Η Porsche παρουσίασε την ειδική έκδοση 911 GT3 Touring Ocelot, εμπνευσμένη από τα δάση του Αμαζονίου και το αιμοβόρο αρπακτικό οσελότο.
Η νέα έκδοση ξεχωρίζει με το Forest Green Metallic χρώμα και ασημί λεπτομέρειες, ενώ το εσωτερικό διαθέτει μπεζ δέρματα και ρετρό καρέ μοτίβο. Δημιουργήθηκε για να γιορτάσει τα 25 χρόνια παρουσίας της Porsche στη Λατινική Αμερική.
Μηχανικά, διατηρεί τον εξακύλινδρο boxer κινητήρα 4.0 λίτρων με 510 ίππους, προσφέροντας επιλογές χειροκίνητου ή PDK κιβωτίου ταχυτήτων, με επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα (3,4 με PDK) και τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα (322 με PDK).
Πιο αναλυτικά
Η Porsche παρουσιάζει ακόμα μια ειδική έκδοση της 911, εν προκειμένω της GT3 Touring και έμπνευση από τα δάση του Αμαζονίου. Το όνομα, βέβαια, πηγάζει από ένα εκ των πιο αιμοβόρων αρπακτικών που εδρεύουν στη ζούγκλα της Βραζιλίας.
Ο οσελότος, ή αιλουροπάρδαλις, μπορεί να μην ξεπερνάει κατά πολύ σε μέγεθος μια γάτα, αλλά όσο μπόι του λείπει τόσο τρομερός θηρευτής είναι. Σαν την 911 GT3 Touring ένα πράγμα. Η οφθαλμοφανής διαφορά σε σχέση με την απλή, εντοπίζεται στο χρώμα του αμαξώματος. Forest Green Metallic απόχρωση, κατευθείαν από τα βάθη του Αμαζονίου, με ασημί (α λα βουρτσισμένο αλουμίνιο) Centenaire Silver φινίρισμα στις 21άρες ζάντες, τα καλύμματα των καθρεπτών, το κάλυμμα του κινητήρα/ηλεκτρικά πτυσσόμενο spoiler, τις απολήξεις της εξάτμισης, το περίγραμμα των εμπρός φαναριών και την ενιαία φάσα των πίσω.
Στο εσωτερικό όλα τα βλέμματα πηγαίνουν στα μπεζ δέρματα και το ρετρό καρέ μοτίβο στις επενδύσεις, όπως και στο αιλουροειδές σχήμα των προσκεφάλων, με την επιγραφή στα μαρσπιέ να φανερώνει το λόγο δημιουργίας της 911 GT3 Touring Ocelot: τα 25 χρόνια παρουσίας της Porsche, στην αγορά της Λατινικής Αμερικής.

Τα μηχανικά μέρη αντίθετα, μένουν ίδια κι απαράλλαχτα. Έτσι έχουμε έναν ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer 4.0 λίτρων, με απόδοση 510 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 470 Nm. Ανάλογα τα θέλω του υποψήφιου αγοραστή, η μετάδοση της κίνησης γίνεται είτε μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, είτε από το 7τάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων, αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Στις φωτογραφίες καμαρώνουμε τη μηχανική επιλογή, η οποία θέλει 3,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (3,4 δλ. με το PDK) και φτάνει μέχρι τα 320 χλμ./ώρα τελικής (322 χλμ./ώρα με το PDK).
Το άρθρο «Αίλουρος» η νέα Porsche 911 GT3 Touring Ocelot εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.















