To ID. Polo είναι το μεγάλο ηλεκτρικό στοίχημα της Volkswagen. Μάλλον και η ίδια γνωρίζει πως δεν χωράει επανάληψη λαθών, όπως συνέβη με τα ID.3 και ID.4. Σωστά;

Το προπαραγωγής VW ID. Polo είναι το ηλεκτρικό με το οποίο η εταιρεία πρέπει να μπει στο ζωτικό χώρο των υπερμίνι
Οι πρώτες διά ζώσης αναφορές λένε ότι η πρώτη γεύση του ID. Polo είναι σημάδι ότι η Volkswagen θα μπορούσε να επιστρέψει στην καλύτερή της φόρμα
Το νέο Volkswagen ID. Polo, ακόμα και ως πρωτότυπο προπαραγωγής, δίνει την αίσθηση ενός αυτοκινήτου σοβαρής ποιότητας.
Στιβαρό, καλοδεμένο, άνετο και μάλιστα αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση. Αν αυτά συνδυαστούν σε ένα πακέτο με σωστή τιμολόγηση που, όπως λέει η επίσημη ενημέρωση, θα ξεκινά από τα €25.000, τότε υπάρχει κάτι φωτεινό μπροστά του

Η Volkswagen γνωρίζει ότι στην πρώτη της απόπειρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες. Τα αρχικά μοντέλα ID, όπως τα ID.3 και ID.4, υστέρησαν σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά και αξιοπιστία σε σχέση με όσα αναμένονται από μια μάρκα όπως η VW. Δεν ήταν μόνο ότι η στρατηγική δεν ήταν απολύτως σωστή. Ούτε η εκτέλεση ήταν ιδιαίτερα καλή


Όλα αυτά, όμως, πρόκειται να αλλάξουν
Το ID. Polo της επόμενης χρονιάς είναι το πρώτο βήμα μιας νέας εποχής για τη VW, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, καθοδηγούμενης από έναν νέο CEO και μια ρεαλιστική αντίληψη για το ποιοι είναι οι πελάτες της και πώς αλληλεπιδρούν με τα αυτοκίνητά τους.
Το 2025 δεν θα υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες
Φυσικά, έχουμε ήδη μια πολύ καλή εικόνα για το πώς θα μοιάζει το αυτοκίνητο, χάρη στο πρωτότυπο ID.2All που παρείχε άμεση έμπνευση για το ID. Polo.
Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, είναι το πόσο κοντά βρίσκεται η έκδοση παραγωγής στο πρωτότυπο, δεδομένων των απαιτήσεων της κατηγορίας B για προσιτή τιμή και πρακτικότητα – είναι εύκολο να κάνεις ένα supercar να μοιάζει με concept. Ένα supermini είναι εντελώς διαφορετική υπόθεση

Τα βασικά specs
Τέσσερα επίπεδα ισχύος, δύο μεγέθη μπαταρίας, αυτονομία έως 450 χλμ.
Κατά το ντεμπούτο του την άνοιξη του 2026, το ID. Polo θα διατίθεται σε τρία επίπεδα ισχύος: 85 kW (116 PS), 99 kW (135 PS) και 155 kW (211 PS).
Το σπορ ID. Polo GTI, με ισχύ 166 kW (226 PS), θα ακολουθήσει αργότερα μέσα στο ίδιο έτος
Οι εκδόσεις 85 kW και 99 kW θα εξοπλίζονται στάνταρ με μπαταρία υψηλής τάσης τεχνολογίας LFP (λιθίου–φωσφορικού σιδήρου) καθαρής χωρητικότητας 37 kWh, η οποία υποστηρίζει ταχεία φόρτιση DC με ισχύ έως 90 kW.
Οι ισχυρότερες εκδόσεις, 155 kW και 166 kW, θα διαθέτουν μπαταρία τεχνολογίας NMC (νικελίου–μαγγανίου–κοβαλτίου), βασισμένη στα νέα ενοποιημένα στοιχεία της PowerCo, με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 52 kWh.
Η συγκεκριμένη διαμόρφωση επιτρέπει αυτονομία έως 450 km και φόρτιση DC με ισχύ έως 130 kW.
Photo: volkswagen.gr





