Το Dacia Bigster, το μεγαλύτερο SUV που έχει παρουσιάσει η ρουμανική φίρμα, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη μάρκα, επιβεβαιώνοντας την ικανότητά της να ανταγωνίζεται σε μεγαλύτερες κατηγορίες χωρίς να χάνει την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Με πωλήσεις 17.329 μονάδων και παραγγελίες που ξεπερνούν τις 38.000, το Bigster έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες, λειτουργώντας ως αντίβαρο στις μειωμένες πωλήσεις άλλων μοντέλων της Dacia.
Η φίρμα ενισχύει τη γκάμα της στη μικρομεσαία κατηγορία και προχωρά στη στρατηγική εξηλεκτρισμού, με τα υβριδικά μοντέλα να αποτελούν το 17,6% των πωλήσεων και το ηλεκτρικό Spring να σημειώνει σημαντική αύξηση.
Η Dacia εργάζεται επίσης πάνω σε ένα νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά.
Πιο αναλυτικά
Το νέο Dacia Bigster δεν είναι απλώς το μεγαλύτερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η ρουμανική φίρμα.
Πρόκειται για το μοντέλο που επί της ουσίας σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Dacia, επιβεβαιώνοντας ότι η μάρκα μπορεί να σταθεί επάξια σε μεγαλύτερες και πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες, χωρίς να χάσει τον πυρήνα της φιλοσοφίας της: την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Όπως αποκάλυψε ο Frank Morette, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Dacia, η επιτυχία του Bigster έχει ξεπεράσει τις αρχικές προσδοκίες: «Αναρωτιόμασταν αν η Dacia μπορεί να σταθεί μπορεί με αξιώσεις στην κατηγορία των C-SUV. Το Dacia Bigster απαντά ότι μπορούμε. Έχουμε τη δύναμη του brand, την τιμολογιακή μας υπεροχή και ένα προϊόν που όπως φαίνεται πείθει τους καταναλωτές. Αυτό μας δίνει αυτοπεποίθηση για να κοιτάξουμε το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία».
Το Dacia Bigster έχει πουλήσει 17.329 μονάδες και οι οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 38.000, με το 88% αυτών να αφορά τις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού
Στο πρώτο εξάμηνο του 2025, πωλήθηκαν 17.329 μονάδες ενώ οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 38.000, με το 88% αυτών να αφορά τις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού. Η επιτυχία του Bigster λειτούργησε ως αντίβαρο στις ελαφρώς μειωμένες πωλήσεις των παραδοσιακά best-seller της Dacia.
Συγκεκριμένα, το Sandero σημείωσε 151.948 ταξινομήσεις, (-7,8% σε σχέση με το 2024), το Jogger 42.381 (-16,8%) και το Duster 108.510(-4,5%). Συνολικά, η ρουμανική φίρμα το πρώτο εξάμηνο του 2025 πούλησε 356.084 αυτοκίνητα.
Η επιτυχία του Bigster έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Dacia προχωρά με γοργούς ρυθμούς στην ενίσχυση της γκάμας της στην μικρομεσαία κατηγορία. Ήδη ετοιμάζει δύο νέα μοντέλα, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της στο εν λόγω segment.
Παράλληλα, η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Dacia φαίνεται να αποδίδει. Τα υβριδικά μοντέλα αποτελούν πλέον το 17,6% των συνολικών πωλήσεων, ενώ σε μοντέλα όπως το Jogger και το Duster ξεπερνούν το 30%. Το αμιγώς ηλεκτρικό Spring σημείωσε 19.452 πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2025, σημειώνοντας αύξηση 62,5% σε σχέση με πέρυσι. Ο Morette επιβεβαίωσε επίσης πως η Dacia εργάζεται πάνω σε ένα νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, το χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.

Συνοπτικά
- Το Dacia Bigster σηματοδοτεί νέα εποχή για τη μάρκα, συνδυάζοντας το μεγάλο μέγεθος με την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
- Με 17.329 πωλήσεις και παραγγελίες που ξεπερνούν τις 38.000, το Bigster υπερβαίνει τις προσδοκίες και αντισταθμίζει τις μειωμένες πωλήσεις άλλων μοντέλων.
- Η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Dacia αποδίδει, με τα υβριδικά μοντέλα να αποτελούν το 17,6% των πωλήσεων και το ηλεκτρικό Spring να σημειώνει αύξηση 62,5%.
- Η Dacia επεκτείνει τη γκάμα της στη μικρομεσαία κατηγορία και εργάζεται πάνω σε νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο.