Η Aston Martin παρουσίασε την αναβαθμισμένη έκδοση DB12 S, ενισχύοντας την ισχύ του 4.0 V8 twinturbo κινητήρα στους 700 ίππους και βελτιώνοντας τις επιδόσεις της.
Η νέα έκδοση διαθέτει αναβαθμίσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση, με ενεργά αμορτισέρ Bilstein DTX και αλλαγές στις γωνίες κάστερ, κάμπερ και σύγκλισης, προσφέροντας καλύτερη αίσθηση και ποιότητα κύλισης.
Η εξωτερική εμφάνιση ενισχύεται με νέες ζάντες 21 ιντσών και αεροδυναμικά στοιχεία, ενώ το εσωτερικό διατηρεί πολυτελή υλικά όπως alcantara και ανθρακονήματα.
Οι επιδόσεις βελτιώνονται με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 325 χλμ./ώρα.
Πιο αναλυτικά
H Aston Martin παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της DB12, προσθέτοντας ένα γράμμα στην ονομασία και κυρίως, περισσότερη δύναμη στο μηχανοστάσιο μαζί με ειδικά σεταρισμένες αναρτήσεις-πλαίσιο, ενώ δεν λείπει ούτε η σπέσιαλ εμφάνιση.
Ξεκινώντας από την τελευταία, η DB12 S δίνει το δικό της στίγμα μέσω των νέων ζαντών 21 ιντσών σε φινίρισμα diamond cut, τους αεραγωγούς στο καπό, τις λεπτομέρειες σε splitter-πλαϊνές ποδιές-διαχύτη (ο οποίος με τη σειρά του είναι σημαντικά μεγαλύτερος, σε σχέση με την απλή DB12) και το νέο spoiler στο χείλος της πόρτας πορτμπαγκάζ, που προσθέτει 35 κιλά κάθετης δύναμης. Να σημειώσουμε και τα κεραμικά δισκόφρενα 410 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω, που κόβουν 27 κιλά από τη μη αναρτώμενη μάζα. Στο εσωτερικό συνεχίζει ο συνδυασμός μαύρων-κόκκινων λεπτομερειών, με την alcantara και το δέρμα να καλύπτουν τις περισσότερες επιφάνειες, τα ανθρακονήματα να είναι παρόντα και τις οθόνες να φιλοξενούν αναβαθμισμένα γραφικά.
Αρκετές περισσότερες είναι οι αναβαθμίσεις σε πλαίσιο και ανάρτηση, όπου οι μηχανικοί της Aston Martin αναθεώρησαν τα ενεργά αμορτισέρ Bilstein DTX, άλλαξαν τα πίσω ελατήρια προκειμένου να βελτιώσουν τη συμπίεση και το rebound, ενσωμάτωσαν το πίσω υποπλαίσιο απευθείας στο σασί (δίχως τη χρήση ελαστικών συνδέσμων δηλαδή), έκαναν αλλαγές στις γωνίες κάστερ, κάμπερ και σύγκλισης, ενώ παράλληλα τοποθέτησαν 10% πιο μαλακές βάσεις για τη μετάδοση. Βελτιώσεις που σκοπό έχουν από τη μία την αύξηση της αίσθησης και της αμεσότητας, από την άλλη τη βελτίωση της ποιότητας κύλισης ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες.
Κάτω από το αεριζόμενο καπό τώρα, ο 4.0 V8 twinturbo αποδίδει πλέον 700 ίππους (+20 συγκριτικά με τη DB12, ανεπηρέαστη η ροπή των 800 Nm) και εξακολουθεί να τροφοδοτεί τον πίσω άξονα, μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF. Η μικρή αύξηση στην ισχύ μεταφράζεται σε ανάλογη βελτίωση των επιδόσεων, όπου το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται πλέον σε 3,4 δλ. (-0,1 δλ.) και το 0-200 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. (-0,2 δλ.), ενώ η τελική μένει σταθερή στα 325 χλμ./ώρα.
Το άρθρο Νέα πανίσχυρη και κοφτερή Aston Martin DB12 S 700 ίππων εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.