Το νέο κινεζικό SUV, GAC GS8 Dragon, έκανε την είσοδό του στην ευρωπαϊκή αγορά, ξεκινώντας από τη Ρωσία, με στόχο να ανταγωνιστεί τα premium SUV.
Το εντυπωσιακό του σχεδιασμό χαρακτηρίζουν η μεγάλη μάσκα, οι ευθείες γραμμές και το ιδιόρρυθμο σχήμα των φαναριών.
Το GS8 Dragon προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: τη βασική με 2.0λιτρο τούρμπο κινητήρα 250 ίππων και την υβριδική με συνδυαστική απόδοση 427 ίππων, χάρη σε τεχνολογία της Toyota.
Παρά το βάρος του, το υβριδικό μοντέλο επιταχύνει γρήγορα και προσφέρει οικονομία καυσίμου. Οι τιμές ξεκινούν από 42.850 ευρώ για τη βασική έκδοση και 57.825 ευρώ για την υβριδική.
Πιο αναλυτικά
Δεν σταματούν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να παρουσιάζουν νέα μοντέλα, από μίνι έως τεράστια SUV, όπως είναι και το εικονιζόμενο θωρηκτό. Πρόκειται για το καινούργιο GAC GS8 Dragon που μόλις πάτησε ευρωπαϊκό έδαφος, αρχής γενομένης από τη Ρωσία, και θέλει να «κάψει» τον ανταγωνισμό στα premium SUV.
Σχεδιαστικά τρία πράγματα τραβούν κατευθείαν το μάτι στο GS8: η τεράστια μάσκα, οι ευθείες/κάθετες γραμμές του αμαξώματος και το μέγεθος. Το ιδιόρρυθμο σχήμα των εμπρός φαναριών επίσης μαγνητίζει τα βλέμματα, αλλά είναι το συνολικό παράστημα του «Δράκου» που κλέβει τις εντυπώσεις. Ο Κινέζος γίγαντας στη βασική έκδοση έχει μήκος 4.980 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος 1.780 χλστ. και μεταξόνιο 2.920 χλστ. Το υβριδικό GS8 Dragon HEV είναι ακόμα μεγαλύτερο, φτάνοντας τα 5.015 χλστ., ενώ αμφότερα προσφέρουν δυνατότητα μεταφοράς 7 θέσεων. Πέρα από την πρακτική αντίληψη, το εσωτερικό του Dragon χαρακτηρίζεται από τις δυο μεγάλες οθόνες (ειδικά αυτή στο κέντρο του ταμπλό για το infotainment), τον πλουσιότατο εξοπλισμό και την επίσης τετραγωνισμένη αισθητική, ακολουθώντας τις γραμμές του αμαξώματος.
Την κίνηση του GS8 Dragon αναλαμβάνουν δυο σύνολα. Το βασικό είναι 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, με απόδοση 250 ίππων και 400 Nm ροπής. Tο υβριδικό, που μόλις κατέφθασε στη Ρωσία, αξιοποιείένα σύνολο καταγωγής Toyota. Ένας επίσης 2.0λτ. τετρακύλινδρος τούρμπο, αλλά 190 ίππων στις 4.500-5.000 σ.α.λ./1.500-4.000 σ.α.λ και λειτουργώντας σε κύκλο Miller, συνεργάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες (184 ίπποι/270 Nm μπροστά, 55 ίπποι/121 Nm πίσω) για μια συνδυαστική ονομαστική απόδοση 427 ίππων. Το πώς από τα 309 άλογα του Lexus RX450+, όπου χρησιμοποιείται το ίδιο ακριβώς full hybrid σύστημα, φτάνουμε κοντά στα 430 άλογα εδώ, μόνο οι Κινέζοι ξέρουν. Παρά το βάρος των 2,2 τόνων, το GS8 Dragon μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,9 δλ. και μέχρι τα 200 χλμ./ώρα, ενώ η μπαταρία των 18,1 kWh βοηθάει στη διαμόρφωση μιας πραγματικής μέσης κατανάλωσης, στα 7,8 λίτρα/100 χλμ.
Οι τιμές για το GS8 Dragon ξεκινούν από τα 3.999.000 ρούβλια (42.850 ευρώ) για το απλό και από τα 5.399.000 ρούβλια (57.825 ευρώ) για το υβριδικό.
Το άρθρο O «Δράκος» από την Κίνα που ήρθε Ευρώπη εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.

Συνοπτικά
- Το κινεζικό SUV GAC GS8 Dragon εισέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά ξεκινώντας από τη Ρωσία, στοχεύοντας τα premium SUV.
- Χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακό σχεδιασμό με μεγάλη μάσκα, ευθείες γραμμές και ιδιόρρυθμα φανάρια.
- Διατίθεται σε δύο εκδόσεις: βασική με 2.0λιτρο τούρμπο κινητήρα 250 ίππων και υβριδική με συνδυαστική απόδοση 427 ίππων.
- Οι τιμές ξεκινούν από 42.850 ευρώ για τη βασική έκδοση και 57.825 ευρώ για την υβριδική έκδοση.