήσεις, ώστε το ρίσκο να μειωθεί στο ελάχιστο και παρακολουθεί τα βήματά της, που αν δεν την κάνουν να κερδίσει, τουλάχιστον να μην την κάνουν να χάσει.
Μέχρι σήμερα, έχει αποδείξει ότι αυτή η συλλογιστική, την έχει βγάλει σε καλό επιχειρηματικό δρόμο, κατά συνέπεια, όταν υπάρχει επιτυχημένη συνταγή, δεν χρειάζεται να αλλάξει με τίποτα. Πολλοί είναι εκείνοι που αναφέρουν πως ένας από τους λόγους που έκλεισε το κατάστημα ρούχων της εταιρείας στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη περιοχή Περιστέρι, ήταν αυτός, καθώς ήθελε να εστιάσει περισσότερο στην αγορά του εξωτερικού, κάνοντας καινούργιο επαγγελματικό άνοιγμα.