Πριν δύο εβδομάδες, είχαμε αλιεύσει στη Βουλιαγμένη μια Alfa Romeo GT με τον υπέροχο V6 των 3,2 lt. Με τον δήμο να έχει κολλήσει αυτοκόλλητο ότι το αυτοκίνητο θεωρείται εγκαταλελειμμένο. Τώρα, το ίδιο συμβαίνει και με μια BMW 530i.
Η συγκεκριμένη BMW 530i ανήκει στη γενιά E60, ίσως τη θυμάσαι πιο έντονα επειδή η Μ5 έκδοση φορούσε ατμοσφαιρικό V10 με 507 ίππους. Το οξύμωρο; Είναι και αυτή παρατημένη στον όμορφο δήμο των νοτίων προαστίων.
Η E60 παρουσιάστηκε το 2003 -συγκεκριμένα στις 5 Ιουλίου, με την παραγωγή να ξεκινά το επόμενο έτος. Ναι, αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Και να ολοκληρώνεται έξι χρόνια μετά.
BMW 530i, αγοράστηκε σε περίοδο οικονομικής ευμάρειας, πριν τα τέλη κυκλοφορίας και ο φόρος πολυτελείας αποδειχθούν ασφυκτικά, με χαμηλό κόστος βενζίνης
Αν η 530i ταξινομήθηκε έως και το 2005, τότε τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε €840. Αν από το 2006 έως την 31η Οκτωβρίου του 2010, τότε στα €920. Και δεν είναι ότι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Το καπάκι από τον καθρέφτη του οδηγού απουσιάζει, το αυτοκίνητο χρήζει φανοποιίας μπροστά αριστερά, το μπροστινό σπόιλερ έχει δει και καλύτερες μέρες.
Ούτε ο πίσω προφυλακτήρας είναι άριστος, ωστόσο τίποτα από όλα τα παραπάνω δεν παρεμποδίζουν την κίνηση του οχήματος. Υποθέτοντας ότι το καπάκι του καθρέφτη του οδηγού δεν κρύβει κάποια άλλη δυσλειτουργία.
Δεν έχουμε εικόνα για τα ελαστικά, αλλά αν όλα τα παραπάνω αθροιστούν, τότε βγαίνει ένα γερό «κουστούμι». Πόσο πωλούνται τα αντίστοιχης ηλικίας και γενιάς μοντέλα; Όχι και λίγο, δεδομένης της 20ετίας που έχει παρέλθει και των υψηλών πάγιων εξόδων.
Η φθηνότερη BMW 530i στο Car.gr τιμάται στις €6.000, ενώ μοντέλα με look M5 φτάνουν τα €13.500. Δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε τόσο εύκολα μια τετρακίνητη Touring του 2008 με πανοραμική ηλιοροφή και υπέροχο χρώμα. Στα €8.900.
Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, η 530i απέδιδε 258 ίππους από 2.996 cc. Έπιανε τα 100 km/h σε μόλις 6,5” και δεν σταματούσε να επιταχύνει πριν τα 250 km/h. Με βάρος οριακά πάνω από τα 1.500 kg, μας φαίνεται πανάλαφρη με τα σημερινά δεδομένα.
Το facelift που έγινε το 2007 αύξησε την ισχύ στους 272 ίππους και κουτσούρεψε δύο δέκατα στο σπριντ 0-100. Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών ανήκει στις εκδόσεις πριν το facelift.