Το Lexus LBX Morizo RR αποτελεί μια συλλεκτική έκδοση του μικρού SUV της εταιρείας, που δημιουργήθηκε από την επιθυμία του προέδρου Akio Toyoda και ενσωματώνει τον κινητήρα των GR Yaris και GR Corolla.
Το Morizo RR Original Edition, που θα παραχθεί σε μόλις 100 μονάδες αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά, ξεχωρίζει για το Sonic Chrome φινίρισμα και τις κίτρινες λεπτομέρειες.
Οι αγοραστές δεν θα μπορούν απλώς να το αποκτήσουν σε αντιπροσωπείες, αλλά θα καθοριστούν μέσω κλήρωσης, ενώ η τιμή του αναμένεται να είναι υψηλότερη από τη βασική έκδοση.
Το μοντέλο διαθέτει τετρακίνηση και προσφέρεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με αυτόματο 8άρι.
Πιο αναλυτικά
Μερικές φορές οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν αυτοκίνητα όχι επειδή πρέπει, αλλά επειδή μπορούν. Και επειδή έχει πλάκα. Το Lexus LBX Morizo RR είναι ένα τέτοιο μοντέλο και προέκυψε μετά από επιθυμία του προέδρου της εταιρείας, Akio Toyoda.
Έτσι, το φιλήσυχο Lexus LBX φόρεσε τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα των 1,6 lt από τα GR Yaris και τις GR Corolla. Το αποτέλεσμα είναι το Morizo RR, ένα μικρό SUV που ενσωματώνει τα οδηγοκεντρικά ήθη της Gazoo Racing.
Μόλις κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία μια συλλεκτική του έκδοση που ονομάζεται Morizo RR Original Edition. Ξεχωρίζει από το «απλό» Morizo RR από το χαρακτηριστικό φινίρισμα Sonic Chrome, που τονίζεται από έντονες κίτρινες λεπτομέρειες στο μπροστινό μέρος και στις δαγκάνες των φρένων.
To Morizo RR προέκυψε από την επιμονή του Akio Toyoda. Οπότε του αξίζει μια επετειακή έκδοση αντίστοιχη του προσωπικού του γούστου
Ουσιαστικά είναι η στιλιστική πρόταση που είχε το προσωπικό αυτοκίνητο του Akio. Θυμίζουμε ότι πρωτού εγκριθεί η έκδοση παραγωγής, οι Ιάπωνες έφτιαξαν ένα και μοναδικό RR για τον εγγονό του ιδρυτή της Toyota.
Μόλις 100 μονάδες του Original Edition θα παραχθούν, όλες για την ιαπωνική αγορά. Προφανώς δεξιοτίμονες. Οι αγοραστές δεν θα μπορούν απλώς να μεταβούν σε μια αντιπροσωπεία και να εκδηλώσουν την επιθυμία να την αγοράσουν.
Αντιθέτως, θα προηγηθεί κλήρωση για να καθοριστούν οι τυχεροί επιλαχόντες. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο. Πριν ενάμιση χρόνο, ο οκτώ φορές πρωταθλητής του WRC Sébastien Ogier κι ο πρωταθλητής του 2023 Kalle Rovanperä αποκάλυψαν συλλεκτικές εκδόσεις των Toyota GR Yaris. Κομμένες και ραμμένες στα μέτρα τους.
Έκαστη θα κατασκευαζόταν σε μόλις 100 αυτοκίνητα για κάθε οδηγό. Καθώς όμως το ενδιαφέρον ήταν μεγαλύτερο από τα 200 τεμάχια, οι ενδιαφερόμενοι μπήκαν σε κλήρωση.
Δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για την τιμολόγηση του συλλεκτικού μοντέλου, αλλά αναπόφευκτα θα είναι ακριβότερο από τη βασική έκδοση. Είναι ενδιαφέρον ότι δεν επωφελείται από αναβάθμιση στον κινητήρα.
Με 304 ίππους και 400 Nm, συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και διατίθεται προαιρετικά είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, είτε με αυτόματο 8άρι. Ακριβώς όπως τα GR Yaris και οι GR Corolla.