Η BMW M2 CS έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον, από τη στιγμή που μας συστήθηκε με ένα νέο ρεκόρ στο Nürburgring. Αλλά το Μόναχο δεν θέλει επουδενί να «ρίξει» το μικρότερο Μ μοντέλο της. Έτσι, σπεύδει να παρουσιάσει μία νέα έκδοση που θα «κουμπώνει» στην απλή M2 και θα κάνει τη διαφορά.
Ονομάζεται «Track Day» και αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο. Θα είναι νόμιμη για χρήση σε δημόσιο δρόμο και θα περιλαμβάνει μια σειρά από αξεσουάρ της BMW M Performance. Έτσι, όποιος θέλει να απολαμβάνει την BMW M2 του στην πίστα στο έπακρο, θα μπορεί χωρίς να καταφύγει στην CS.
H γερμανική εταιρεία δημοσίευσε κάποιες teaser φωτογραφίες ενός καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου. Υπονοούν ότι το πακέτο θα περιλαμβάνει ένα έντονο μπροστινό σπόιλερ με πτερύγια στις άκρες.
H πνευματική διάδοχος της E30 M3 φοράει τα πιστάδικά της. Τι πιο ταιριαστό;
Μπορούμε επίσης να διακρίνουμε δίχρωμες ζάντες που είναι τυλιγμένες με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo RS. Μεγάλα δισκόφρενα διακρίνονται πίσω τους.
Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή της έκδοσης Track Day έγκειται στην σεβαστών διαστάσεων πίσω αεροτομή. Τα στηρίγματά της δεν είναι βαμμένα στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα. Αναμένουμε και βελτιώσεις σε σημεία που δεν είναι ορατά διά γυμνού οφθαλμού.
Όπως μια σκληρότερη ανάρτηση, προσανατολισμένη για χρήση στην πίστα. Και ένα πιο ισχυρό σύστημα πέδησης, που θα μπορεί να διαχειριστεί πιο άνετα τη συνεχόμενη καταπόνηση.
Αυτή τη στιγμή, η BMW M2 τιμάται στην πατρίδα μας €76.070,03, ενώ η CS κοστίζει σχεδόν τα διπλά: €138.699,27. Άραγε η Track Day να βρίσκεται κάπου στη μέση;
Δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρχει και αύξηση της ιπποδύναμης. Ο twin-turbo εν σειρά 6κύλινδρος των 3,0 lt αποδίδει 480 ίππους και 600 Nm. Τη στιγμή που η CS έχει 50 ίππους παραπάνω. Μήπως η Track Day γεφυρώσει το χάσμα;
Αυτό που θα έκανε τη διαφορά θα ήταν η προσφορά της με χειροκίνητο σασμάν. Υπάρχει η δυνατότητα, άλλωστε η BMW έχει φτιάξει χειροκίνητες Μ2, μόνο που δεν τις πούλησε στην Ευρώπη.