Αν σου ξέφυγε η McLaren W1, η οποία είχε εξαντληθεί πριν ακόμα από το παγκόσμιο λανσάρισμά της, τώρα έχεις άλλη μία ευκαιρία. Λέγεται Η Lanzante 95-59 κι αν το όνομα της εταιρείας σού θυμίζει κάτι, είναι επειδή είχε επιφορτιστεί να μετρατρέπει τις αγωνιστικές McLaren F1 GTR σε μοντέλα δρόμου.
Τώρα, στο περιθώριο του φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση της Lanzante 95-59. Πώς προέκυψε η ονοματοδοσία του μοντέλου; Είναι ένας φόρος τιμής στην 30ή επέτειο της νίκης της #59 McLaren F1 GTR στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995. Άρα 59 και 95.
Πώς θα ήταν μια McLaren F1 εν έτει 2025; Κάπως έτσι, λέει η Lanzante
Την κοιτάς και αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι πρόκειται για McLaren. Πράγματι, τόσο το σασί, όσο και ο διτούρμπινος V8 προέρχονται από αυτήν. Όμως, εδώ συνδυάζονται με 3θέσια διαμόρφωση και αμάξωμα από ανθρακονήματα.
Ο σχεδιασμός έγινε από τον Paul Howse, πρώην σχεδιαστή της McLaren, αλλά τα στυλιστικά γονίδια των 720S/750S εξακολουθούν να είναι ορατά. Και τα τρία καθίσματα στην καμπίνα μιμούνται τη θρυλική F1. Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στο μπροστινό μέρος.
Το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στο Goodwood αποτελεί μια πρωτότυπη σχεδιαστική ιδέα με σκοπό την παραγωγή, βαμμένη σε γκρι χρώμα Ueno ως αναφορά στην νικήτρια του Le Mans F1 GTR.
Πατάει σε μια τροποποιημένη έκδοση του μονοκόκ κάρμπον πλαισίου της McLaren που χρησιμοποιήθηκε στις P1, Senna, 720S, 765LT και 750S. Αν και το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 mm, το μήκος φτάνει τα 4.574 mm, δηλαδή είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από την 750S, αλλά λίγο μικρότερο από την P1.
O 4λιτρος twin-turbo V8 της McLaren αποδίδει 862 ίππους και 880 Nm. Στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, χωρίς την παραμικρή υβριδική υποβοήθηση.
Για τους αγοραστές που αναζητούν την καλύτερη δυνατή απόδοση, η Lanzante προσφέρει ένα προαιρετικό πακέτο LM30. Περιλαμβάνει σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, κεφαλές εξάτμισης Inconel, απολήξεις εξάτμισης και βάσεις αμαξώματος από τιτάνιο, καθώς και επιχρυσωμένη θερμομόνωση.
Σε αυτή την περίπτωση, το βάρος μειώνεται κατά 20 kg και φτάνει τα 1.250 kg. Με την αναλογία κιλών ανά ίππων να υπερέχει της P1.
«Αυτό είναι το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα να κατασκευάσω», δήλωσε ο Dean Lanzante, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Δεν υπάρχει τίποτα που να συγκρίνεται με την εμπειρία μιας κεντρικής θέσης οδήγησης».
Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Lanzante 95-59 θα παραχθεί σε 59 μονάδες, με τιμή που ξεκινά από τα €1.182.000 προ φόρων. Κάτω από τα 2/3 της τιμής της W1, αλλά και χαμηλότερα από την τιμή των μεταχειρισμένων P1. Είδες που τελικά θα κάνεις και οικονομία;