Η BMW M3 CS Touring αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν ένα γρήγορο και πρακτικό αυτοκίνητο, συνδυάζοντας την ταχύτητα με την ευρυχωρία ενός station wagon.
Στο Nurburgring, η M3 CS Touring κατέρριψε το ρεκόρ για estate παραγωγής με χρόνο 7:29.490, ξεπερνώντας την απλή M3 Touring.
Το αυτοκίνητο διαθέτει ανθρακονημάτινα στοιχεία που μειώνουν το βάρος και ενισχύουν τις επιδόσεις, ενώ ο 3.0λιτρος twinturbo κινητήρας αποδίδει 550 ίππους.
Με τετρακίνηση, η M3 CS Touring επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση και ταχύτητα, καθιστώντας την μια από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία της.
Πιο αναλυτικά
Η BMW M3 CS Touring αποτελεί την απάντηση στις προσευχές των πολύ γρήγορων οικογενειαρχών, που ψάχνουν ένα «πιστολέρο» αυτοκίνητο με δυνατότητα μεταφοράς όλων των αποσκευών. Η station wagon Μ3 το κάνει, και μετά πετάγεται στο Nurburgring για να γράψει τα ρεκόρ της.
Ο δοκιμαστής των Βαυαρών, Jörg Weidinger, μπήκε στο Nordschleiffe τον Απρίλιο, ωστόσο τώρα δημοσιεύτηκε από τη BMW. Το αποτέλεσμα βέβαια, το ίδιο: καλύτερη επίδοση όλων των εποχών για estate παραγωγής. Η M3 CS Touring σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 7:29.490, κατεβάζοντας πάνω από 5,5 δλ. (!) το προηγούμενο ρεκόρ που -διόλου συμπτωματικά- άνηκε στην απλή M3 Touring. Τα ανθρακονημάτινα μπάκετ στο εσωτερικό συνεισφέρουν σε αυτή την κατεύθυνση, όπου γενικότερα τα ανθρακονήματα και η alcantara καλύπτουν τα πάντα. Το νέο τιμόνι και ο συνδυασμός μαύρου-κόκκινου στις επενδύσεις διαφοροποιούν πλήρως την καμπίνα της CS, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι το δίδυμο της Recaro για οδηγό-συνοδηγό.
H παρουσία ανθρακονημάτων σε αυτά, όπως και σε καπό, οροφή, καλύμματα καθρεπτών, αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter, διαχύτη, spoiler, ποδιές) και πολλαπλή εισαγωγής, μαζί με τη νέα εξάτμιση τιτανίου, μειώνουν το βάρος κατά 15 κιλά και διαμορφώνουν τη ζυγαριά για τη CS στα 1.850 κιλά – σχεδόν 100 κιλά πάνω από την τετράθυρη M3 CS (1.776 κιλά). Παρόλα αυτά, οι επιδόσεις δεν ζηλεύουν σε πολλά τη σεντάν.
Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo (που είναι κοινός με τη M4 CSL) εξοπλίζεται με αναθεωρημένο λογισμικό, το οποίο σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση/πολλαπλή εισαγωγής αυξάνει την απόδοση κατά 40 ίππους. Η M3 CS Touring διαθέτει 550 ίππους και 649 Nm -όσα και η M4 CSL- αλλά λόγω τετρακίνησης, δεν μένει μακριά στο 0-100 χλμ./ώρα από εκείνη, ούτε από τη σεντάν M3 CS. Ενώ η M4 CSL θέλει 3,6 δλ. και η M3 CS καλύπτει το «100άρι» σε μόλις 3,2 δλ., η M3 CS Touring μπαίνει ανάμεσά τους με 3,5 δλ.! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά λίγο χαμηλότερα (300 αντί 303 και 307 χλμ./ώρα) και λογικά η κορυφαία M4 θα είναι ταχύτερη σε πίστα, αλλά σε κόντρες η M3 CS Touring διατηρεί ένα μικρό πλεονέκτημα.
Το άρθρο Μπαγκάζια έκανε τα χρονόμετρα η BMW M3 CS Touring (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- - Η BMW M3 CS Touring συνδυάζει ταχύτητα και ευρυχωρία, αποτελώντας ιδανική επιλογή για γρήγορες οικογένειες.
- - Κατέρριψε το ρεκόρ για estate παραγωγής στο Nurburgring με χρόνο 7:29.490.
- - Διαθέτει ανθρακονημάτινα στοιχεία και 3.0λιτρο twinturbo κινητήρα 550 ίππων, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις.
- - Η τετρακίνηση επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, καθιστώντας την κορυφαία στην κατηγορία της.