Η BMW M καταβάλλει προσπάθειες να διατηρήσει τους κινητήρες straight-six και V8 παρά τους αυστηρότερους κανονισμούς Euro 7, οι οποίοι απαιτούν συμμόρφωση για δέκα χρόνια ή 200.000 χιλιόμετρα και περιλαμβάνουν μετρήσεις μικροσωματιδίων από φρένα και λάστιχα. Ο CEO της BMW M, Frank van Meel, αναφέρει ότι η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η διατήρηση της υψηλής απόδοσης, καθώς η καύση έπρεπε να εξελιχθεί για να αντιμετωπιστεί η θερμότητα χωρίς μείωση της ισχύος. Παρά τις δυσκολίες, η BMW M προχώρησε σε τεχνολογικές επεμβάσεις που θα αποκαλυφθούν σύντομα, ενώ οι 6κύλινδροι και V8κύλινδροι κινητήρες παραμένουν αναπόσπαστο μέρος της κληρονομιάς της εταιρείας.
Πιο αναλυτικά
Οι νέοι, αυστηρότερους κανονισμούς Euro 7 απαιτούν συμμόρφωση των κινητήρων για δέκα χρόνια ή 200.000 χιλιόμετρα, διπλάσια διάρκεια από σήμερα. Και περιλαμβάνουν για πρώτη φορά μετρήσεις μικροσωματιδίων από φρένα και λάστιχα.
Η BMW M, προκειμένου να διατηρήσει αλώβητους και να συνεχίσει την παραγωγή των κινητήρων straight-six και V8, αναθεωρεί και αναβαθμίζει τις δοκιμές της σε ευρύτερο φάσμα σεναρίων, τα οποία ανταποκρίνονται ακριβέστερα τις συνθήκες της πραγματικής οδήγησης.
Ο CEO της BMW M, Frank van Meel, δήλωσε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση δεν ήταν η συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 7, αλλά η διατήρηση της υψηλήςε απόδοσης. «Η διαδικασία της καύσης έπρεπε να εξελιχθεί για να αντιμετωπίσουμε τη θερμότητα χωρίς να μειωθεί η ισχύς. Κανονικά, σε καταστάσεις υψηλής απόδοσης, χρησιμοποιούμε το καύσιμο για ψύξη, κάτι που πλέον δεν είναι δυνατό. Έπρεπε λοιπόν να βρούμε εναλλακτικές λύσεις».
Η δυσκολία που αντιμετώπισε η BMW M είναι στη διατήρηση της απόδοσης
Χωρίς να αποκαλύψει λεπτομέρειες, ο Van Meel ανέφερε ότι έγιναν «πολύ ενδιαφέρουσες» τεχνολογικές επεμβάσεις, οι οποίες θα αποκαλυφθούν σύντομα.
Τόνισε επίσης ότι οι 6κύλινδροι και V8κύλινδροι κινητήρες είναι αναπόσπαστο μέρος της κληρονομιάς και της αγωνιστικής ιστορίας της BMW M, προσθέτοντας «Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ έναν 4κύλινδρο κινητήρα σε μια M5. Αυτοί οι κινητήρες δεν εκφράζουν το DNA και τη φιλοσοφία των αυτοκινήτων M».
Τώρα αυτό γιατί εμάς μας ακούστηκε σαν καρφί για την εταιρεία από τη Στουτγάρδη;
Συνοπτικά
- Η BMW M προσπαθεί να διατηρήσει τους κινητήρες straight-six και V8 παρά τους αυστηρότερους κανονισμούς Euro 7.
- Οι νέοι κανονισμοί απαιτούν συμμόρφωση για δέκα χρόνια ή 200.000 χιλιόμετρα, περιλαμβάνοντας μετρήσεις μικροσωματιδίων από φρένα και λάστιχα.
- Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η διατήρηση της υψηλής απόδοσης χωρίς μείωση της ισχύος λόγω αλλαγών στη διαδικασία καύσης.
- Οι 6κύλινδροι και V8κύλινδροι κινητήρες παραμένουν βασικό μέρος της κληρονομιάς της BMW M, με νέες τεχνολογικές επεμβάσεις να αποκαλύπτονται σύντομα.