Η Nissan, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, συνεχίζει να εντυπωσιάζει στην αγορά αυτοκινήτου με το νέο ηλεκτρικό σεντάν N7, το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Dongfeng και αποτελεί αντίγραφο του επιτυχημένου 007.
Το N7, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κινεζικού κοινού, σημείωσε εντυπωσιακές πωλήσεις με 17.000 επισκέψεις στις αντιπροσωπείες τον πρώτο μήνα και 10.148 ταξινομήσεις τον Αύγουστο, κατακτώντας την κορυφή των εισαγόμενων ηλεκτρικών στην Κίνα.
Με μήκος σχεδόν 5 μέτρα και διάφορες εκδόσεις ισχύος, το N7 προσφέρει αυτονομία από 510 έως 635 χλμ.
και ανταγωνιστικές τιμές που ξεκινούν από 119.900 γουάν (περίπου 14.450 ευρώ), καθιστώντας το κυρίαρχο στην κατηγορία του, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τα ακριβότερα μοντέλα της Honda.
Πιο αναλυτικά
Η Nissan περνάει δύσκολες στιγμές, αλλά δεν παύει να αποτελεί υπολογίσιμη δύναμη στο πεδίο της αυτοκίνησης. Και νέο Micra παρουσίασε εξάλλου, και νέο Leaf, τα Qashqai και X-Trail εξακολουθούν να σημειώνουν αξιοσέβαστα νούμερα πωλήσεων. Σε αυτά, έρχεται να προστεθεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη από την Κίνα.
Το N7 έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Dongfeng, αποτελώντας στην ουσία αντίγραφο του 007. Γνωστό και αγαπημένο EV για το κινεζικό κοινό, που όπως φαίνεται του άρεσε η προσθήκη των σημάτων της Nissan. Τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας, το N7 προσέλκυσε 17.000 ανθρώπους στις αντιπροσωπείες της εταιρίας. Η ζήτηση παραμένει ζωηρότατη, καθώς τον Αύγουστο ταξινομήθηκαν 10.148 μονάδες και βρέθηκε στην κορυφή των εισαγόμενων ηλεκτρικών της κινεζικής αγοράς, αφήνοντας πίσω του εδραιωμένα ονόματα του χώρου. Κυριότερα, στον ιαπωνικό εμφύλιο με τη Honda, η οποία λάνσαρε τα νέα S7 και P7 στην Κίνα, κάνει πάρτι. Τα δυο Honda (που είναι σημαντικά ακριβότερα) αθροιστικά δεν έχουν καταφέρει ακόμα να ξεπεράσουν τα 10.000 κομμάτια σε μηνιαία βάση, οπότε η κυριαρχία του ηλεκτρικού σεντάν Nissan είναι αδιαμφισβήτητη.
Το σχεδόν 5μετρο (4.930 χλστ. μήκος, 1.895 χλστ. πλάτος, 1.487 χλστ. ύψος, 2.915 χλστ. μεταξόνιο) N7 προσφέρεται σε μια σειρά από εκδόσεις ισχύος, με μονό ηλεκτροκινητήρα πίσω και απόδοση από 218 έως 272 ίππους, αντλώντας ενέργεια από μπαταρία είτε 58 kWh, είτε 73 kWh. Η αυτονομία ποικίλει μεταξύ 510 και 635 χλμ., πάντα στον κινεζικό κύκλο CLTC, ενώ οι τιμές -που αποτελούν το τεράστιο προσόν του μοντέλου- ξεκινούν από τις μόλις 119.900 γουάν (ούτε 14.450 ευρώ).
Το άρθρο Το ηλεκτρικό σεντάν Nissan που σπάει ταμεία εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Nissan κυριαρχεί στην κινεζική αγορά με το ηλεκτρικό σεντάν N7, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Dongfeng.
- Το N7 σημείωσε 17.000 επισκέψεις στις αντιπροσωπείες τον πρώτο μήνα και 10.148 ταξινομήσεις τον Αύγουστο, κατακτώντας την κορυφή των εισαγόμενων ηλεκτρικών.
- Η αυτονομία του N7 κυμαίνεται από 510 έως 635 χλμ. και οι τιμές ξεκινούν από 119.900 γουάν, καθιστώντας το ανταγωνιστικό στην κατηγορία του.
- Η επιτυχία του N7 επισκιάζει τα ακριβότερα μοντέλα της Honda στην Κίνα, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της Nissan στην αγορά.