Η Audi ανακοίνωσε ότι το επερχόμενο RS6 θα διατηρήσει τον ισχυρό θερμικό κινητήρα του, παρά την αρχική πρόθεση της εταιρείας να μεταβεί σε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Το νέο RS6 θα αποδίδει 740 ίππους, με σημαντική αύξηση ισχύος σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, και θα διαθέτει υβριδικό σύστημα για να πληροί τα πρότυπα Euro 7.
Παράλληλα, θα παρουσιαστεί και η ηλεκτρική έκδοση RS6 E-tron, η οποία θα προσφέρει 680 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις θα έχουν αναβαθμισμένο σχεδιασμό και προηγμένα συστήματα ανάρτησης, ενώ το βάρος τους θα είναι αυξημένο λόγω των προσθέτων εξαρτημάτων.
Πιο αναλυτικά
Το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επανεξετάζουν τα σχέδιά τους και αποφασίζουν να διατηρήσουν τους θερμικούς κινητήρες στα μοντέλα τους για τουλάχιστον ακόμη μία δεκαετία. Ανάμεσά τους και η γερμανική φίρμα, περιλαμβανομένου του μελλοντικού Audi RS6.
Δύο χρόνια νωρίτερα, τo Ingolstadt είχε δηλώσει την πρόθεσή του να μετατρέψει όλα τα μοντέλα επιδόσεων σε 100% ηλεκτρικά. Ωστόσο, οι απογοητευτικές πωλήσεις των EV ανάγκασαν τη γερμανική εταιρεία να αλλάξει πορεία και τελικά να συνεχίσει να προσφέρει θερμική έκδοση για το επερχόμενο Audi RS6. Το νέο μοντέλο του θα είναι το ισχυρότερο που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα, αποδίδοντας 740 ίππους, ενώ για πρώτη φορά από το 2010, θα διατίθεται και σε 4θυρο και σε Avant. Η ηλεκτρική εκδοχή, RS6 E-tron, θα βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE), ενώ η θερμική έκδοση θα χρησιμοποιεί την Premium Platform Combustion (PPC).
Το θερμικό Audi RS6 θα έχει αύξηση ισχύος άνω των 100 ίππων σε σχέση με το υπάρχoν μοντέλο
Αν και δεν έχουν δοθεί πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, αναμένεται πως η θερμική έκδοση θα φορά μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 4λιτρου διπλοτούρμπινου κινητήρα V8 του υπάρχοντος μοντέλου, η οποία για να πληροί τα πρότυπα Euro 7 θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα. Αυτό θα περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο και μια μπαταρία ιόντων λιθίου, παρόμοια αρχιτεκτονική με αυτή που χρησιμοποιούν ήδη οι Porsche και Bentley. Η ισχύς αναμένεται να αυξηθεί από τους 630 στους 740 ίππους.
Από την άλλη, το RS6 E-tron θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες οπότε και τετρακίνηση, προσφέροντας περί τους 680 ίππους σύμφωνα με πηγές από την Audi. Αν και δεν θα φτάνει την ισχύ των 924 ίππων του RS E-tron GT, θα προσφέρει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις από το S6 E-tron. Θα χρησιμοποιεί τη γνωστή μπαταρία των 94,8 kWh από το A6 E-tron, χωρίς να αναμένεται αντίστοιχη αυτονομία.
Αμφότερα τα RS6 θα ξεχωρίζουν σχεδιαστικά από τις απλές εκδόσεις, με πιο επιθετική σχεδίαση, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διαχύτη, αεροτομή, φαρδύτερους θόλους και, στην περίπτωση του θερμικού, μεγαλύτερες εξατμίσεις. Η προσθήκη μπαταριών και εξοπλισμού θα αυξήσει το βάρος και των δύο εκδόσεων, με το θερμικό να ξεπερνά τα 2.090 κιλά του υπάρχοντος RS6 και το ηλεκτρικό να αγγίζει αν όχι να ξεπερνά τα 2.500 κιλά.
Για να διατηρηθεί η δυναμική συμπεριφορά παρά το αυξημένο βάρος, η Audi θα εξοπλίσει τα νέα RS6 με προηγμένο ενεργό σύστημα ανάρτησης, αντίστοιχο με αυτό της Panamera Turbo S E-Hybrid.