Η Coca-Cola στην Ελλάδα απέσπασε συνολικά 60 βραβεία στα Promotional Marketing Awards 2025, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της στη στρατηγική και δημιουργική προώθηση προϊόντων. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον κέρδισε 39 βραβεία, συμπεριλαμβανομένων 2 Platinum για τις καμπάνιες λανσαρίσματος του Sprite Zero Sugar και του διαγωνισμού “Bar Masters” της Schweppes.
Από την πλευρά της, η Coca-Cola Hellas βραβεύτηκε με 4 Platinum για τις εκστρατείες της, όπως το Coca-Cola Christmas Truck Tour. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ των δύο εταιρειών εξέφρασαν την υπερηφάνεια τους για τις διακρίσεις, τονίζοντας τη σημασία της ομαδικής δουλειάς και της συνεργασίας με εξωτερικούς εταίρους.
Πιο αναλυτικά
Συνολικά 60 διακρίσεις απέσπασε η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) στα φετινά Promotional Marketing Awards για τη στρατηγική και τη δημιουργική υλοποίηση προωθητικών προϊοντικών ενεργειών, οι οποίες ξεχώρισαν για την πρωτοτυπία, την καινοτομία και τις ξεχωριστές εμπειρίες που δημιούργησαν για το καταναλωτικό κοινό.
Πιο συγκεκριμένα η Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε 39 βραβεία, εκ των οποίων 2 Platinum, 8 Gold, 17 Silver και 12 Bronze, με πρωταγωνιστές τα brands Coca-Cola, Schweppes και Sprite, αλλά και για επιπλέον προϊόντα του 24/7 χαρτοφυλακίου της.
Η εταιρεία απέσπασε διακρίσεις για μία σειρά προωθητικών ενεργειών που περιλάμβαναν από συναρπαστικές καμπάνιες λανσαρίσματος νέων προϊόντων στην αγορά, μέχρι μοναδικές βιωματικές διοργανώσεις, και από θεματικά πάρτυ μέχρι καινοτόμες εφαρμογές Augmented Reality.
Κορυφαίες από όλες αυτές τις διακρίσεις αποτέλεσαν τα 2 Platinum βραβεία που έλαβε η εταιρεία για το λανσάρισμα του νέου Sprite Ζero Sugar στην κατηγορία Best Launch/Awareness Activation και για τον διαγωνισμό “Bar Masters” της Schweppes στην κατηγορία Best Prize Activation.
Επιπλέον, η Coca-Cola Hellas απέσπασε 4 Platinum, 9 Gold, 4 Silver και 3 Bronze διακρίσεις. Τα εν λόγω βραβεία αφορούσαν στις καμπάνιες Coca-Cola Christmas Truck Tour 2025, Καρναβάλι με τη Fanta, Powerade Μαραθώνιος, Coca Cola «Εισιτήρια για τα μεγαλύτερα Music Festivals», Fuze Tea «Που θα πάει αυτή η βαλίτσα?», Sprite Color Day Festival και Coca-Cola “Scan & Scoot” activation.
Η Φωτίνα Φαφούτη, Marketing Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Όλοι εμείς στην Coca-Cola Τρία Έψιλον είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις φετινές διακρίσεις, οι οποίες αντανακλούν την στρατηγική μας για την αποτελεσματική προώθηση του 24/7 χαρτοφυλακίου μας μέσα από ολοκληρωμένες καμπάνιες που φέρνουν στη ζωή τα brands μας στο σημείο πώλησης. Παράλληλα, τα βραβεία αυτά υπογραμμίζουν την αφοσίωσή μας σε προωθητικές ενέργειες που δημιουργούν αξία στους πελάτες μας και μοναδικές εμπειρίες για τους καταναλωτές. Όλα αυτά είναι φυσικά αποτέλεσμα της ομαδικής προσπάθειας των ανθρώπων μας και της εξαιρετικής μας συνεργασίας με την The Coca-Cola Company και τους εξωτερικούς μας συνεργάτες».
Η Αθηνά Ποπόφ, Marketing Director της Coca-Cola Hellas για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε απέραντα υπερήφανοι για τη φετινή διάκριση της Coca-Cola ως Brand of the Year και τις βραβεύσεις μας στα πρόσφατα Promotional Marketing Awards! Αυτές οι τιμητικές διακρίσεις αποτελούν επιβεβαίωση της στρατηγικής μας, της δημιουργικότητας και της αφοσίωσης που χαρακτηρίζει την ομάδα marketing της Coca-Cola, η οποία με πάθος και όραμα ανεβάζει κάθε φορά τον πήχη όλο και πιο ψηλά! Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συνεργάτες μας, ιδιαίτερα τις διαφημιστικές μας εταιρείες, που μοιράζονται την ίδια αγάπη για τα προϊόντα μας και στέκονται πάντα δίπλα μας, συνοδοιπόροι στο ταξίδι της δημιουργίας. Αλλά πάνω απ’ όλα, ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μας, τόσο της Coca-Cola Company όσο και της Coca-Cola Τρία Έψιλον, που με τόλμη, καινοτομία και αστείρευτη ενέργεια συνεχίζει να κάνει τη διαφορά σε όλα τα επίπεδα!».