Στο άρθρο αναφέρεται η περιπέτεια ενός πρώην ιδιοκτήτη Bugatti Veyron, ο οποίος κλήθηκε να πληρώσει €13.500 για την αντικατάσταση ενός διακόπτη καθρέφτη, αλλά κατάφερε να επιλύσει το πρόβλημα με μόλις €1.
Αφού επικοινώνησε με έναν φίλο του μηχανικό από τον κόσμο της Formula 1, ανακάλυψαν ότι το πρόβλημα προερχόταν από ένα κοινό εξάρτημα που χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen.
Αν και ορισμένες επισκευές μπορεί να είναι δαπανηρές, η ιστορία αυτή υπογραμμίζει ότι οι κάτοχοι σούπερκαρ δεν απαξιώνουν πάντα την αξία του χρήματος.
Πιο αναλυτικά
Υπάρχει περίπτωση να έχεις αγοράσει Bugatti Veyron και να μην έχεις λεφτά με το τσουβάλι; Προφανώς όχι. Αλλά αυτό σε καθιστά αυτομάτως κορόιδο; Κάθε άλλο.
Ένας πρώην ιδιοκτήτης Bugatti Veyron, αντιπρόσωπος σούπερκαρ με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έδωσε πρόσφατα συνέντευξη. Όταν ρωτήθηκε ποιο αυτοκίνητο έχει περάσει από την κατοχή του με το πιο ακριβό κόστος συντήρησης, δεν μπορούσε να μην καταδείξει το γαλλικό hypercar.
Το ετήσιο κόστος ανέρχεται περί τα €120.000. Αλλά αυτό είναι κάτι που το έχεις από πριν κατά νου.
Το ότι έχεις πολλά χρήματα, δεν σημαίνει ότι δεν τα υπολογίζεις κιόλας
Μετά από τέσσερα χρόνια, ένας διακόπτης για τη ρύθμιση των πλαϊνών καθρεφτών άρχισε να έχει κάμποσα μπόσικα. Δεν ήταν κάτι φοβερό, αλλά χαλούσε την όλη εικόνα. Όταν επικοινώνησε με την Bugatti για αντικατάσταση, εκείνη του απάντησε με μια εκπληκτική προσφορά €11.150 συν ΦΠΑ, υπολόγισε περί τα €13.500!
Γιατί τόσα πολλά; Επειδή η επισκευή απαιτούσε την αντικατάσταση ολόκληρης της πλακέτας της πόρτας, του ηλεκτρομοτέρ και του καθρέφτη. Μη διατεθειμένος να πληρώσει τόσα χρήματα για κάτι που του φάνηκε τόσο ανούσιο, ο Βρετανός τηλεφώνησε σε έναν φίλο του μηχανικό στη Formula 1.
Μετά από κάμποσο ψάξιμο λίγο, εντόπισαν τον ένοχο. Ένα μικροσκοπικό εξάρτημα που, όπως ήταν αναμενόμενο για όποιον γνωρίζει πώς λειτουργεί η αυτοκινητοβιομηχανία, χρησιμοποιείται επίσης σε διάφορα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen.
Τελικά ήταν κοινό με το επαγγελματικό Transporter. Τα κακά νέα; Ήταν διαθέσιμο μόνο σε συσκευασίες των πέντε. Τα καλά νέα; Ολόκληρο το σετ κοστίζει το εξωφρενικό ποσό του ενός ευρώ! Η επισκευή διήρκεσε συνολικά 20 λεπτά και ο φίλος από την F1 δεν ζήτησε καν χρήματα.
Φυσικά, δεν είναι κάθε επισκευή τόσο απλή ή φθηνή. Τέτοιοι διακόπτες μπορεί να είναι κοινοί με απλά μοντέλα, αλλά δεν είναι πάντα κάποιος τόσο τυχερός. Όταν ας πούμε χρειάζεται αντικατάσταση το ρεζερβουάρ καυσίμου, τότε κοστίζει €21.000. Στα παραπάνω πρέπει να προστεθούν άλλα τόσα περίπου για τα εργατικά.
Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να θεωρούμε ότι όλοι οι κάτοχοι τέτοιων μοντέλων απαξιούν την αξία του χρήματος. Και απλώς το παρατούν στην αντιπροσωπεία για τη συντήρηση. Όσο και αν κοστίζει.