Ένας ιδιοκτήτης Ford Mustang Mach-E, ο David Blenkle, έχει διανύσει πάνω από 400.000 χιλιόμετρα με το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο, διατηρώντας πάνω από το 95% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας.
Χρησιμοποιεί το όχημα για επαγγελματικούς σκοπούς στις ΗΠΑ, οδηγώντας συχνά πάνω από 12 ώρες την ημέρα.
Η ιστορία του δημοσιεύτηκε στο επίσημο blog της Ford, υπογραμμίζοντας την αντοχή και την αξιοπιστία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, ακόμα και σε συνθήκες έντονης χρήσης.
Παρά τις ανησυχίες για τη φθορά της μπαταρίας, το αυτοκίνητο του Blenkle έχει αποδειχθεί οικονομικό και αξιόπιστο, με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης.
Πιο αναλυτικά
Ένας ιδιοκτήτης Ford Mustang Mach-E εξακολουθεί να απολαμβάνει πάνω από 95% της χωρητικότητας της μπαταρίας του μετά από περισσότερα από 400.000 km. Ο David Blenkle χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό crossover για να πηγαινοφέρνει πελάτες για ένα συνεργείο αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Κάποιες μέρες, είναι πάνω από 12 ώρες πίσω από το τιμόνι.
Όσο πιο πολλά χιλιόμετρα διανύει κανείς καθημερινά, τόσο μεγαλύτερο είναι το όφελος στην τσέπη του και στο περιβάλλον
Η ιστορία του David Blenkle δημοσιεύτηκε στο επίσημο blog της Ford για να αποδείξει ότι τα ηλεκτρικά της είναι κατάλληλα όχι μόνο για οδήγηση στην πόλη, αλλά και για σενάρια πολλών χιλιομέτρων.
Μετά από 400.000+ km, το οδηγοκεντρικό BEV έχει χάσει μόνο το 4,3% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας. Ο Matthew Gabrielli, αρχιμηχανικός προϊόντος της Ford Mustang Mach-E, λέει ότι η Ford σχεδιάζει τις μπαταρίες της ώστε να διαρκούν τουλάχιστον 10 χρόνια, με το 90% της μπαταρίας να παραμένει σε καλή κατάσταση μετά από 160.000 km.
Ενώ το αυτοκίνητο του Blenkle είναι μόλις τριών ετών, διανύει κατά μέσο όρο 400 km την ημέρα. Ωστόσο, όπως δείχνουν οι έρευνες, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών επηρεάζονται και από τον χρόνο, όχι μόνο από τη χρήση.
Ο David έχει συνηθίσει τον σκεπτικισμό όταν οι άνθρωποι βλέπουν το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο. «Η μεγαλύτερη παρανόηση που συναντώ είναι σχετικά με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την αυτονομία, και μετά τους δείχνω το οδόμετρο».
Ο Blenkle λέει ότι επέλεξε τη Mustang Mach-E επειδή χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, άνετο για τους επιβάτες του και οικονομικό στη χρήση. Το Ford ξεπέρασε τις προσδοκίες του, απαιτώντας ελάχιστη συντήρηση και χαμηλό λειτουργικό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει αλλάξει ακόμα τακάκια φρένων.

Συνοπτικά
- Η Ford Mustang Mach-E του David Blenkle διατήρησε πάνω από το 95% της χωρητικότητας της μπαταρίας μετά από 400.000 km.
- Το ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιείται καθημερινά για επαγγελματικούς σκοπούς, καλύπτοντας συχνά μεγάλες αποστάσεις.
- Η εμπειρία του Blenkle υπογραμμίζει την αντοχή και αξιοπιστία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ford, καταρρίπτοντας ανησυχίες για τη φθορά της μπαταρίας.
- Το αυτοκίνητο προσφέρει σημαντική οικονομία και χαμηλό κόστος συντήρησης, εκπλήσσοντας ευχάριστα με την απόδοσή του.