Η DS N°8, η ναυαρχίδα της γαλλικής μάρκας πολυτελείας DS, αναμένεται να λανσαριστεί και σε βενζινοκίνητη έκδοση, σύμφωνα με τον επικεφαλής προϊόντων Cyprien Laurentie. Παρά την τρέχουσα αποκλειστική ηλεκτρική προσφορά της, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο υβριδικών εκδόσεων, εάν η ζήτηση το απαιτήσει.
Ο Laurentie τόνισε την υψηλή αυτονομία των 750 km του ηλεκτρικού μοντέλου, ενώ δήλωσε ότι η DS στοχεύει να πείσει τους σκεπτικιστές για τα οφέλη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η στρατηγική της εταιρείας θα προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς, όπως έχει συμβεί και με άλλες μάρκες του Ομίλου Stellantis.
Πιο αναλυτικά
Η DS N°8 αποτελεί τη ναυαρχίδα της γαλλικής μάρκας πολυτελείας. Ήδη δυόμισι μήνες πριν, όταν άρχισε η παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων, είχε διαρρεύσει η φήμη ότι ενδέχεται να κυκλοφορήσει και σε υβριδική εκδοχή.
Τώρα, ο επικεφαλής προϊόντων μελλοντικής χρήσης της DS, Cyprien Laurentie, έρχεται να επαναλάβει το ενδεχόμενο. «Τεχνικά, είναι πάντα μια πιθανότητα η DS N°8 να υπάρξει και με θερμικό κινητήρα κάτω από το καπό της. Αλλά η εταιρεία πιστεύει ακόμη ότι πρέπει να πείσουμε τον κόσμο για τη βιωσιμότητα μιας αμιγώς ηλεκτρικής προσφοράς σε αυτήν την κατηγορία».
«Αν είσαι λίγο ανοιχτόμυαλος, στην πράξη δεν κάνεις κανένα συμβιβασμό», συνέχισε. Τονίζοντας την υψηλή αυτονομία των 750 km. «Με αυτό το είδος ηλεκτρικό μοντέλο, δεν κάνεις πραγματικά καμία θυσία: Είναι ιδανικό για μετακινήσεις και ταξίδια».
Η DS Automobiles θεωρεί ότι με 750 km ηλεκτρικής αυτονομίας, δεν υπάρχουν περιορισμοί. Αλλά ποιος θέλει να χάσει πωλήσεις;
Ο Laurentie υποστήριξε ότι οι περισσότεροι σκεπτικιστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων «δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ» ένα BEV. «Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να τους κάνουμε να το δοκιμάσουν».
Τελικά όμως, εάν η ζήτηση για τη DS N°8 μειωθεί λόγω της αποκλειστικής προσφοράς της ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη, η DS είναι έτοιμη να διαφοροποιήσει το αρχικό της πλάνο. «Θα παρακολουθούμε στενά την αγορά και θα προσαρμοστούμε, εάν χρειαστεί».
Δεν θα είναι η πρώτη φορά που μία μάρκα του Ομίλου Stellantis θα προβεί σε κάτι ανάλογο. Προηγουμένως, οι αδελφές μάρκες Jeep και FIAT είχαν λανσάρει μοντέλα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Για να ακολουθήσουν και υβριδικές εκδόσεις στη συνέχεια. Έτσι, προέκυψε το υβριδικό 1.2 Avenger, ενώ ετοιμάζεται και το 500e που θα γεμίζει στο βενζινάδικο.
Η N°8 αποτελεί το μόνο μοντέλο του Ομίλου που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium και προσφέρεται αποκλειστικά με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τουλάχιστον για την ώρα.