Το άρθρο παρουσιάζει την κινεζική λιμουζίνα Hongqi H9, η οποία ενσωματώνει στοιχεία από πολυτελή οχήματα όπως η Maybach, η Rolls-Royce και η Cadillac.
Παρά το γεγονός ότι η FAW Hongqi είναι άγνωστη στην Ευρώπη, έχει μακρά ιστορία στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων.
Το H9 ανταγωνίζεται επάξια τις γερμανικές λιμουζίνες, προσφέροντας εντυπωσιακό σχεδιασμό με χαρακτηριστικά όπως μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα, LED Matrix προβολείς και πολυτελή καμπίνα με δέρμα, ξύλο και χρώμιο.
Εξοπλίζεται με έναν 2.0λιτρο τούρμπο κινητήρα 245 ίππων, ενώ οι τιμές στη Ρωσία ξεκινούν από περίπου 62.000 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Το πόσο έχουν προοδέψει τα κινεζικά αυτοκίνητα, το διαπιστώνουμε καθημερινά και στους ελληνικούς δρόμους πλέον. Τόσες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, διαφημίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξη των Κινέζων κατασκευαστών. Λιμουζίνα που να δανείζεται στοιχεία από την αφρόκρεμα των πιο premium ονομάτων, επιπέδου Maybach ή Rolls-Royce, δεν έχουμε.
Με μπόλικη προσπάθεια και εφόσον υπάρχουν διασυνδέσεις όμως, μπορεί κάποιος να αγοράσει το Hongqi H9 από τη Ρωσία και να το φέρει εδώ. Η FAW Hongqi μπορεί να είναι άγνωστη στην Ευρώπη, ωστόσο μετρά πολλά χρόνια ιστορίας στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων. Το H9 εύκολα τα βάζει με κραταιούς αντιπάλους της κατηγορίας, όπως η κλασική γερμανική τριάδα των Audi A6, BMW Σειράς 5 και Mercedes E-Class, προσφέροντας αμάξωμα που ξεπερνά τα 5,1 μέτρα σε μήκος (5.137 χλστ.) και τα 3 μέτρα μεταξόνιο (3.060 χλστ). Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, το Η9 φέρει πολλές λεπτομέρειες που θυμίζουν Rolls Royce μπροστά και Cadillac XTS πίσω, ενώ στο προφίλ (κολώνες και προαιρετική διχρωμία) βρίσκουμε και πινελιές Maybach. Ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα χρωμίου, η οποία διατρέχεται από μια λωρίδα LED που εκτείνεται από άκρη σε άκρη, ενώ οι προβολείς είναι LED Matrix.
Το λογότυπο της Hongqi (στα κινέζικα σημαίνει «κόκκινη σημαία») έχει σχεδιαστεί εδώ ως μια λεπτή κόκκινη γραμμή που ξεκινά από τη μέση του καπό και πέφτει στη μάσκα. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι οι αναδυόμενες λαβές πορτών και οι χρωμιωμένες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών (σε ελαστικά 245/40), οι οποίες ταιριάζουν με το πληθωρικό παράστημα. Εκεί, όμως, που αφήνει τον κόσμο με το στόμα ανοιχτό το H9, είναι όταν αντικρίζεις το την καμπίνα. Δέρμα, ξύλο και χρώμιο καλύπτουν σχεδόν κάθε επιφάνεια, ενώ δεσπόζουσα θέση έχουν οι δυο οθόνες, μία για τον πίνακα των οργάνων και μία για το infotainment. Κερασάκι στη τούρτα τα καθίσματα που κάνουν μασάζ, αλλά και οι δυο ενσωματωμένες οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, που εξασφαλίζουν την ψυχαγωγία των επιβατών.
Την κίνηση του H9 αναλαμβάνει ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας, απόδοσης 245 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 380 Nm στις 1.800-4.000 σ.α.λ. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο της Getrag περνάει τη δύναμη στον εμπρός άξονα, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. και τελική 230 χλμ./ώρα, μαζί με μια μέση κατανάλωση 5,8 λίτρων/100 χλμ. (σε κύκλο NEDC πάντως, όχι WLTP) – κι αυτό παρότι το βάρος ξεπερνά τους 1,8 τόνους (1.875 κιλά). Οι τιμές στη Ρωσία ξεκινούν από τα 5,69 εκατ. ρούβλια, που αντιστοιχούν σε περίπου 62.000 ευρώ.
Το άρθρο Η κινεζική limo με στοιχεία Maybach, Rolls-Royce & Cadillac εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.