Η Subaru δημιούργησε αναστάτωση στους φίλους του WRX STI με την απόφαση να καταργήσει το μοντέλο το 2022, ωστόσο συνεχίζει να ενθουσιάζει με το νέο WRX ARA25L, το οποίο αναμένεται να συμμετάσχει στο Αμερικανικό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Το αυτοκίνητο διαθέτει ενισχυμένο πλαίσιο, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, και έναν 2.0λιτρο τούρμπο κινητήρα που αποδίδει 320 ίππους.
Με ανθρακονημάτινα πάνελ και χαρακτηριστικό WR Blue χρώμα, το WRX ARA25L συνδυάζει την αγωνιστική παράδοση της Subaru με σύγχρονη τεχνολογία, αν και η ακριβής ημερομηνία παρουσίασής του παραμένει άγνωστη.
Πιο αναλυτικά
Δεν υπήρξε άνθρωπος που να μη δυσαρεστήθηκε στο άκουσμα της κατάργησης του Subaru WRX STI στις αρχές του 2022. Οι δημιουργίες της Subaru Tecnica International είναι έννοιες ταυτόσημες με τα αυτοκίνητα των «Πλειάδων», ωστόσο οι Ιάπωνες πήραν πέρσι την απόφαση να αφήσουν το WRX στην κορυφή της διεθνής τους γκάμας. Στην Ιαπωνία σήματα «STI» μπαίνουν και στο WRX, και στο Levorq, και στο Legacy, αλλά συνοδεία του ονόματος «Sport». Φανταστείτε τα STI Sport σαν τα M Performance της BMW (η M240i, ας πούμε).
H Subaru έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο teasarίσματος, ώστε μας βασανίζει επίτηδες με renderings και αγωνιστικές παραλλαγές του «Ρεξ», που θυμίζουν τις παλιές καλές εποχές των STI και της ιαπωνικής φίρμας στο WRC. Το επερχόμενο WRX ARA25L θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει στο Ράλλυ Ακρόπολις του χρόνου, αλλά προς το παρόν εξελίσσεται για το Αμερικανικό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Βάσει των κανονισμών της κατηγορίας Limited 4-Wheel Drive, το αυτοκίνητο θα διαθέτει ανθρακονημάτινα πάνελ στο αμάξωμα (καπό, φτερά, πόρτες, οροφή, αεροδυναμικά βοηθήματα) και το χαρακτηριστικό WR Blue χρώμα, ενώ οι ζάντες δεν θα μπορούσαν παρά να βαφτούν σε χρυσαφί απόχρωση. Το πλαίσιο είναι ολιστικά ενισχυμένο σε σχέση με το πολιτικό WRX, την ώρα που roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και HANS στα μπάκετ αναλαμβάνουν την ασφάλεια του πληρώματος.
Εξυπακούεται ότι η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, τα φρένα νέα και ο κινητήρας ενισχυμένος, προκειμένου να αντεπεξέρχονται στις αυξημένες ανάγκες των δύσκολων τερέν. Ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο boxer (και όχι ο 2.4 τούρμπο του κανονικού WRX, λόγω κανονισμών) παράγει 320 ίππους και 515 Nm ροπής, τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης και 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Μεγάλες αλλαγές και στο ρεζερβουάρ, όπου χωράει 82 λίτρα καυσίμου και κατασκευάζεται από Kevlar. Συνολικά, το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος (χωρίς καύσιμο) του σημερινού WRX Rally Car (που συνεχίζει κανονικά) ορίζεται στα 1.315 κιλά.
Ακριβής ημερομηνία παρουσίασης δεν δίδεται, αλλά λογικά πάμε για την επόμενη σεζόν της διοργάνωσης.