Το ανανεωμένο Polestar 3 παρουσιάζει σημαντικές βελτιώσεις σε ισχύ και ταχύτητα φόρτισης, καθιστώντας το ένα από τα πιο εντυπωσιακά ηλεκτρικά premium SUV.
Με αναβαθμισμένο σχεδιασμό και τεχνολογία, το νέο μοντέλο διαθέτει έναν ισχυρό επεξεργαστή NVIDIA και αρχιτεκτονική 800V, επιτρέποντας ταχύτερη φόρτιση και αυξημένη αυτονομία.
Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις, με την έκδοση Performance να φτάνει τους 680 ίππους και να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.
Η αυτονομία κυμαίνεται από 593 έως 635 χλμ., ανάλογα με την έκδοση, καθιστώντας το Polestar 3 μια ισχυρή επιλογή στην κατηγορία του.
Πιο αναλυτικά
Το Polestar 3 ανανεώνεται και αναβαθμίζεται, αποκτώντας περισσότερη δύναμη και ακόμα καλύτερες ταχύτητες φόρτισης, παραμένοντας ταυτοχρόνως ολόφρεσκο σχεδιαστικά και μια από τις πιο ιδιαίτερες προτάσεις στα ηλεκτρικά premium SUV.
Το νέο 3άρι των Σουηδών εμφανισιακά διαφοροποιείται από τους νέους προφυλακτήρες και τη μάσκα, τα έξτρα χρώματα στην παλέτα του αμαξώματος και τα ανανεωμένα σχέδια για τις ζάντες (από 19 ως 21 ίντσες). Στο εσωτερικό αλλάζουν ακόμα λιγότερα εκ πρώτης όψεως, αλλά πίσω από τις οθόνες κρύβεται ένας νέος και πανίσχυρος επεξεργαστής NVIDIA DRIVE AGX Orin, που εκτινάσσει την υπολογιστή δύναμη από τα 30 στα 254 τρισεκατομμύρια tasks ανά δευτερόλεπτο! Σε αυτό τον τομέα, δηλαδή της τεχνολογίας, είναι που έριξε όλο το βάρος η Polestar για το νέο 3.
Καταρχάς, η αρχιτεκτονική διπλασιάζει τη δυναμική της και από τα 400 Volt πηγαίνει στα 800V, επιτρέποντας μέγιστη ισχύ φόρτισης 350 kW – κάτι που με τη σειρά του κατεβάζει το χρόνο παραμονής στην πρίζα, κατά 25%. Το 10-80% διαρκεί μόλις 22 λεπτά, και μιλάμε για μεγάλες συστοιχίες 92 και 106 kWh, οι οποίες δίνουν 6% περισσότερη αυτονομία. Οι αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη δεν σταματούν εδώ, καθώς το Polestar 3 είναι εξοπλισμένο με έναν νέο πίσω ηλεκτροκινητήρα , ο οποίος αναπτύχθηκε εσωτερικά και αποδίδει 333 ίππους/480 Nm, αυξάνοντας τα νούμερα κατά 34 ίππους (αλλά με -9 Nm) σε σχέση με πριν. Η πρώτη δικινητήρια έκδοση διαθέτει 544 ίππους και 740 Nm (από 483 άλογα) και θέλει 4,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (-0,3 δλ.), ενώ το Performance φτάνει στους 680 ίππους και τα 870 Nm (+156 ολόκληρα άλογα) και θέλει μόλις 3,8 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα (210 χλμ./ώρα το Rear Motor).
Οι αποστάσεις μεταξύ των φορτίσεων ανέρχονται ως τα 635 χλμ., για το Dual Motor που έχει και τη μεγάλη μπαταρία των 106 kWh. Το πολύ ισχυρότερο Performance, με την ίδια συστοιχία, φτάνει στα 593 χλμ. ενώ το Polestar 3 με το μονό κινητήρα εξοπλίζεται αποκλειστικά με τη μπαταρία των 93 kWh, ταξιδεύοντας μέχρι 604 χλμ. με ένα «γέμισμα».
Το άρθρο Νέο Polestar 3 με επιδόσεις και φόρτιση – «βολίδα» (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.