Το Volkswagen ID.2 R, η πιο ισχυρή έκδοση της νέας ηλεκτρικής γκάμας της εταιρίας, αναμένεται να προσφέρει 400 ίππους και επαναστατική τετρακίνηση μέσω ηλεκτροκινητήρων στους τροχούς. Αν εγκριθεί η παραγωγή του, θα τοποθετηθεί πάνω από το ID.2 GTI και θα ανταγωνιστεί το Renault 5 Turbo 3E.
Ο σχεδιασμός του περιλαμβάνει τρεις ηλεκτροκινητήρες, διατηρώντας παράλληλα επαρκή χώρο αποσκευών. Παρά την πιθανή υψηλή τιμή του, το ID.2 R αναμένεται να προσελκύσει αγοραστές, ακολουθώντας το παράδειγμα του R5 Turbo 3E.
Πιο αναλυτικά
Το Volkswagen ID.2 R θα πλαισιώσει την γκάμα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου των Γερμανών, αποτελώντας την ισχυρότερη έκδοση. Θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της VW που θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς σε μια επαναστατική τετρακίνηση.
Εάν δοθεί το πράσινο φως για να μπει στην παραγωγή, το Volkswagen ID.2 R θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω από το ήδη ανακοινωθέν ID.2 GTI. Ενδεχομένως να αντιπαρατεθεί με το πανίσχυρο Renault 5 Turbo 3E.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης που εξετάζεται για το ID.2 R θα διατηρεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα του μικρότερου GTI. Αλλά θα προσθέσει δύο ανεξάρτητα ελεγχόμενους ηλεκτρικούς κινητήρες πλήμνης στους πίσω τροχούς. Αυτό θα προσφέρει σημαντική ώθηση στην απόδοση και τετρακίνηση, χωρίς να διακυβεύεται ο χώρος αποσκευών.
Όσοι θεωρούν ότι τα καυτά χάτσμπακ θα σβήσουν με την επέκταση της ηλεκτροκίνησης, ας το σκεφτούν ξανά. Ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ ακριβότερα
Πηγές από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Wolfsburg της Γερμανίας αναφέρουν ότι η έκδοση R εξελίσσεται με τη συμβολή ενός τεχνικού συνεργάτη με έδρα τα Βαλκάνια. Ναι, και εμείς τον Mate Rimac σκεφτήκαμε αμέσως, αλλά δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση.
Το Rimac Nevera ενσωματώνει επίσης τέσσερις ξεχωριστούς ηλεκτροκινητήρες, αλλά τα in-wheel ηλεκτρομοτέρ σε αμάξωμα τέτοιας κατηγορίας όπως το ID.2 αναμένεται να εκτοξεύσει το κόστος.
Ενδεχομένως, να μην τιμολογηθεί ως καυτό χάτσμπακ, αλλά ως σούπερκαρ τσέπης. Το έκανε πρώτη η Renault με το R5 Turbo 3E και ενώ πολλοί πίστευαν ότι δεν θα βρεθούν αρκετοί που θα πληρώσουν €160 χιλιάδες για ένα μικρό ηλεκτρικό, όσο ικανό κι αν είναι, τελικά τα νούμερα τους διαψεύδουν.
Το προσθιοκίνητο ID.2 GTI με κίνηση στους εμπρός τροχούς αναμένεται να αποδίδει έως και 286 ίππους. Οπότε είναι ασφαλές να θεωρήσουμε ότι R θα φτάνει -ή και θα ξεπερνάει- τους 400. Χάρη στους τρεις ηλεκτροκινητήρες του.
Οι Γάλλοι κατάφεραν να κρατήσουν χαμηλά το βάρος του R5 Turbo 3E. 1.450 kg για ηλεκτρικό χάτσμπακ είναι πολύ ανταγωνιστικό νούμερο και κάτι αντίστοιχο θα επιχειρήσουν και οι τεχνικοί του τμήματος R της Volkswagen.
Να θυμίσουμε ότι περιμένουμε και το Škoda RS, που θα είναι ένα φθηνότερο VW ID.2 GTI. Οπότε οι Γερμανοί θα προσφέρουν λύσεις για όλα τα βαλάντια.