Η Maserati ετοιμάζεται να παρουσιάσει τον διάδοχο της MC20 στο Goodwood Festival of Speed, δίνοντας έμφαση σε σχεδιαστικά στοιχεία που θυμίζουν το υπάρχον μοντέλο.
Η εταιρεία υπόσχεται μια "νέα και αυθεντική έκφραση ενέργειας", υποδηλώνοντας πιθανή βελτίωση στη σχέση ισχύος προς βάρος, ενώ το μήνυμα με τον τύπο E=mc² αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για μια ειδική ή ριζικά ανανεωμένη έκδοση.
Παρά τις αρχικές σκέψεις για ηλεκτρική εκδοχή, το πλάνο αυτό εγκαταλείφθηκε λόγω μειωμένου ενδιαφέροντος για ηλεκτρικά σούπερκαρ.
Η MC20, που πρωτοεμφανίστηκε το 2020, έχει ήδη γνωρίσει διάφορες εκδόσεις, με την πιο πρόσφατη να είναι η GT2 Stradale του 2024.
Πιο αναλυτικά
Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Ιταλοί, ετοιμάζονται να παρουσιάσουν τον διάδοχο της Maserati MC20 στο επερχόμενο Goodwood Festival of Speed, το οποίο ανοίγει τις πύλες του σε δύο ημέρες.
Αν και οι επίσημες φωτογραφίες της ιταλικής φίρμας δεν αποκαλύπτουν πολλά, δίνουν έμφαση στον πίσω κολόνα και στην πλαϊνή εισαγωγή αέρα, σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν ξεκάθαρα στην υπάρχουσα MC20, προμηνύοντας ένα μοντέλο με έντονη σχεδιαστική συγγένεια με τον προκάτοχό του.
Στην ανακοίνωση της Maserati γίνεται λόγος για μια «νέα και αυθεντική έκφραση ενέργειας, δημιουργημένη με τον αυθεντικό τρόπο της Maserati», αφήνοντας υποσχέσεις για κάτι περισσότερο από μια απλή ανανέωση. Στα κοινωνικά δίκτυα, η εταιρεία έδωσε μια πιο ποιητική διάσταση, γράφοντας «Έρχεται μια νέα εξίσωση για την ενέργεια. Πιο κοφτερή μορφή, ίδια ανεπιτήδευτη ψυχή. Προετοιμαστείτε, ένα νέο κεφάλαιο της MC ξεκινά».
Το νέο μοντέλο φαίνεται να έχει αρκετά κοινά σχεδιαστικά στοιχεία με τη Maserati MC20
Το συνοδευτικό μήνυμα περιλάμβανε και τον διάσημο τύπο του Αϊνστάιν, E=mc², ενισχύοντας την υπόνοια ότι το νέο μοντέλο έχει ως βασική του αρχή τη βελτιστοποίηση της σχέσης ισχύος προς βάρος. Αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει είτε μια ειδική έκδοση της MC20 είτε ένα ριζικά ανανεωμένο μοντέλο -πάντως προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση.
Αυτή τη στιγμή, η MC20 φορά τον διτούρμπινο κινητήρα Nettuno V6 με απόδοσης 630 ίππων στη βασική έκδοση και 640 PS στην αγωνιστική GT2 Stradale. Αν και αρχικά υπήρχε σχέδιο για πλήρως ηλεκτρική εκδοχή, πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό το πλάνο εγκαταλείφθηκε, λόγω μειωμένου ενδιαφέροντος για ηλεκτρικά σούπερκαρ.
Η MC20 έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2020 ως κουπέ και ακολούθησε η ανοιχτή Cielo το 2022. Έκτοτε, παρουσιάστηκαν μόνο δύο ειδικές εκδόσεις, το καθαρόαιμο αγωνιστικό MCXtrema το 2023 και η GT2 Stradale του 2024, μια εκδοχή δρόμου του αγωνιστικού GT2.