Καταργούνται δημοφιλή πιστοποιητικά – Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο

Κατάργηση πιστοποιητικών και νέες ψηφιακές λύσεις απλοποιούν τις συναλλαγές με το Δημόσιο, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων μέσω του gov.gr.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Το άρθρο αναφέρεται στη συνεργασία των υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών για την απλοποίηση των διαδικασιών συναλλαγών με το Δημόσιο, μέσω της κατάργησης της ανάγκης για προσκόμιση δημοφιλών πιστοποιητικών, όπως αυτά της οικογενειακής κατάστασης και γέννησης.

Η πρωτοβουλία αυτή, που ενσωματώνει ψηφιακές λύσεις όπως το Gov.gr και το MyStreet, στοχεύει στη μείωση της γραφειοκρατίας και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των δημόσιων υπηρεσιών.

Επιπλέον, εισάγεται ένα σύστημα αξιολόγησης των υπηρεσιών από τους πολίτες, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα του δημόσιου τομέα.

Πιο αναλυτικά:

Δύο υπουργεία, μια πολυδιάστατη συνεργασία, ένας στόχος: η απλούστευση των διαδικασιών όλων εκείνων που θέλουν να εξυπηρετηθούν από το Δημόσιο. Πολίτες και επιχειρήσεις. Με διαδικασίες εξπρές, στηριζόμενες σε κομβικές μεταρρυθμίσεις και έργα αλλά και τη συνεργασία με όλους όσοι το επιθυμούν, με στόχο τη διαμόρφωση ενός καλύτερου δημόσιου τομέα.

Σε όλα τα παραπάνω αποσκοπεί η συνεργασία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του υπουργείου Εσωτερικών, η οποία έρχεται να σταματήσει οριστικά τα κακώς κείμενα του ελληνικού Δημοσίου και της εξυπηρέτησης όλων εκείνων που αναζητούσαν λύσεις και δεν μπορούσαν να τις βρουν μέσα σε μια άνευ προηγούμενου γραφειοκρατική διαδικασία που «πλήγωνε» την εικόνα των φορέων της κεντρικής κυβέρνησης, των δήμων κ.ο.κ.

Η «φαρέτρα» των δύο υπουργείων είναι γεμάτη όπλα. Ψηφιακά όπλα που καθημερινά λύνουν τα… χέρια των πολιτών και των επιχειρήσεων, προσβλέποντας σε μια συνολική και κεντρική εξυπηρέτηση, μέσω μιας ενιαίας ψηφιακής υποδοχής εξυπηρέτησης.

My Street, Gov.gr, κατάργηση προσκόμισης «δημοφιλών» πιστοποιητικών (οικογενειακής κατάστασης, γέννησης) για την ολοκλήρωση διοικητικών διαδικασιών με Δημόσιους Φορείς, αξιολόγηση υπηρεσιών και φορέων κεντρικής κυβέρνησης από το σύνολο των πολιτών που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (περίπου 4 εκατ. εγγραφές), αξιολόγηση Μετωπικών Υπηρεσιών Δημοσίου Τομέα από αποδεδειγμένους χρήστες αυτών είναι μερικά μόνο από τα ψηφιακά εφόδια που έχουν πολίτες και επιχειρήσεις για να αλλάξουν την εικόνα του Δημοσίου.

Δημήτρης Παπαστεργίου: Μαζί με το υπουργείο Εσωτερικών υλοποιούμε κομβικές μεταρρυθμίσεις και έργα

Η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, με ψηφιακά μέσα άμεσα προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους, ειδικά όσον αφορά στην εξυπηρέτησή τους από το Δημόσιο, στάθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, με δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Προχωρούμε ψηφιακά, αναβαθμίζοντας την καθημερινότητα των πολιτών, αυξάνοντας την αποδοτικότητα της δημόσιας διοίκησης, απελευθερώνοντας δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Σε συνεργασία με τον Υπουργό Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιο υλοποιούμε κομβικές μεταρρυθμίσεις και έργα για ένα κράτος, που βελτιώνεται συνεχώς και κάνει πιο σύγχρονη, πιο απλή την αλληλεπίδρασή του με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. Στη λογική αυτή, οι πολίτες αποκτούν ενεργό ρόλο στην ανάδειξη των προβλημάτων και των αστοχιών, που πρέπει να επιλύσουμε. Μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων αναμένεται να πραγματοποιήσουμε τη μεγαλύτερη αξιολόγηση δημοσίων υπηρεσιών, που έχει γίνει ποτέ», είπε ο κ. Παπαστεργίου.

Και συνέχισε: «Επιπλέον μια άλλη μεταρρύθμιση που αναδεικνύει τον σχεδιασμό μας για τον περιορισμό ακόμα και ψηφιακών στρώσεων γραφειοκρατίας είναι η κατάργηση έκδοσης και προσκόμισης πιστοποιητικών. Είναι περιττό οι πολίτες να μεταφέρουν αναλογικά ή ψηφιακά έγγραφα, τη στιγμή που οι διαλειτουργικότητες επιτρέπουν στους φορείς να αντλούν αυτόματα τα απαραίτητα στοιχεία. Παράλληλα, με την υλοποίηση της «Ενιαίας ψηφιακής υποδομής εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων», το CRM, καθιστούμε ακόμα πιο απλή την εμπειρία χρήστη στο gov.gr, ενώ με το MyStreet, που θεσμοθετήσαμε την προηγούμενη βδομάδα στη Βουλή, προστατεύουμε τους κοινόχρηστους χώρους. Οι πολίτες θα κατεβάζουν στο κινητό τους το app και όταν διαπιστώνουν αυθαίρετη κατάληψη πλατειών και πεζοδρομίων από τραπεζοκαθίσματα, εύκολα και απλά θα το καταγγέλλουν. Γίνεται αντιληπτό ότι έχουμε παράλληλη δραστηριότητα σε πολλά πεδία και αυτό είναι απόλυτα λογικό. Με τεχνολογικές λύσεις μπορούμε να ζήσουμε ποιοτικότερα, πιο απλά, με περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Κάθε μέρα κάνουμε πράξη το όραμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για ένα κράτος ψηφιακά αποτελεσματικό και δίκαιο».

Θοδωρής Λιβάνιος: Συμμετοχή όλων στη διαμόρφωση ενός καλύτερου δημόσιου τομέα

 

Στην εφαρμογή, για πρώτη φορά, της μεγαλύτερης σε κλίμακα αξιολόγησης των υπηρεσιών και φορέων της Κεντρικής Κυβέρνησης, των Περιφερειών και των Δήμων από τους ίδιους του πολίτες, στάθηκε ο Υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνος με δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«O εκσυγχρονισμός του κράτους και κατ’ επέκταση του Δημοσίου, επιτυγχάνεται με την εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, έτσι ώστε οι δημόσιες υπηρεσίες να είναι αποτελεσματικότερες και φιλικότερες προς τους πολίτες. Σε αυτό το πλαίσιο και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προωθούμε μια σειρά δράσεων εστιασμένων στην ενίσχυση της εύρυθμης και αποδοτικότερης λειτουργίας του δημοσίου τομέα. Τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει τα τελευταία 6 χρόνια, με την ανάπτυξη και ενίσχυση του gov.gr και τις περισσότερες από 2100 υπηρεσίες, αποτελούν τη στέρεα βάση για τα επόμενα βήματά μας».

Και κατέληξε: «Επιπρόσθετα, με την καθιέρωση και εφαρμογή για πρώτη φορά της μεγαλύτερης σε κλίμακα αξιολόγησης των υπηρεσιών και φορέων της Κεντρικής Κυβέρνησης, των Περιφερειών και των Δήμων από τους ίδιους τους πολίτες, μέσω ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, αποσκοπεί στην ενεργό συμμετοχή όλων μας στη διαμόρφωση ενός καλύτερου δημόσιου τομέα. Εργαζόμαστε για ένα ψηφιακό κράτος, που θα στέκεται συνεχώς δίπλα στον πολίτη, τελειώνοντας οριστικά με τις παθογένειες και εκκρεμότητες του παρελθόντος».

Κατάργηση «δημοφιλών» πιστοποιητικών

Τα υπουργεία Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης συνεργάζονται για την κατάργηση της έκδοσης και της προσκόμισης «δημοφιλών» πιστοποιητικών (Δηματολογικά πιστοποιητικά όπως οικογενειακής κατάστασης και γέννησης), τα οποία απαιτούνται για την ολοκλήρωση διοικητικών διαδικασιών με Δημόσιους Φορείς.

Η «πληροφορία» που υπάρχει σε αυτά τα πιστοποιητικά θα αντλείται μέσω διαλειτουργικότητας εύκολα και γρήγορα επιταχύνοντας τις διοικητικές διαδικασίες στις οποίες απαιτούνταν οι πολίτες να προσκομίσουν αυτά τα πιστοποιητικά.

Οι πολίτες θα γλιτώνουν γραφειοκρατία, καθώς δε θα χρειάζεται να προσκομίζουν πιστοποιητικά των οποίων τα στοιχεία υπάρχουν στις βάσεις δεδομένων του Δημοσίου. Είναι ένα σημαντικό βήμα για την κατάργηση και της ψηφιακής γραφειοκρατίας που συχνά δημιουργείται με την επανειλημμένη έκδοση και προσκόμιση πιστοποιητικών.

To MyStreet ήρθε για να οργανώσει τους κοινόχρηστους χώρους

Η τελευταία προσθήκη, το MyStreet, προβλέπεται στον Νόμο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τη διακυβέρνηση των δεδομένων του Δημοσίου, που ψηφίστηκε την περασμένη Πέμπτη στη Βουλή. Στοχεύει στην οργάνωση και διαφάνεια της χρήσης κοινόχρηστων χώρων από επιχειρήσεις, προσφέροντας τα πολύγωνα των µισθώσεων δηµόσιου χώρου όπου κάθε σηµείο του χάρτη εµφανίζει πληροφορίες σχετικά µε την άδεια που έχει λάβει το κατάστηµα για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισµάτων.

Η έναρξη του MyStreet για τους Δήμους (εισαγωγή ενεργών μισθώσεων) θα γίνει στις 4 Απριλίου, ενώ στις 16 του ίδιου μήνα, η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες μέσω APP (για iOS & Android).

Το νέο οικοσύστημα του gov.gr

Η επόμενη ημέρα ξεκινά από σήμερα με την υλοποίηση του έργου CRM, που αποτελεί τον πυρήνα των δράσεων στην παραπάνω κατεύθυνση, με στόχο την ενσωμάτωση στο gov.gr ανασχεδιασμένων διαδικασιών ώστε οι πολίτες και οι επιχειρήσεις να μπορούν να πραγματοποιούν ένα σημαντικό μέρος των συναλλαγών τους με τη Δημόσια Διοίκηση ηλεκτρονικά, από παντού, οποτεδήποτε και για οτιδήποτε έχει σχέση με τη δημόσια διοίκηση.

Στόχος είναι η δημιουργία ψηφιακών υποδομών που θα υιοθετηθούν από τους περισσότερους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης σε όλο το εύρος του πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης. Η δημόσια διοίκηση αφενός θα επιτύχει την προετοιμασία και θέση σε πλήρη λειτουργία προηγμένων ψηφιακών υποδομών για την παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων σε όλο το εύρος του πολυκαναλικού συστήματος, και αφετέρου θα προσδιορίσει, υλοποιήσει και εφαρμόσει όλες τις αναγκαίες διαδικασίες για την βέλτιστη διαχείριση και παροχή τους προς τους τελικούς αποδέκτες – πολίτες και επιχειρήσεις.

Επιμέρους στόχοι είναι η ενιαία και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του συναλλασσόμενου φυσικού / νομικού προσώπου και της σχέσης του με το δημόσιο, ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο πληροφοριακό σύστημα ή κανάλι επικοινωνίας που απαιτείται για τις συναλλαγές του. Αντίστοιχα, η Δημόσια Διοίκηση θα έχει συγκεντρωμένες σε ένα σημείο όλες τις αλληλεπιδράσεις του συναλλασσόμενου πολίτη με το Δημόσιο, δηλαδή ερωτήματα, αιτήματα, υποθέσεις.

Η αντικειμενική βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των ωφελούμενων συνεργαζόμενων Φορέων προς τους τελικούς αποδέκτες τους, πολίτες και επιχειρήσεις, καθώς η ψηφιακή υποδομή εξυπηρέτησης θα διευκολύνει την ταχύτερη και συνεπέστερη διεκπεραίωση των αιτημάτων των συναλλασσόμενων.

Η βελτίωση της συνολικής «εμπειρίας του Πολίτη», λόγω της κεντρικής υπόστασης των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών εξυπηρέτησης. Η ολοκλήρωση μιας συναλλαγής δεν θα προϋποθέτει πλέον την κατανόηση της δομής και του τρόπου λειτουργιών των εμπλεκόμενων φορέων του Δημοσίου από τον κάθε συναλλασσόμενο.

Η αύξηση της διαφάνειας, προώθηση της καινοτομίας και εξασφάλιση της ακώλυτης πρόσβασης του πολίτη σε δεδομένα της ευρύτερης Δημόσιας Διοίκησης.

Η βελτίωση της παραγωγικότητας του Δημοσίου μέσω της υποστήριξης των φορέων κατά την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και πολιτών και την αύξηση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των πόρων (ανθρώπινων και μη) που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Η διευκόλυνση της υλοποίησης ψηφιακών υπηρεσιών. Μέσα από το Περιβάλλον Ανάπτυξης και Ψηφιακής Λειτουργίας Υπηρεσιών, το οποίο θα παρέχει τα απαραίτητα πρότυπα, πλατφόρμες και εργαλεία για την αξιοποίηση της Ενιαίας Ψηφιακής Υποδομής και εν τέλει την αύξηση ποιότητας, θα επιτευχθεί αύξηση της ταχύτητας και μείωση του κόστους δημιουργίας νέων ψηφιακών υπηρεσιών.

Καινοτομίες στην αξιολόγηση

Εκτός από την αξιολόγηση του δημόσιου τομέα που προανήγγειλε πρόσφατα ο πρωθυπουργός και είναι ήδη σε εξέλιξη, εισάγονται δύο νέες σημαντικές καινοτομίες: Η δυνατότητα αξιολόγησης υπηρεσιών και φορέων κεντρικής κυβέρνησης από το σύνολο των πολιτών που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (περίπου 4 εκατ. εγγραφές) κα η δυνατότητα αξιολόγησης Μετωπικών Υπηρεσιών Δημοσίου Τομέα από αποδεδειγμένους χρήστες αυτών.

Ο πολίτης – χρήστης μιας μετωπικής υπηρεσίας του Δημοσίου Τομέα (π.χ. ΚΕΠ, ΔΥΠΑ, eEΦΚΑ) αμέσως μετά τη συναλλαγή του λαμβάνει προσωποποιημένο σύνδεσμο για να απαντήσει σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Με τον τρόπο αυτό αξιολογείται όχι μόνο η υπηρεσία, αλλά και η διαδικασία. Από την συλλογή των απαντήσεων θα εντοπιστούν συγκεκριμένες υπηρεσίες (π.χ. το ΚΕΠ του Χ Δήμου), αλλά και συγκεκριμένες διαδικασίες (π.χ. ρύθμιση οφειλής σε ΟΤΑ) οι οποίες συγκεντρώνουν τη χαμηλότερη βαθμολογία.

Τι γίνεται όμως με τις μη μετωπικές, αλλά πολύ σημαντικές υπηρεσίες για την καθημερινότητά μας, όπως για παράδειγμα η καθαριότητα ενός δήμου ή ακόμα και μιας γειτονιάς, ο ηλεκτροφωτισμός ή η κατάσταση του οδικού δικτύου. Ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις, η μετωπική υπηρεσία, μπορεί επίσης να αξιολογηθεί με αξιόπιστο τρόπο. Αξιοποιώντας τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει στον τομέα της Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κάθε φυσικό πρόσωπο, εγγεγραμμένο στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας θα μπορεί να συμπληρώνει σε περιοδικά διαστήματα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης.

Σε πρώτη φάση οι υπό αξιολόγηση υπηρεσίες είναι οι Φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης Υπηρεσίες Gov.gr (ΑΑΔΕ, Κτηματολόγιο, e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, Διευθύνσεις Αλλοδαπών, Αστική Συγκοινωνία), οι Ψηφιακές Υπηρεσίες Φορέων Κυβέρνησης (MyHealth, ΑΑΔΕ, Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, Ψηφιακές Υπηρεσίες Κτηματολογίου), Υπηρεσίες Gov.gr (υπεύθυνη δήλωση, αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, ραντεβού για Αστυνομική Ταυτότητα, Kids Wallet, εισιτήρια αγώνων, ίδρυση ατομικής επιχείρησης), Υπηρεσίες Περιφέρειας (κατάσταση οδικού δικτύου, ψηφιακές υπηρεσίες Περιφέρειας), Υπηρεσίες Δήμων (καθαριότητα, ανακύκλωση, κατάσταση δημοτικού οδικού δικτύου, ηλεκτροφωτισμός, κοινωνικές Υπηρεσίες, ψηφιακές Υπηρεσίες Δήμου, πεζοδρόμια, χώροι στάθμευσης, Δημοτικά Ιατρεία, πολεοδομία, Δημοτική Συγκοινωνία).

Βασική στόχευση της αξιολόγησης είναι η μεγαλύτερη έρευνα μέτρησης ικανοποίησης δημοσίων υπηρεσιών που έχει γίνει ποτέ, η δυνατότητα ανάλυσης των αποτελεσμάτων ανά αξιολογούμενη υπηρεσία, ανά χωρική περιοχή (δήμο, περιφέρεια, ακόμα και ανά Τ.Κ.) και ανά ηλικιακή ομάδα, η ύπαρξη συγκριτικών δεικτών με επόμενα κύματα της έρευνας, η δυνατότητα στους πολίτες να έχουν λόγο στην αξιολόγηση της καθημερινότητάς τους αλλά και η ενίσχυση της δημόσιας λογοδοσίας.

Ιδίως για τους ΟΤΑ (Δήμους και Περιφέρειες) η αξιολόγηση των Υπηρεσιών τους λειτουργεί απολύτως συμπληρωματικά με το έργο των δεικτών ποιότητας ΟΤΑ. ‘Αλλωστε για το έργο αυτό έχει ολοκληρωθεί η υποβολή των στοιχείων από τους ΟΤΑ, έχει ξεκινήσει η αξιολόγηση των δεδομένων και ο εντοπισμός τυχών εσφαλμένων καταχωρίσεων, ολοκληρώνεται η απευθείας λήψη των δεδομένων από τα Μητρώα του Ελληνικού Δημοσίου και πλέον τον Μάιο θα είναι δημόσια διαθέσιμη για το ευρύ κοινό, η πρώτη ολοκληρωμένη παρουσίαση των δεικτών.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Ορέστης Τζιόβας: Η απρόσμενη απάντησή του στην πρόκληση της Φαίης Σκορδά – «Θέλεις να πεις κάτι;», «Όχι, δεν θέλω»

Αγία Βαρβάρα: 4χρονο παιδί έπεσε σε φωταγωγό πολυκατοικίας – Νοσηλεύεται στο Αγλαΐα Κυριακού

«Εκπληκτική» συνάντηση τουριστών με άγριες αρκούδες, βίντεο

Συναγερμός με Μαξίμοβιτς στον Παναθηναϊκό, αποθεραπεία για Τζούρισιτς

Αλεξανδρούπολη: Οι εντολές του στρατολόγου στον 59χρονο κατάσκοπο – «Φόρα αθλητικά, πάρε κι ένα ξύλο μαζί, να φαίνεται ότι πας για πεζοπορία»

Κωνσταντοπούλου: Η Εργατική Πρωτομαγιά είναι η μέρα που θυμόμαστε πως τα δικαιώματα κερδήθηκαν με αίμα και θυσίες

“Άγιος Έρωτας”: Ο πατήρ Νικόλαος αντιμετωπίζει τρομακτική επίσκεψη από την Βιργινία – Ο Παύλος ξεκινά να χειραγωγεί τον Βασίλη

Ισχυρή δόνηση στο Άγιο Όρος: 3,8 Ρίχτερ ταρακούνησαν την Ουρανούπολη

ΠΑΟΚ: Αισιοδοξία για επιστροφή Ντεσπόντοφ στο ντέρμπι με Ολυμπιακό

Χρυσοχοΐδης για την επίθεση στην Νομική: Μόνο η σύλληψη αρμόζει στους δράστες με κουκούλες

Νίκος Κοκλώνης: Ξέσπασε στο Πρωινό για τα χρέη και την Καινούργιου – «Ψέματα δεν θα πω! Με την Κατερίνα είμαστε…»

Τι αποκαλύπτει η συμφωνία ΗΠΑ – Ουκρανίας για τα ορυκτά: Οι προκλήσεις και το ηχηρό μήνυμα στη Ρωσία

Χατζηδάκης: Με μεθοδική στρατηγική, η ελληνική οικονομία εκτοξεύεται σε ιστορικά ύψη

UEFA Europa League: Η επική αναμέτρηση ανάμεσα σε Αθλέτικ Μπιλμπάο και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στον ΑΝΤ1

Ο Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς της ΑΕΚ στο επίκεντρο της Βοϊβοντίνα σύμφωνα με αποκάλυψη

00:00 / 00:00

Εργατική Πρωτομαγιά: Μαζικές διαδηλώσεις παραλύουν το κέντρο της Αθήνας – Ποιοι δρόμοι είναι...

Στο κέντρο της Αθήνας διεξάγονται μαζικές διαδηλώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά, με αποτέλεσμα να παραλύσει η κυκλοφορία σε σημαντικούς δρόμους, όπως οι λεωφόροι Βασιλίσσης...

Νομική Σχολή: Καθηγητής αποκαλύπτει τη βάναυση επίθεση κουκουλοφόρων στον τραυματία φοιτητή – «Τον...

Σε ένα αιματηρό επεισόδιο χθες στη Νομική Σχολή, κουκουλοφόροι επιτέθηκαν σε φοιτητές κατά τη διάρκεια εκδήλωσης, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά ένας φοιτητής. Ο...

Χρήστος Μάστορας: «Όρμησε επικίνδυνα προς το μέρος μου» καταγγέλλει ο αστυνομικός που τον σταμάτησε για αλκοτέστ

Ο Χρήστος Μάστορας κατηγορείται ότι επιχείρησε να αποφύγει έλεγχο αλκοτέστ, οδηγώντας επικίνδυνα προς έναν αστυνομικό στο κέντρο της Αθήνας τα ξημερώματα της 3ης Φεβρουαρίου. Ο...

Πειραματικά σχολεία: Την Παρασκευή η μεγάλη κλήρωση – Το Σαββατοκύριακο οι καθοριστικές δοκιμασίες για τα Πρότυπα

Αύριο, 2 Μαΐου 2025, θα πραγματοποιηθεί η δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την εισαγωγή στα Πειραματικά σχολεία, ενώ το Σαββατοκύριακο 3 και 4 Μαΐου θα...

Επίθεση στη Νομική Σχολή: «Τελειώσατε τώρα» φώναζαν οι κουκουλοφόροι που χτύπησαν με πυροσβεστήρα φοιτητή

Ώρες αγωνίας έπιασαν όσοι βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης (30.4.2025) στη Νομική Σχολή, όταν ομάδα κουκουλοφόρων επιτέθηκε σε εκδήλωση με αποτέλεσμα να τραυματίσουν με...

Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθη ύποπτος στη Λιθουανία – Διερευνάται αν στρατολογούσε τον 59χρονο κατηγορούμενο για...

Στην Αλεξανδρούπολη, οι ελληνικές αρχές συνέλαβαν έναν 59χρονο ομογενή από τη Γεωργία για κατασκοπεία, καθώς φέρεται να φωτογράφιζε και να βιντεοσκοπούσε στρατιωτικές εγκαταστάσεις, στέλνοντας...

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι γράφουν σήμερα Πέμπτη 1 Μαΐου 2025

Δείτε παρακάτω όλα τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων. Πρωτοσέλιδα από Μακελειό, Ναυτεμπορική, Πρώτο Θέμα, Εστία, Δημοκρατία, Espresso και άλλες. Δείτε εδώ ή παρακάτω τα πρωτοσέλιδα...

Εργατική Πρωτομαγιά: Το χρονικό του εορτασμού και πώς καθιερώθηκε στην Ελλάδα

Η Εργατική Πρωτομαγιά είναι μια παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στους αγώνες και τα δικαιώματα των εργαζομένων, με τις ρίζες της να εντοπίζονται στο Σικάγο του...

Πρωτομαγιά 2025: Μαζικές διαδηλώσεις εργαζομένων σε όλη την Ελλάδα – Αναλυτικά τα δρομολόγια...

Στις 1 Μαΐου 2025, η εργατική Πρωτομαγιά γιορτάζεται με μαζικές διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, με κυριότερες συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οργανωμένες από...

Καιρός Πρωτομαγιά: Έντονα φαινόμενα σαρώνουν τη χώρα, ποιες περιοχές πλήττονται – «Καλοκαίρι» από...

Σημαντική επιδείνωση του καιρού αναμένεται σήμερα Πέμπτη 1 Μαΐου 2025, με ισχυρές βροχές, καταιγίδες και δυνατούς ανέμους, κυρίως στα Δωδεκάνησα και την Κρήτη. Η...

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 1 Μαΐου 2025

Σήμερα, Πέμπτη (1.5.2025) σύμφωνα με το εορτολόγιο τιμάται η μνήμη των Προφήτου Ιερεμία, Αγίου Πανάρετου, Οσίας Ισιδώρας, Αγίας Ταμάρας και Αγίου Φιλοσόφου. Τα ονόματα που...

Καιρός σήμερα: Με βροχές, καταιγίδες και θυελλώδεις ανέμους η Πρωτομαγιά – Θα σκαρφαλώσει...

Στην Πρωτομαγιά, ο καιρός θα είναι συννεφιασμένος με βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας, κυρίως στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, τις Κυκλάδες,...

Φωτιά στη Σητεία – Απειλήθηκαν κατοικίες, αστραπιαία επέμβαση της πυροσβεστικής

Φωτιά εκδηλώθηκε στη Σητεία Λασιθίου, κοντά στην κοινότητα Πετράς, το βράδυ της 30ης Απριλίου 2025, απειλώντας κατοικίες. Η πυρκαγιά, που ξεκίνησε από περιοχή με καλάμια,...

Σοκαριστική απόπειρα αυτοκτονίας στο Μετρό “Ακρόπολη” – Χάος και στον σταθμό “Συγγρού –...

Σοκαριστική απόπειρα αυτοκτονίας σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης στον σταθμό «Ακρόπολη» του μετρό, με 9 πυροσβέστες να σπεύδουν στο σημείο για τον απεγκλωβισμό του...

Τραγωδία στο Πόρτο Ράφτη: Άνδρας εντοπίστηκε νεκρός στη θάλασσα

Στην θαλάσσια περιοχή του Πόρτο Ράφτη, εντοπίστηκε νεκρός ένας άνδρας, τα στοιχεία του οποίου παραμένουν άγνωστα. Το Λιμενικό ανακοίνωσε ότι η σορός βρέθηκε από αλιευτικό...

Γαύδος: Εντοπίστηκε νεκρός σε χαράδρα ο αγνοούμενος ηλικιωμένος

Στη Γαύδο, βρέθηκε νεκρός ηλικιωμένος άνδρας σε χαράδρα, μέσα στο αυτοκίνητό του, έπειτα από αναζητήσεις που ξεκίνησαν από κατοίκους του νησιού, οι οποίοι είχαν...

Η Αθήνα εξετάζει την απαγόρευση πατινιών σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας άνω των 50 χιλιομέτρων

Ο δήμος Αθηναίων εξετάζει την απαγόρευση της χρήσης πατινιών σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας άνω των 50 χιλιομέτρων, λόγω των κινδύνων και της ακαταστασίας που...

Πάτρα: Έσβησε 57χρονος – Πριν 5 χρόνια χάθηκε η 23χρονη κόρη του

Θλίψη έχει προκαλέσει στην Πάτρα η απώλεια ενός 57χρονου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή, πέντε χρόνια μετά τον θάνατο της 23χρονης κόρης του. Η...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη σαρώνει το TikTok – Είσαι πιο Αλίκη από την...

Η Δήμητρα Δερζέκου έχει γίνει viral στο TikTok με...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

«Το παιδί που έπεσε από τον ουρανό»: Η συγκλονιστική ιστορία του 14χρονου που παγιδεύτηκε...

Το άρθρο αναφέρεται στην τραγική ιστορία του 14χρονου Αυστραλού...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ